Permalänk

AM4 backplate i Stockholm

Hej!

Jag är på jakt efter en AM4 backplate då jag saknar en till mitt MSI B450i gaming ac moderkort. Är det någon som har en över i Stockholms området att sälja? Tänkte kika innan jag köper en från amazon

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Jag är tyvärr upptagen nu i helgen men om ingen bistår kan jag komma förbi på måndag efter lunch/eftermiddag. Vore synd om du inte kunde få ihop det och tänker att slänga är bästa lösningen.

Permalänk
Medlem

Komigen Sweclockers, rädda detta projekt från att kastas utför balkongen!

Visa signatur

Tidigare nickad: "Samwell"

Permalänk
Medlem

Var i Solna befinner vi oss?

Permalänk
Medlem

Jag får återkomma imorgon, beror lite på när jag lämnar grabben hos hans mamma Bor inte i Solna med norrort och har bil.

Visa signatur

SSUPD Meshroom D -- MPG B650 EDGE WIFI -- AMD Ryzen 7800X3D
NH-D12L -- Corsair Vengeance PRO 32GB 6000 MHz
Palit RTX 3080 ti deshroud 2xNF-A14 IPPC3000 -- Corsair SF750
Corsair Force MP510 1920 GB M.2 -- WD Black SN750 NVMe 1TB M.2

Permalänk
Skrivet av NeKeM:

Var i Solna befinner vi oss?

Västra skogen/Ingenting!

Permalänk

Jag bor i Knutby om du inte hittar napp närmre.

Visa signatur

Intel Core i9-12900KF 5.2GHz+ HT Custom loop
MSI RTX 4080 Gaming X Trio 3030MHz
Asus ROG Maximus Apex Z690 (WI-FI)
Corsair Dominator Platinum 6200mhz 32GB CL36
Asus 34" TUF VG34VQL1B, NZXT H9 Flow, Corsair HX1200i, 970 Evo Plus, Asus ROG Strix Flare MX, Logitech G502 PS

Permalänk
Hedersmedlem

@MattyKCookie

Du kan ju se om det finns någon som erbjuder hjälp i Gratis hjälp vid montering av datorer-tråden. Lycka till

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...

Permalänk
Medlem

Men du kanske kan skriva vad du har för komponenter utöver, om vi snackar intel eller AMD, samt vilken storlek på arctic freezer det är? 240/360?

Visa signatur

SSUPD Meshroom D -- MPG B650 EDGE WIFI -- AMD Ryzen 7800X3D
NH-D12L -- Corsair Vengeance PRO 32GB 6000 MHz
Palit RTX 3080 ti deshroud 2xNF-A14 IPPC3000 -- Corsair SF750
Corsair Force MP510 1920 GB M.2 -- WD Black SN750 NVMe 1TB M.2

Permalänk

Jag har fått hjälp av @NeKeM redan ikväll. En sann hjälte! Det visade sig att personen jag köpte datorn av hade satt en kylare med intel bracket på så jag saknar en AMD backplate att fästa skruvarna i.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sam:

Komigen Sweclockers, rädda detta projekt från att kastas utför balkongen!

Lite besviken över att du tog bort balkong-delen från annonsen efter min kommentar
@MattyKCookie

Visa signatur

Tidigare nickad: "Samwell"

Permalänk
Skrivet av Sam:

Lite besviken över att du tog bort balkong-delen från annonsen efter min kommentar
@MattyKCookie

Haha jag ber om ursäkt. Handlade lite i affekt och skrev därefter. Kan dock intyga om att det var nära!

Permalänk
Medlem

Skicka adress på PM så skickar jag en backplate. Du bör väl ha den på tisdag om jag lägger på det imorgon.

Permalänk
Medlem

Hej! Ännu en olycklig sate som köpt en begagnad dator med noctua backplate men sitter här med kylpasta och en Peerless Assassin 120 SE i handen när jag inser att det behöver vara en stock AM4 backplate med gängor i 😭

Befinner mig i Handen just nu men kan ta mig lite varsom med bil, vill verkligen få klart bygger helst ikväll/inatt men imorgon hade ju varit fint annars.

Har ärende runt Sköndal imorgon med bil te.x.

Permalänk
Medlem

Betalar gärna 200 kr swish för den som råkar sitta på en backplate som inte används för hade kostat 90 kr via Amazon men får förens på onsdag då 🙏