Det känns trist att trots den tid och energi jag personligen har lagt på tråden, och de 100-tals kort jag har löst till Sweclockersmedlemmar glöms bort över en natt dock. När alla andra aktörer på marknaden duckade/teg så satt jag (som var ansvarig inköpare under tiden) uppe kvällar och svarade på frågor, uppdaterade leveransinfo, gav köpositioner och det mynnade ut i väldigt många fler som ville boka av just oss när jag väl valde att släppa upp bokningar i oktober igen, det jag just då inte kunde förutspå var den enorma bristen och prishöjning som skulle ske några månader senare. Så är det någons fel att ni kunder hamnat i kläm så är det mitt, Patriks fel. Så det ber jag så hemskt mycket om ursäkt för och även om det inte var såhär jag föreställde min sorti i tråden så känns det som att den tiden är kommen nu.
/Patrik
Du är inte bortglömd här i alla fall. Jag hade aldrig fått tag på mitt 3080 förra november om det inte vore för dina insatser. Dock kan jag förstå den besvikelse en del känner, när man väntat så länge för att det sen ska visa sig att man skulle gjort ett annat val. Jag tror de flesta inte ser det som något personligt mot dig eller din stora arbetsinsats. Många företag önskar nog att ha så engagerade anställda.
Om vi ska blicka tillbaka ett år så har det hänt så sjukt mycket som ingen hade kunnat förutspå, ibland har vissa ÅF gjort "rätt" och ibland "fel" eller inte synts av alls. Men i slutändan så har det varit ett lotto om man gjort rätt val eller inte.
Nu sitter vi alla här med facit i hand och jag tycker du kan ta med dig att du inte bara gjort vad du kunnat utan mer, och därmed gjort väldigt många glada här.