Dax för ny mobil! Ni som kan mycket, kolla hit!

Permalänk
Musikälskare

Dax för ny mobil! Ni som kan mycket, kolla hit!

Min mobil som ni ser nedan är en k700i med annat skal, sönder som fan...

Letar efter en ny som ska ha detta;

1. Ungefär samma batteritid som k700i (300 timmar stand-by)

2. Skiter i kamera, mp3, ja allt plotter, vill bara ha en bra och tålig mobil... vet att de nästan är omöjligt att få utan så jag får väll kompromissa

r.i.p old friend

/Jensa

edit:

denna är inget ?

http://www.dustin.se/dacsaportal/system/pages/products/wf_sho...

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB 6000Mhz DDR5 Dominator ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk

jag kör på min hederliga sonyericsson t630, polarnas konstiga 3 lurar o skit bara går sönder medan t630an bara går o går o går

Visa signatur

Ryzen 9800X3D @ Stock, MSI Suprim X 3080 @ game mode.
YT kanal där jag meckar bilar: https://www.youtube.com/@saab900turbo9

Permalänk
Musikälskare

Känns som en djungel...

Kanske ska limma ihop skiten å köra på den ett tag till hehe

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB 6000Mhz DDR5 Dominator ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier

Permalänk

Kan rekommendera Motorolan på Dustin. Hade själv en sån och var skitnöjd med den. Inga överflådiga funktioner eller så men ändå grym på sitt sätt, likaså snygg som få. "Less is more" - helt enkelt.

Permalänk
Medlem

Om jag skulle köpa en telefon i dagsläget skulle det nog bli SE M600. Skulle jag få vänta lite skulle det nog bli SE P990.

Visa signatur

Mina boktips: Clean codeHead First Design PatternsHead First Object-oriented Analysis and Design
Innovation distinguishes between a leader and a follower. — Steve Jobs

Permalänk
Medlem

annars sonyericsson z530 lagom lite. har de mesta funktioner å e billig!

Permalänk
Medlem

Nokia 5500.

Visa signatur

| MEIZU M6 TP | d-JAYS | Macbook 2GHz >> I'm lovin it!|

Permalänk
Musikälskare
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DrRotmos
Om jag skulle köpa en telefon i dagsläget skulle det nog bli SE M600. Skulle jag få vänta lite skulle det nog bli SE P990.

M600an var sjukt cool

Blir nog en sådan, ska plugga snart med å kan behöva en liten "handdator"

edit: verkar inte finnas nån vita?

Visa signatur

📷 Mina fotografier

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av flashen
M600an var sjukt cool

Blir nog en sådan, ska plugga snart med å kan behöva en liten "handdator"

edit: verkar inte finnas nån vita?

M600 kan ju knappast klassas som tålig med sin stora skärm. Bara så du vet
Sen rekommenderar jag dig att knappa på en för jag blev vansinnig på dess keyboard.

Visa signatur

| MEIZU M6 TP | d-JAYS | Macbook 2GHz >> I'm lovin it!|

Permalänk
Musikälskare
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Fiero
M600 kan ju knappast klassas som tålig med sin stora skärm. Bara så du vet
Sen rekommenderar jag dig att knappa på en för jag blev vansinnig på dess keyboard.

jobbar just nu men ska sluta om typ 2 mån, så där behöver man en tålig... pluggar 4 år efter jag har slutat sen så

Jo ska in å känna på den först självklart, verkar dock inte finnas vita i Sverige.

Visa signatur

📷 Mina fotografier

Permalänk
Medlem

Min batteritid på k700i:n räcker för ungefär 1 timmes spelande eller 3 timmars påslaging (utan standby) vilket suger helt enkelt. Men det är nog bara min mobil.

Den du länkade till ser ju f.ö allt annan än hållbar ut.:)

Permalänk

Som en person sa, 5500. det ser ut som om du sliter en del på telefonen och då verkar 5500 vara ett bra val. batteri tiden i den ska vara helt okej. Telefonen har dock inte släppts i nuläget men ska lanseras snart. då kan den vara ett bra alternativ.

///Ludde

Permalänk
Medlem

Nokia 5500 - Mitten, slutet av juli vad det verkar nu...

Visa signatur

My arms, your hearse

Permalänk
Medlem

Skaffade en razr i julas efter att min E700 gick av på mitten.
Inga speciella funktioner, det går att ringa och skriva sms med den. Den är ända cool pga sin storlek och design.

Ipod 4G 20gig och digitalkamera hade jag ju redan, och de sköter sina uppgifter mycket bättre än en allt-i-ett lösning imho.

Visa signatur

men ja!

Permalänk

Inhandlade en V3i igår.
Än så länge e ja riktigt nöjd. Men sen är jag inget mobilfreak heller

Den har dem funktioner jag behöver, o så e den tunn o snygg, så jag fastnade för den!

Permalänk

nokia 5140i, används i hela försvaret, den är tålig o bra. Siemens m75 tror jag faller under samma kategori.

Permalänk
Hedersmedlem

Som sagt, vill du ha en tålig mobil skulle jag kollat på Nokia 5140i.

Visa signatur

Intel i7 4790K | MSI GeForce GTX 980 Gaming | ASUS Z97M-PLUS | Samsung 850 Pro 256GB
8GB Corsair Vengeance Pro | Fractal Define Mini | Noctua NH-U14S | EVGA Supernova G2 750W
rickardj.se | Spotify-profil: http://open.spotify.com/user/richswe

Permalänk
Medlem

Varför ska du ha en VIT telefon om du nu ska ha en tålig telefon, det är ju just en vit tele som du kommer se allt skit och skador i chassiet på direkten. Verkar ju inte logiskt..

Permalänk
Medlem

kanske för att när han såg M600 så släpte han det kravet :D:D M600 är lika tålig som en vanlig mobil, men det säger ju inte mycket.

Visa signatur

Speed kills, but you get there faster!
Apple Macbook Dual Core 2 Ghz, 2 Gb ram, 80+400 gb hårddisk, superdrive

Permalänk
Medlem

köp en siemens, dom håller :D...jag köper aldrig andra märken då mina siemens telefoner tål allt, utom vatten

//Stefan

Permalänk
Medlem

Har du sneglat på M600 så kolla in W950i istället.

Visa signatur

Joined the dark side in 2024. (PC till Mac)

Permalänk
Medlem

problemet är ju att SE bara skjuter o skjuter på lanseringen av den. alltså när den verkligen blir köptbar i butik. M600 är ju redan ute som sagt.

Visa signatur

Speed kills, but you get there faster!
Apple Macbook Dual Core 2 Ghz, 2 Gb ram, 80+400 gb hårddisk, superdrive

Permalänk
Musikälskare

ska se om jag kan förlänga abonnemanget å få en mobil billigt på de sättet

dunno yet...

jävlar, de åskar !

Visa signatur

📷 Mina fotografier