Alla fyndtips från mellandagsrean

DDR2 RAM, 2 × 2 GB samt 1 × 4 GB

Permalänk
99:e percentilen

DDR2 RAM, 2 × 2 GB samt 1 × 4 GB

• Corsair XMS2, 2 × 2 GB, 800 MHz

• Corsair XMS2 Xtreme Performance, 2 × 2 GB, 1066 MHz

• OCZ Gold, 4 GB, 800 MHz

Ej funktionstestade.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Skrivet med hjälp av Better SweClockers

Permalänk
Medlem

Jag tar gärna minnena om du har lust att skicka dem

Permalänk
Expertgissare

Ställer mig i kö om att ta dom mot frakt

Visa signatur

FD Meshify C -|- X570 AORUS ELITE -|- Ryzen 7 3700X -|- FD Celsius S24 -|- Crucial Ballistix Sport 32GB -|- Radeon RX 570 -|- WD Black SN750 1TB

Permalänk
99:e percentilen
Skrivet av DrSwizz:

Jag tar gärna minnena om du har lust att skicka dem

Jajamen! Vi kan väl ta detaljerna i PM.

@Edvin-89, är du intresserad av fyra stycken XMS2-stickor à 1 GiB, varav jag har för mig att en inte fungerar?

Och/eller om @DrSwizz inte behöver alla fem stickor kanske han kan skicka vidare de överblivna efter att han kollat att de han behöver funkar. Inget krav förstås, utan bara en tanke.

Kom på att jag också har ett Gigabyte GA-MA790X-UD4 med en Phenom II X4 940 som skulle passa väl ihop med minnena i annonsen.

Visa signatur

Skrivet med hjälp av Better SweClockers

Permalänk
Expertgissare

Var mest intresserad av Corsair XMS2 Xtreme Performance, jag antar att det är samma minnen som @DrSwizz är intresserad av

Visa signatur

FD Meshify C -|- X570 AORUS ELITE -|- Ryzen 7 3700X -|- FD Celsius S24 -|- Crucial Ballistix Sport 32GB -|- Radeon RX 570 -|- WD Black SN750 1TB

Permalänk
Medlem
Skrivet av Alling:

Jajamen! Vi kan väl ta detaljerna i PM.

@Edvin-89, är du intresserad av fyra stycken XMS2-stickor à 1 GiB, varav jag har för mig att en inte fungerar?

Och/eller om @DrSwizz inte behöver alla fem stickor kanske han kan skicka vidare de överblivna efter att han kollat att de han behöver funkar. Inget krav förstås, utan bara en tanke.

Kom på att jag också har ett Gigabyte GA-MA790X-UD4 med en Phenom II X4 940 som skulle passa väl ihop med minnena i annonsen.

Skänker eller säljer du Gigabytemoderkortet och Phenom II-CPUn också? isåfall är jag intresserad av det; Det ser ut att vara ett sådant moderkort som kan klocka DDR2 mycket högt.

Skrivet av Edvin-89:

Var mest intresserad av Corsair XMS2 Xtreme Performance, jag antar att det är samma minnen som @DrSwizz är intresserad av

Du kan ta de minnena om du vill, Edvin.

Permalänk
Expertgissare
Skrivet av DrSwizz:

Skänker eller säljer du Gigabytemoderkortet och Phenom II-CPUn också? isåfall är jag intresserad av det; Det ser ut att vara ett sådant moderkort som kan klocka DDR2 mycket högt.

Du kan ta de minnena om du vill, Edvin.

Tackar så mycket

Visa signatur