Alla fyndtips från mellandagsrean

EKWB RTX 4080 TUF EKWB Vattenblock

Permalänk

EKWB RTX 4080 TUF EKWB Vattenblock

Visa signatur

Fractal Design North Mesh (White) | ASUS ROG X570I Strix | AMD Ryzen 9 3900X | ASUS RTX 4080 TUF | Corsair Dominator Platinum RGB 32GB | Samsung M.2 970 EVO 1TB | Corsair HX850i | EK-Nucleus 240

Permalänk

Jag har

Permalänk
Permalänk
Medlem

Jag tror jag har ett gäng såna, dock utan skruv (går att köpa från EK för typ 100 spänn). Jag ska dubbelkolla men du kan få ett i så fall. Finns i Tranås men kan eventuellt mötas i Jönköping någon dag

Visa signatur

Följ mig på Youtube Följ Teknikstrul på Youtube
Mina uppgifter för frakt:
Johan Flodqvist
Säbyvägen 18, 57339 Tranås
0708389515 / flodqvist.johan@gmail.com

Permalänk
Skrivet av Mustafa jaafar:

Jag har <Uppladdad bildlänk>

Skrivet av JohanFlodqvist:

Jag tror jag har ett gäng såna, dock utan skruv (går att köpa från EK för typ 100 spänn). Jag ska dubbelkolla men du kan få ett i så fall. Finns i Tranås men kan eventuellt mötas i Jönköping någon dag

Jag tror jag lyckades hitta en återförsäljare med ett block i lager faktiskt. Återkommer ifall det löser sig (eller inte).

Vad menar du med att det går att köpa från EK för typ 100 spänn? Vart? Det enda jag ser är att dem inte tillverkas längre och har ersatts av en ny SKU som kostar cirka 3000-4000kr.

/ Niklas

Visa signatur

Fractal Design North Mesh (White) | ASUS ROG X570I Strix | AMD Ryzen 9 3900X | ASUS RTX 4080 TUF | Corsair Dominator Platinum RGB 32GB | Samsung M.2 970 EVO 1TB | Corsair HX850i | EK-Nucleus 240

Permalänk
Medlem
Skrivet av crispy_swec:

Jag tror jag lyckades hitta en återförsäljare med ett block i lager faktiskt. Återkommer ifall det löser sig (eller inte).

Vad menar du med att det går att köpa från EK för typ 100 spänn? Vart? Det enda jag ser är att dem inte tillverkas längre och har ersatts av en ny SKU som kostar cirka 3000-4000kr.

/ Niklas

Ja alltså skruvarna. Jag köpte sex block, som jag har för mig är till Strix/Tuf 3080. Här tror jag är rätt skruv: https://www.ekwb.com/shop/ek-quantum-vector-mounting-screw-se...

Jag ska kolla närmare vilken modell det är imorgon och lägga upp lite bilder. Men jag skulle gladligen byta ett block mot ett par påsar skruv så att jag har till de andra blocken

Visa signatur

Följ mig på Youtube Följ Teknikstrul på Youtube
Mina uppgifter för frakt:
Johan Flodqvist
Säbyvägen 18, 57339 Tranås
0708389515 / flodqvist.johan@gmail.com

Permalänk

jag har lyckats få tag i ett vattenblock nu så detta är löst. Tack ändå!

Visa signatur

Permalänk

Annonsen är avslutad

Visa signatur