Prisvärda hörlurar till löpning som kopplas till Apple Watch

Permalänk
Medlem

Prisvärda hörlurar till löpning som kopplas till Apple Watch

Söker prisvärda (gärna billiga) hörlurar som bara funkar lätt att koppla till Apple Watch. De ska användas vid löpning. In-ear är väl att föredra. Ljudet ska vara bra.

Permalänk
Medlem
Skrivet av museo12:

Söker prisvärda (gärna billiga) hörlurar som bara funkar lätt att koppla till Apple Watch. De ska användas vid löpning. In-ear är väl att föredra. Ljudet ska vara bra.

Svårt att veta vad som är billigt, men jag har ett par Adidas RPT-01 som jag köpte endast för löpning. Väldigt bra för just träning då de är gjorda för det. Dock inte in-ear, men jag har svårt för in-ear, speciellt vid löpning. Har dem endast kopplade till min Galaxy Watch och det fungerar smärtfritt när de väl är parade. Tror jag köpte för 790kr när de var på nån superrea i höstas

Permalänk
Medlem

Prisvärt är såklart en definitionsfråga men du kommer aldrig hitta en bättre koppling än Airpods mot Apples ekosystem.

Själv springer jag med vanliga Airpods, dvs ej in-ear varianten "Pro" och det fungerar jättebra, ramlar aldrig ur och springer du i en utomhusmiljö så kan det vara en fördel att inte vara helt utestängd ljudmässigt från omvärlden som man lätt kan bli med in-ear.

Cirka 1300:- kostar 2nd gen Airpods. Prime days på Amazon nästa vecka så kan vara värt att hålla utkik där!