Följ Black Week på SweClockers

ASUS 27" ROG Swift PG27AQN IPS QHD 360 Hz

Permalänk

ASUS 27" ROG Swift PG27AQN IPS QHD 360 Hz

Är lite i tankarna om att sälja skärmen. Har fungerat perfekt under tiden jag haft den.

Säljer den bara för att jag inte utnyttjar 1440p med 360hz. Känns dumt att ha en sån fin skärm när jag inte använder funktionerna fullt ut längre.

Har spelat mest CS2, Overwatch och nu endel Deadlock.
Men den är sjukt snabb utan eftersläpningar, hög ljusstyrka samt G-sync och ULMB2.

Har kartong samt tillbehör 👍🏻 (behöver dock åka hämta kartongen som står i sommarstugan)

Kan hämtas i Alingsås eller tas med till Göteborg dagtid.

https://www.inet.se/produkt/2222786/asus-27-rog-swift-pg27aqn...

Tänker mig 8.000 för den

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Hej, denna går att köpa ny från amazon.com för styvt 11k kr med frakt, moms och import.
Tidigare pg27aqn har gått för 6-8k kr på sweclockers och blocket. Med tanke på det så lägger jag 6000kr i bud

Uppdaterat, bud tillbakadraget. // MOD
Permalänk
Medlem

Juste, mitt bud baseras på vetskapen att det inom kort kommer en uppdaterad version av denna skärm: pg27aqnr, som mest troligt gör att värdet på ..agn kommer sjunka ytterligare.

Länk till amazon för att visa att jag inte hittar på om nypris: https://www.amazon.com/gp/product/B0BHK7LLZD/ref=ox_sc_act_ti...

Permalänk
Medlem

Varför är den 2000kr billigare på Blocket? Ett tips är att tänka tvärtom nästa gång. Här vet folk alltför väl vad saker är värda

Visa signatur

Laptop: Asus G750JX Processor: Intel Core i7 4700HQ Minne: 16GB DDR3 1600mhz Grafik: Nvidia GTX770m 1GB OS: Windows 8 64bitar

Permalänk
Medlem

Eller är det 8000kr som gäller? Står 11.000kr längst ner?

Visa signatur

Laptop: Asus G750JX Processor: Intel Core i7 4700HQ Minne: 16GB DDR3 1600mhz Grafik: Nvidia GTX770m 1GB OS: Windows 8 64bitar

Permalänk
Skrivet av Jaxione:

Eller är det 8000kr som gäller? Står 11.000kr längst ner?

Jag fick inte ändra i annons texten vad jag förstod de som. Så dumt av mig att skriva pris i texten. Så är 8000kr som gäller 😊

Permalänk

Grabbens dator i bakgrunden.

Permalänk
Moderator
Moderator
Skrivet av Mästaren:

Jag fick inte ändra i annons texten vad jag förstod de som. Så dumt av mig att skriva pris i texten. Så är 8000kr som gäller 😊

Den låses efter 24h, men uppdaterade texten åt dig nu.

Tråd smått rensad på separat snack.

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Medlem

Hmm... mitt mess om tillbakadraget bud togs bort. Kanske ej relevant men jag köpte idag ovan skärm för 8990 från komplett.se så admin får gärna ta bort mitt bud ovan

Permalänk
Medlem
Permalänk

Yes, en sådan 😅.

Permalänk

Annonsen är avslutad