Permalänk
Medlem

Fylle lan. Bra spel?

Bra spel till ett fylle lan? Kommer bli 5-6 pers. Verkar som det kommer bli ut2004 wc3tft Hl2 Just nu men litte mer roliga spel skulle ju inte skada. Så om nån har något/några bra tips får ni järna skriva i denna tråd.

Permalänk
Medlem

Flatout 2 är kul på LAN

Visa signatur

Vinnare av Swec's pepparkakshustävling julen 2004, julen 2005 samt julen 2006

Permalänk
Medlem

UT'99 instagib FTW

Visa signatur

Primär: R9 3900X | ASUS X570-F Gaming | NH-D15 | 64GB@3200MHz | RTX 3080 10GB | Seasonic 850W | Fractal Define R6 |
Gamla bettan: i5 750@3.8GHz | 8GB | HD5770 | Corsair VS 550W | FD R2 |

Permalänk
Medlem

Quake 3 / QW + bunkra upp några shots med godtycklig sprit. Jäger eller något annat...

Spela en match, med tex fraglimit 10 eller 20. Den som VINNER matchen får ta en shot. Spela på så ett tag så skal ni se att det till slut jämnar ut sig. Jäkligt kul är det

Visa signatur

Søk på "BjoKib" på Spotify om du gillar Progressive House / Deep / Trance.

Permalänk
Medlem

Soldier of Fortune 2 och StarCraft. FlatOut som redan nämts är också rikdigt skoj i mp

Visa signatur

Galleriet: Dynamic Black Chassi: Lian-Li O11 Dynamic & custom loop CPU: AMD Ryzen 5600X RAM: GSkill Trident Z 32GB Moderkort: Gigabyte X570S Auros Master GPU: EVGA RTX 3080 XC3 SSD: Samsung 970 EVO 500GB PSU: Seasonic PX850

Permalänk
Medlem

Man kan ju inte lira RTS på fyllan... så jäkla tråkigt

Bilspel och FPS tycker jag funkar bäst, kanske särskilt bilspel.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

trackmania nations

Visa signatur

meep meep

Permalänk

Counter Strike 1.6 eller Source är alltid kul på lan!

Visa signatur

Jag är AnkExpert!

Permalänk

Serius Sam 1/2 och självklart några riktigt snabba bilspel typ NSF Underground när man matar på med NOS så det blir alldeles suddigt i kombination med fyllan lär göra det ganska lustigt.

Mvh,
Viper@God

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Strukt
Quake 3 / QW + bunkra upp några shots med godtycklig sprit. Jäger eller något annat...

Spela en match, med tex fraglimit 10 eller 20. Den som VINNER matchen får ta en shot. Spela på så ett tag så skal ni se att det till slut jämnar ut sig. Jäkligt kul är det

Haha, det låter sjuk kul Måste testas

Visa signatur

Ingen är perfekt inte ens Najk!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Strukt
Quake 3 / QW + bunkra upp några shots med godtycklig sprit. Jäger eller något annat...

Spela en match, med tex fraglimit 10 eller 20. Den som VINNER matchen får ta en shot. Spela på så ett tag så skal ni se att det till slut jämnar ut sig. Jäkligt kul är det

Ska lätt testas. Funkar också lika bra med alla fps spel. Funkar också med Grandturismo till ps2 köra endurance runt runt runt. Den som kommer först varjelopp får ta en sup 99 varv senare är det nog nån som är litte påverkad i alla fall. Tackar för alla bra svar. Hoppas det kommer mera.

Permalänk
Medlem

Dota

Ni kan ju lira lite DOTA mä ganska skoj å det är lätt att lära sig

Visa signatur

WoW är Kul ^^,

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Willhelm
UT'99 instagib FTW

Inte på fyllan! Överhängande risk för misshandel (av utrustning) pga frustration. Time:ingen är som borta med alkoholen.

Visa signatur

www.faihido.com - Musikgrupp jag grundat med min bror
www.mathiaskholm.se - Personlig hemsida
www.faihidoadministration.se - Administrativa vårdtjänster på distans
www.medicinsksekreterare.se - Samlad information för vårdadministratörer/medicinska sekreterare

Permalänk

Låter riktigt skönt faktiskt

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ditx
trackmania nations

Rattfylla?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ditx
trackmania nations

om jag inte minns helt fel så har det Starforce.

Visa signatur

Motherboard:Asrock Z370 Extreme4
Cpu:Intel I5 8600K@Stock
Memory: Corsair Vengeance LPX 16Gig 3200Mhz
Gpu:PNY GTX 1080 8GB

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av _tekken_
om jag inte minns helt fel så har det Starforce.

du tänker på det nya trackmainia (glömt namnet).
Nations är gratis och man kan ladda det från deras sida sitter själv och kör det.

Permalänk
Medlem

Det är starforce på TM nations också

Detta är för att man inte ska ändra några filer och kunna fuska i multiplayer!

Jag har TM Sunrise (lagligt) men jag vågar inte installera det

Visa signatur

Laptop : Macbook Pro M1

Permalänk
Medlem

Fylle lanet nu i full gång. So far är det ut 2004. Dricla massa bärs. LItte minto och litte annat smått och gott. Har inget riktig strategi för hur drickandet ska gå till alla verkar bara dricka hej vilt Just nu är det worms 4 på listan. jaja vi får se hur det går.

Permalänk
Medlem

Om inte drickandet o lanadet ær øver æn skulle jag lætt tippsa om CE (Codename Eagle). Føregångaren till Battlefield serien som har lagomt go fart och ger många skratt æven i nyktert tillstånd om man ær ett skønt gæng som vill jævlas med varandra.

Visa signatur

Asus X370 Rog Crosshair VI Hero | Ryzen 7 3700X | Noctua NH-D15 | G.skill TridentZ RGB 2x8GB CL16 3600 | Sapphire RX Vega 56 | Samsung EVO 500GB | Fractal Design C | Supernova G3 850W | AOC Q3279VWFD8 |