NVIDIA GeForce GTX 1660 Ti 6GB (HP OEM)

Permalänk
Medlem

NVIDIA GeForce GTX 1660 Ti 6GB (HP OEM)

Hej,

säljer ett NVIDIA GeForce GTX 1660 Ti 6GB DDR6. Har funkat prickfritt sen dag 1. Med sin ringa storlek och bara en fläkt passar kortet utmärkt för mindre byggen/chassin. Spelar sällan men har aldrig noterat att det blir särskilt varmt - är t ex strömsnålare än Super-varianterna.

Levererades i en HP Omen-dator 2021, så originalkartong/emballage saknar jag. För att minska risker för skador under transport, föredrar jag därför mycket hellre att ses för affär framför att skicka! Om nån trots det vill ha det skickat står köparen för fraktkostnad.

1500..? Edit: Har annonsen uppe i max 48H.

Finns i centrala Gbg.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 1 000 kr plus frakt :)
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Visa signatur

Följ mig på Youtube Följ Teknikstrul på Youtube
Mina uppgifter för frakt:
Johan Flodqvist
Säbyvägen 18, 57339 Tranås
0708389515 / flodqvist.johan@gmail.com

Permalänk
Medlem

Noterat! Har annonsen uppe i max 48H.

Permalänk
Medlem

Kan du kolla upp längden på kortet? Har ett väldigt kompakt chassi så finns inte så mycket att spela på.

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 1 000 kr Hämtar
Permalänk
Medlem
Skrivet av hakro807:

Kan du kolla upp längden på kortet? Har ett väldigt kompakt chassi så finns inte så mycket att spela på.

Lite osäker på hur man korrekt anger en GPUs storlek (inkluderar höjd PCI-pinnarna...? inkluderar längd dvi-portens utstickande mm...? etc, etc) - men exkluderar man sådana detaljer och bara mäter de enklaste tre dimensionerna är kortet med *viss mm-reservation*:

bred= 35mm
höjd= 107mm
längd= 145mm

Kortet finns listat här och var men har inte kunnat hittat storleken detaljangett nånstans, ska kolla vidare dock. PMa om du vill ha foton med mätinstrument så ordnar jag det!

Permalänk
Medlem
Skrivet av DozeN:

1 000 kr Hämtar

Noterar detta som ledande bud då jag prioriterar hämtning vid samma summa!

Permalänk
Medlem

1100 hämtar

Permalänk
Medlem

Noterar 1100 och hämtning.

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 1 234 kr +frakt
Permalänk
Medlem

1300:- + frakt.

Om någon i tråden skulle vara intresserad så kommer jag vid köp få ett 1060 3GB (MSI Aero ITX) till övers.

Permalänk
Medlem

Jag noterar 1300:- + frakt från hakro807.

Om någon mer är intresserad, så avslutar vi budgivningen imorgon (fredag) kl 21.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Yegor:

1100 hämtar

Skrivet av hez:

1 234 kr +frakt

Skrivet av hakro807:

1300:- + frakt.

Om någon i tråden skulle vara intresserad så kommer jag vid köp få ett 1060 3GB (MSI Aero ITX) till övers.

Då är budgivningen över, jag kontaktar hakro807 för att bekräfta köpet och leveransdetaljerna. Skulle något strula kontaktar jag er andra som visat intresse efter budens storlek.

Tack!

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad