Iphone 13 mini köpes - 6000 kr

Permalänk
Medlem

Iphone 13 mini köpes - 6000 kr

Hej

Är på jakt efter en Iphone 13 mini till sambon.
Kan betala upp till 6 k beroende på skick.
Både frakt och avhämtning är intressant

M v h

Anton

Läs hela annonsen här

Permalänk

En chansning, ifall det skulle kan vara aktuellt så har jag en ny iphone se, 3gen product red. Komplett med kartong och kvitto. De är ungefär i samma format/storlek, men SE är billigare.

Visa signatur

nf7-s 2.0 | barton 2500+@2350mhz | cnsp 7 något.. | 2x256 pc3200 xms 2,5-3-3-8| Hercules 9800 pro @410/740

Permalänk
Medlem

Tack. Viktigast är storleken. Sen vill hon även att det är ett kliv uppåt vad gäller kamera - fråm hennes iphone 8.
Återkommer!

Permalänk
Medlem

Eftersom jag gjort samma resa åt min fru; kolla på iPhone 12mini också. Kameran skiljer inte sig så mycket åt mellan 12 och 13 vad jag förstått och enligt vissa dessutom till 12:ans fördel.
SE2020 och SE2022 är samma kamera som 8:an, vara lite bättre efterbehandling i telefonen.

Permalänk
Medlem

Tack för värdefull information!
Gjorde lite snabb research och ja, verkar som att det inte skiljer så mkt på kamera mellan s8 och SE...
Visste inte att 12an mini var snarlik, då är ju även den intressant!

Permalänk
Avstängd

Om inte storleken viktigt . Jag har iPhone 11 Pro max med 512 gb i perfekt skick

Visa signatur

Intel Core i9 9900K .Asus Prime Z390-P.
Intel Core i9 7900X 3,3GHz .Asus Prime X299-A (Hackintosh)

Permalänk
Skrivet av Napoleongl:

Eftersom jag gjort samma resa åt min fru; kolla på iPhone 12mini också. Kameran skiljer inte sig så mycket åt mellan 12 och 13 vad jag förstått och enligt vissa dessutom till 12:ans fördel.
SE2020 och SE2022 är samma kamera som 8:an, vara lite bättre efterbehandling i telefonen.

Skrivet av fast3xx:

Tack för värdefull information!
Gjorde lite snabb research och ja, verkar som att det inte skiljer så mkt på kamera mellan s8 och SE...
Visste inte att 12an mini var snarlik, då är ju även den intressant!

Köp inte 12 mini, då batteri tiden är riktigt dålig, hade gått på en 13 mini isåfall. (:

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hårvåfflan:

Köp inte 12 mini, då batteri tiden är riktigt dålig, hade gått på en 13 mini isåfall. (:

Har "köpt" en iphone 13 mini via blocket nu.
Misstänker dock att jag är blåst då säljaren inte längre svarar på meddelanden...

Permalänk
Skrivet av fast3xx:

Har "köpt" en iphone 13 mini via blocket nu.
Misstänker dock att jag är blåst då säljaren inte längre svarar på meddelanden...

Aj då, hade aldrig swisha ett köp på blocket om det inte var öga mot öga eller "blocket paketet "

Permalänk

Fortfaranse intresserad?