SweClockers klassiska musmattor återvänder!

Kan inte skriva inlägg i en facebook grupp

Permalänk
Medlem

Kan inte skriva inlägg i en facebook grupp

Har fått ett konstigt fel på en facebook grupp, varje gång jag skriver ett inlägg får jag meddelandet:

"Din kommentar har automatiskt avisats"

Detta händer direkt när jag skrivet ett inlägg, enligt admin beror detta på det är fel på mitt fb någonstans, inte fel på gruppens sida?

Fungerar felfritt på alla andra grupper jag är medlem i kan skriva i alla utan konstigheter?

Tack

Permalänk

Jag hade provat att gå ur gruppen och sedan gå med igen för att se om det hjälper… lite som att starta om datorn.

Har du provat det?

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av digital2026:

Jag hade provat att gå ur gruppen och sedan gå med igen för att se om det hjälper… lite som att starta om datorn.

Har du provat det?

Ja jag har provat gå ut gå tillbaks, hjälper inte, inga problem på alla andra grupper

Gjorde en sökning, ett problem kan tydligen vara hur nytt registrerat ett konto kan vara för att skriva i gruppen?

EDIT: löst sig

Gruppen har regler när man kan skriva inlägg

Permalänk
Medlem

Hittade inställningar hur jag skulle ändra autensireringsapp på mitt facebook konto på datorn

Så klart får jag upp meddelandet "You can't make this change at the moment" pga jag gör ändringar på facebook på appen?

Hur går jag vidare då?

Facebook är om möjligt mer korkat idioti APPLE där det krävs uppemot 6 epost och sms aviseringar få tillbaks lösenord

Här måste man ändra lönseniord på facebook på app men det fungerar på dator?

Så idiotiskt av facebook!!

Finns det ens ett "svenskt support" för facebook?

För när man skapade kontot, det står inget någonstans att man rekommenderas att göra autensirering? Borde ju räcka med bara eposten man reggade loggar in på?

Permalänk
Medlem

Det där kan vara en bugg som gör att vissa användare flaggas som "spam" som måste godkännas av administratör i gruppen varje gång de skriver.
Alternativt så kan de ha lagt in ett filter över ord som inte är godkända och innehåller ett inlägg något av orden så blir det automatiskt avvisat.
Kolla med en av administratörerna i gruppen.

Visa signatur

På Internet sedan 1997.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sarato:

Det där kan vara en bugg som gör att vissa användare flaggas som "spam" som måste godkännas av administratör i gruppen varje gång de skriver.
Alternativt så kan de ha lagt in ett filter över ord som inte är godkända och innehåller ett inlägg något av orden så blir det automatiskt avvisat.
Kolla med en av administratörerna i gruppen.

Nu har jag ett lösenord på app annat på datorn, undrar om det blir bättre om jag markerar logga ut allt på appen gå vidare därifrån?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ozeroun:

Nu har jag ett lösenord på app annat på datorn, undrar om det blir bättre om jag markerar logga ut allt på appen gå vidare därifrån?

Du förlorar inget på att prova så försök och se om det går.

Visa signatur

På Internet sedan 1997.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sarato:

Du förlorar inget på att prova så försök och se om det går.

Förutom möjligheten att inte kunna hantera kontot som vanligt?

Prövade det nya lösenordet jag har på appen på en annan webbläsare, så jag får försöka mig fram där, samtidigt som jag kan använda kontot med det gamla lösenordet på den andra webbläsaren

Krångligt struligt värre