Alla fyndtips från mellandagsrean

Explorer[win update] fungerar ej ihop med Modzilla

Permalänk
Medlem

Explorer[win update] fungerar ej ihop med Modzilla

Nu är det så att jag vill uppdatera min dator. Det måste tydligen göras genom windows update, och ingen annanstans.

Okej... då kör jag det. ERROR!!!
Man måste ha explorer för att köra den... jaha. Drar då igång explorer och testar. ERROR!!!
Man explorer fungarar inte alls, testar att ta bort och installara om allt. ERROR!!!
Man kan inte installara om explorer för tydligen så har jag en "nyare version", trotts att jag tog bort hela skiten...

What to do?
Måste updatera och varför i helvete fungear inte explorer med firefox?

Brukar inte vara den som är så men, Fuc**** ***** **** Microsoft!!!

Permalänk
Medlem

Gjort för att det ej ska funka med Firefox.

Har du xp?
http://windowsupdate.microsoft.com funkar för mig.

Visa signatur

Swec @ 2001 / Chalmerist - Javisst!
'Den som har flest prylar när han dör vinner!'

Permalänk
Medlem

Jag har XP pro, ja!

När jag klickar på länken står det:

Tack för visat intresse för Windows Update

Windows Update är ett onlinetillägg till Windows som hjälper dig att få ut så mycket som möjligt av din dator.

Du behöver Internet Explorer 5 eller senare för att kunna använda Windows Update.

Hämta den senaste versionen av Internet Explorer

När du har installerat Internet Explorer går du till webbplatsen Windows Update genom att skriva http://windowsupdate.microsoft.com i adressfältet i Internet Explorer.

Om du föredrar att använda en annan webbläsare kan du hämta Windows-uppdateringarna från Microsoft Download Center.

Permalänk
Avstängd

Du måste gå in på Windows Update med Internet Explorer. Vad jag vet, så går det inte med Firefox. Men det är inte Firefox's fel att det inte går med Windows Update, det är Microsoft man ska skylla på.

Visa signatur

Registrerad: 2004-06-16 (dvs. mindre värd än många här på forumet).
Apanson's forum is the shit!
Ladda ner Firefox |Min Audioscrobbler