Investeringstråden [Kryptovalutor]

Permalänk
Medlem
Skrivet av PatrickP:

Nu säger du två olika saker. Först lät det som att du har skickat till en Binance Smart Chain wallet (som har BNB som native gas token) och nu säger du att du har skickat till en Solana wallet (som har Sol som native gas token). Vilken av dessa två stämmer?

Vilken kedja är dina kryptovalutor på just nu?

Är uppenbarligen för okunnig men det var en wallet man kunde aktivera inne i binance egna app. Och den använder solana som fuel.

Permalänk
Medlem
Skrivet av cracko:

Är uppenbarligen för okunnig men det var en wallet man kunde aktivera inne i binance egna app. Och den använder solana som fuel.

Jag är ledsen men det går inte att förstå vad du säger eller menar
Är det en self custody wallet? Om det är det behöver du ta reda på vilken kedja dina kryptovalutor är på och om de är på fel kedja (Binance Smart Chain) kan du lösa problemet genom att använda en av alla hundratals cross chain bridges som finns (och är det en self custody wallet finns det alltså inget som Binance kan göra eftersom det numera är du som håller dina kryptovalutor).

I princip skulle jag säga att det du behöver göra är att läsa på och förstå vad det är du gör och vad du väljer innan du väljer massa saker som du inte förstår dig på

Permalänk
Medlem

Lyckades till slut fixa sol via phantom och nu har jag mina trump coins även om jag missade första uppgången på typ 90%. Är väl säkert värdelösa om ett par dagar ändå men kul att testa lite.

Permalänk
Medlem

är det någon som skulle vilja snacka och handla meme coins tillsammans ? har aldrig gjort det förr men tycker det verkar roligt och vad jag förstått måste man samarbeta

Permalänk
Medlem

ADA +64%, XRP +33% och SOL +24% idag efter nyheten att dessa ska ingå i USA’s crypto reserv..
https://cointelegraph.com/news/trump-says-digital-asset-stock...

Visa signatur

Nerd is the new Cool