2080ti ASUS rog strix 11GB OC [OBS ev. defekt]

Permalänk
Medlem

2080ti ASUS rog strix 11GB OC [OBS ev. defekt]

Säljer mitt gamla grafikkort som är köpt här på Sweclockers för ca 5 år sen. Endast används för att spela med.

Jag har bytt kylpasta och kyldynor för ca 1-2 år sen vilket fick ner temperaturen rejält.

Jag har inte upplevt några problem med kortet förrän några månader sen när jag skulle testa PUBG igen och spelet kraschade efter några minuter. Testade allt möjligt men inget funkade så jag köpte ett nytt grafikkort och när det var på väg testade jag att klocka ner kortet ca 5% och då funkade det som vanligt. Lättare spel som ex. Classic WoW var aldrig några konstigheter att lira.

Jag vet inte vad som är fel, kanske en enkel fix eller inte men jag är inte kompetent nog så säljes i befintligt skick.

Kan skickas i originalkartong men då står köparen för frakt. Kör budgivning från 500, säljer till högstbjudande med reservation för att prioritera upphämtning. Stänger budgivning på fredag runt klockan 20.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 500 kr Hämtar
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem
Nytt bud: 600 kr Hämtar
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem
Nytt bud: 900 kr +frakt
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem

900 hämtar

Permalänk
Medlem

1000kr + frakt

Visa signatur

Asrock Steel Legend B550M - Ryzen 5600x - 16gb Corsair Vengeance LPX 3200mhz - Gigabyte 3070 EAGLE OC - Fractal design Meshify Mini C

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 1 100 kr + frakt
Gå till annonsen för att lägga ett bud.