Problem med mic i Vista

Permalänk
Medlem

Problem med mic i Vista

Hej. Idag slutade micen på mitt headset fungera i Vista. Det fungerade helt perfekt igår och fungerar nu på en annan dator med XP. Jag har kollat i inställningar och googlat lite. Men jag kan inte hitta felet. Nån som kan hjälpa mig. Headsetet är från Logitech.

Visa signatur

Antec Sonata III|Gigabyte P35 DS3|Intel E6750@stock|2x1 Corsair XMS2-6400 CL4|XFX 5870 1GB|2TB HDD|

Permalänk

Lite Offtopic kanske, men samma sak hände mig härom dagen. Micen fungerade dagen innan, men helt plötsligt ville sig ingenting längre. Slutade med att jag fick ominstallera ljudkortet, kanske nåt som är värt att pröva?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bonuspojken
Lite Offtopic kanske, men samma sak hände mig härom dagen. Micen fungerade dagen innan, men helt plötsligt ville sig ingenting längre. Slutade med att jag fick ominstallera ljudkortet, kanske nåt som är värt att pröva?

Tack Bonuspojken! Det löste sig genom att bara ominstallera drivrutinerna. Men jag säger då det: Buggigt Vista!

Visa signatur

Antec Sonata III|Gigabyte P35 DS3|Intel E6750@stock|2x1 Corsair XMS2-6400 CL4|XFX 5870 1GB|2TB HDD|

Permalänk
Medlem

har fått samma problem här, ska kolla fall det fungerar med drivrutinerna!

Visa signatur

E8400 @ 4.05GHz| Asus Radeon HD4870x2 | Corsair Dominator 1066MHz (2x2+1x2gb = 6gb) | Asus Maximus II Formula (P45) | Viewsonic 22" WS