Permalänk

Starfield Kod

Tjena köpte nytt grafikkort idag som jag skulle vilja spela starfield men tydligen får man inte sin kod förren 14 dagar efter köp på netonet, är det nån som har en kod till salu så jag slipper vänta? eller vet nån nått bra ställe man kan köpa en

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Hahaha, är det så?
Jag var på väg in och säga "nej så är det väl inte" men kollade instruktionerna nu. Det är ju helt troligt.

  1. Köp en av produkterna nedan som ingår i kampanjen

  2. Tidigast 14 dagar efter köpet mailar du ditt ordernummer till spelpakopet@netonnet.com, märk mailet "AMD Game Bundle Starfield Radeon"

  3. Du får sedan ett mail innehållande en kod som du skall ange när du är inloggad på www.amdrewards.com

  4. Logga in på www.amdrewards.com där du sedan följer instruktionerna för att få din spelkod.

Har tyvärr ingen kod till dig, hoppas du hittar en!

Permalänk
Skrivet av Gustenrocks:

Hahaha, är det så?
Jag var på väg in och säga "nej så är det väl inte" men kollade instruktionerna nu. Det är ju helt troligt.

  1. Köp en av produkterna nedan som ingår i kampanjen

  2. Tidigast 14 dagar efter köpet mailar du ditt ordernummer till spelpakopet@netonnet.com, märk mailet "AMD Game Bundle Starfield Radeon"

  3. Du får sedan ett mail innehållande en kod som du skall ange när du är inloggad på www.amdrewards.com

  4. Logga in på www.amdrewards.com där du sedan följer instruktionerna för att få din spelkod.

Har tyvärr ingen kod till dig, hoppas du hittar en!

aah riktigt dåligt faktiskt, tacktack

Permalänk

Måste ju bero på ångerrätten. De vill inte ha problemet att de ger ut koder som aktiveras och sen ångrar folk köpet av produkten och returnerar den.

Permalänk
Medlem

Starfield ingår väl med xbox gamepass? Köp en månad med det så kan du spela tills du får din kod

Permalänk
Skrivet av Viper_82:

Starfield ingår väl med xbox gamepass? Köp en månad med det så kan du spela tills du får din kod

Det ska jag ta o kolla upp direkt tack!

Permalänk

Annonsen är avslutad