Permalänk
Medlem

Nintendo Switch

Hej,

Är på jakt efter en prisvärd Nintendo Switch. Har sett att de sålts för 1500-2000:- kr tidigare här så tänker mig det prisintervallet beroende på utförande och skick.

Föredrar om det är versionen som går att patcha och prioriterar om den finns i Göteborg men kan tänka mig att betala frakten om den ska skickas.

Skicka gärna ett PM om du ni har något att erbjuda.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Tror knappast någon säljer en opatchad switch för 1500kr

Visa signatur

PC: Loque Ghost S1 MK2 || Intel i5 10600k || ASUS Z-490-I Gaming || Corsair 32GB @ 3400MHZ ||EVGA 2080ti BLACK || Intel 660p Series M.2 2280 SSD 2TB || Samsung 970 EVO 512SSD M2 || Samsung C49RG90 ||

Permalänk

Jag har en opatchad switch som jag lekt med lite custom firmwares på .. Insåg dock snabbt att jag tagit mig vatten över huvudet, och försökte återställa den till original, men då hade den ju såklart redan blivit blacklistad av Nintendo, så onlinetjänster fungerar inte längre. Vet inte om den i och med det är totalt ointressant för andra? Jag har iallafall ingen användning för den längre.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Discobanan:

Jag har en opatchad switch som jag lekt med lite custom firmwares på .. Insåg dock snabbt att jag tagit mig vatten över huvudet, och försökte återställa den till original, men då hade den ju såklart redan blivit blacklistad av Nintendo, så onlinetjänster fungerar inte längre. Vet inte om den i och med det är totalt ointressant för andra? Jag har iallafall ingen användning för den längre.

Jag är intresserad.

Permalänk