Permalänk
Medlem

Pyrotech?

Någon som har erfarenhet av att handla burk där?

Är de bra eller anus?

mvh

Permalänk
Permalänk
Medlem

Jo jag såg den tråden. Lite gammal bara och för få omdömmen.

Permalänk
Avstängd

Det jag vet om Pyrotech är att dom startade i Staffanstorp o brukade alltid placera sig bra(främst?) i prestanda tester i svenska datortidningar. Sen bildades ett bolag i Malmö(?) med då samma namn, men då inte Malmöföretaget ska ha varit speciellt seriösa så lades det ner i Malmö. Staffanstorps företaget levde kvar ett tag efter detta, har jag för mig. Pyrotech i Haninge har funnits i några år men jag fattar inte vad dom gör där uppe, när dom började i Staffanstorp.

Visa signatur

Gigabyte GA-K8N Ultra-9 | AMD64 4000+ San Diego | Corsair TWINX2048-3200C2 | Msi 7800GTX | 4 st WD 200GB i Raid 0 (2 st R0) + en Raptor 36GB (c:\) | Antec Sonata II 450W |

Permalänk
Gäst

Kai som driver Pyrotech är en bra kille och firman är seriös. Jag har tävlat mot honom i PC för Allas "bygga dator tävling" samt köpt en dator av honom.
Jag kan rekommendera Pyrotech.

Permalänk
Medlem

Jag har handlat lite smågrejer där och det har funkat bra, mest kanske för att jag bor ganska nära men dom har alltid varit hjälpsamma och trevliga. Tycker dom ligger lite högt i pris så jag brukar handla inne i stan i stället.

Visa signatur

P4C 2,4@3,0 / P3 733@770

Permalänk
Medlem

Har en 3 år gamal dator från pyrotech som har stått på i stort sätt dygnet runt och den spinner på som vanliga förutom att grafikkorts fläkten dog för någon månad sedan, men sådant får man väll räkna med.

Visa signatur

AMD 3500+ Winchester @ 2.7 Ghz || DFI Lanparty SLI-D || 2x512 PC3200 OCZ Rev 2 || POV Geforce 6800 GT @ Ultra+ || VF700CU || 74 GB Raptor SATA || 2x 200 GB Seagate Barracuda SATA || Maxtor OneTouch 250 GB || DangerDen TDX || DDC 12V || Dual Heatercore || Chill 510W || Chieftec DA Bigtower || 2x ADDA 120mm || 3x ADDA 80mm || 2x Revoltec 80mm || NEC 3520 IDE