Jabra 75 active, watch 4 classic, radiatorer

Permalänk
Medlem

Jabra 75 active, watch 4 classic, radiatorer

Halloj! Rensar lite som jag ser samlar damm. Vänligen köp mina råttor så jag kan pröjsa parkering 😅

2x 480mm radiatorer - 200kr styck (startbud)
1x 240mm radiator. Aqua - 150kr (startbud)
1x 240mm radiator EK. - 150kr (startbud)
1x 280mm radiator. - 50kr (start)
D5 pump med nytt "hus" - 100kr (start)
Gataxy watch 4 classic BT, . -200kr (start)
Jabra 75t Elite active - 200kr (start)

280 har sett bättre dagar, inget fel på den men den behöver lite kärlek med en pincett för bästa kylförmåga samt ljudnivå.

Galaxy watch: Typ bara använd som väckarklocka då sensorerna inte gillar mina tatueringar. Oh well.

Jabra elite: kanske 30 gånger? Har bara de pluggar som sitter på, förmodligen S eller M (troligast minsta..)

Ehn.. ja, det var väl det! Bud gäller, orkar inte hålla på länge med budgivning men kan ej sätta stopdatum då det är barnvecka, man vet aldrig hur dagarna slutar/börjar.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Menar du D5 när det gäller pumpen? Är det PWM? Hur länge har den gått? Missljud?

Permalänk
Medlem
Skrivet av emopingvin:

Menar du D5 när det gäller pumpen? Är det PWM? Hur länge har den gått? Missljud?

Korrekt, lite snabb på.."tangentbordet"
Den var helt tyst på 80% när jag körde den, detta är dock 1,5 år sedan. Den är pwm (måste det med 4 kablar va? Blev osäker men nah... De ska va pwm)
Inga missljud hade den så iallafall, dessvärre kan jag inte säga hur mycket den gått, men den gick som en klocka då iallafall!

Permalänk

Startar igång budet på Jabra 75t Elite active med 200 + frakt

Permalänk

Jabra Elite Active 75t 300:- + frakt

Visa signatur

AMD Ryzen 5700X3D w/ Noctua NH-U12P | RTX 4070 Ti S | Asus STRIX B550-F II | 32GB DDR4 | 2TB NVMe | Corsair RM750 | Fractal Torrent

Permalänk
Medlem

150 kr plus frakt för en 240 radiator.
Är det 2 olika 240 radiatorer på bilden?

Permalänk
Medlem

Är klockan 46mm-varianten?

Permalänk
Medlem
Skrivet av iDEOT:

Är klockan 46mm-varianten?

Halloj! Ja det ska det vara, verkar som Elgiganten slarvat bort digitala kvittot på den, eller så missade jag säga att jag var medlem. Har rätt stora handleder så går alltid på största klockorna 🙂

Permalänk
Medlem
Skrivet av jackal:

150 kr plus frakt för en 240 radiator.
Är det 2 olika 240 radiatorer på bilden?

Suck! Slarv från mig.. haha ja, det är det. En är EK och ena ser ut som en alphacool.

Permalänk
Medlem
Skrivet av MrWhizeguy:

Suck! Slarv från mig.. haha ja, det är det. En är EK och ena ser ut som en alphacool.

Tar gärna den fyrkantiga versionen. Den som ligger ner.

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 200 kr +frakt för galaxy watch 4
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem

D5 100kr + frakt.

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 300 kr + frakt för Gataxy watch 4 classic BT
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem

Gracias alla! Buden noterade! Full rulle på kneget idag så jag pushar igenom dagen så kikar jag igenom detta i EM. Thanks y'all

Permalänk
Medlem
Skrivet av Filwal857:

200 kr +frakt för galaxy watch 4

Ökar til 350kr+frakt

Permalänk

Ökar budet till 350:- + frakt för Jabra 75t Elite active.

Permalänk
Medlem

För info: kikar igenom tråden efter middagen. Tar det när jag sitter med laptopen istället för tele.. smidigare 😊 mao dammar iväg lite PM på en stund

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad