Permalänk
Medlem

Soulnut
Vet att du skrev något i tråden om dustinhomes julklappar men inget annat.

Visa signatur

[ Fractal Design R4 ][ Enermax modu87+ 700W ][ Azrock z77 pro4 ][ Intel i5-3570k@3,4ghz ][ 8Gb DDR3][ HD7950 ][ sIntel SSD 120gb ][ Scythe Ninja ][ Zalman vf900-cu ][ BenQ XL2410T ]
Var god och citera mig om ni vill ha svar

Permalänk

Whalle är en person jag ser rätt ofta men kan inte redigt placera dig.

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

Fullmoon är en person som jag sett fysiskt i år=) på DHW08. Killen som är författaren till en mängd trådar som är intressanta. Min absoluta favorit är ju hitta tjejer-tråden och garage ombyggnads-tråden

Visa signatur

"If anyone ask why I fight another man's war, I say nothing. Because they dont want to understand..."

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Soulnut
Har för mig att jag läste att du fick ditt nick genom att trycka ned några bokstäver helt utan mening (Men det kanske redan var nämnt )

Kan tillägga att du hjälpte mig fixa en adapter för några år sen som gjorde så jag kunde koppla gitarren till datorn haha!

Visa signatur

» Bytt namn ifrån "cyme"
» Citera mig vid svar så jag hittar tillbaka!
» Gillar du Trance/Vocal-Trance? Spana in min playlist på Spotify här.

Permalänk

Jag måste skämmas och säga att Eptk är en person jag aldrig lagt märke till på swec, troligen för att han inte är på samma trådar som mig.

Visa signatur

Ride wit me, or collide wit me
jag älskar trådar som spårar ur redan vid första inlägget :)

Permalänk

En "gamling" som jag aldrig har sett innan. Skulle tro att du hänger mycket i mac-delen efter som det är den delen jag läser minst i.
Tror därför att du är en mac fanboy som blir rasande så fort man säger att pc är bättre och hänvisar till att mac handlar mer dom design och prestande, även om mac har sina dåliga sidor med.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MIFFo_BEast
Jag måste skämmas och säga att Eptk är en person jag aldrig lagt märke till på swec, troligen för att han inte är på samma trådar som mig.

Haha awh! Jag säger faktiskt detsamma om dig, jag känner igen ditt nick och din avatar lite, men stämmer nog att vi inte hänger på samma place.

dragon_at känner jag igen en smula, men inte så jag kan placera.

Visa signatur

» Bytt namn ifrån "cyme"

Permalänk
Medlem

Eptk - aldrig lagt märke till dig innan, fast är kanske inte heller den som lägger folk på minnet ^^

Visa signatur

Dator : Ryzen 5950x ; 128GBRam; AMD RX6800

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ch1n
Eptk - aldrig lagt märke till dig innan, fast är kanske inte heller den som lägger folk på minnet ^^

Din avatar.. A Matter of Life and Death?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av feliQ

Din avatar påminner mig om Organism 12 där han i någon låt på plattan Petar på döda saker med pinnar rappar om en fågel som heter felix, eller var det fenix? Iaf... du heter inte något av det men bra nära, dessutom har du en riktigt trevlig avatar som... ja... vid närmre eftertanke kan påminna om vad som helst i princip, men i mitt fall då, en fågel!

Permalänk
Medlem

Ako, har sett dig lite här och var. Ditt namn drog direkt tankarna till ako-kolan och din avatar bekräftar tanken, men den ska ju vara den där blå sorten!
Måste det va så långt till närmaste affar som kan tänkas sälja det, blev ju sugen..

Visa signatur

This time, like all times, is a very good one, if we know what to do with it.
If you don't go after what you want, you'll never have it. If you don't ask, the answer is always no. If you don't step forward, you're always in the same place

Permalänk
Medlem

matte232: aldrig sett förut

Visa signatur

Elektrolux Kyl/Frys | 4-plattors AEG-spis med ugn | Philips brödrost | 1200W Philips vattenkokare | AFK elvisp | Allt kopplat till 230V 50Hz 10A.
Klaga inte på mina inlägg, jag kan ha varit full när jag skrev dem.

Permalänk

En till oldtimer som jag inte har sett innan.

Ser att du är från Arvika så du måste ju prata värmländska och det är coolt.

Tänker lite på "Torsk på tallin"... måste vara din värmländska som gör det...

Permalänk
Medlem

Återigen, medlem sen länge, men inte sett mycket

Visa signatur

» Bytt namn ifrån "cyme"

Permalänk
Medlem

Eptk:

Icke-oldtimer.

Permalänk
Medlem

Haha!

Jag känner igen dig iaf, men dissa mig du

Visa signatur

» Bytt namn ifrån "cyme"

Permalänk
Medlem

Det är inte många som jag minns, så känn dig inte dissad.
Om alla som mitt minne svek skulle känna sig dissade så är det en jävla massa.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av feliQ

Jepp helt rätt.

Visa signatur

Dator : Ryzen 5950x ; 128GBRam; AMD RX6800

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av dragan_at
En till oldtimer som jag inte har sett innan.

Ser att du är från Arvika så du måste ju prata värmländska och det är coolt.

Tänker lite på "Torsk på tallin"... måste vara din värmländska som gör det...

Ja nog pratar man värmländska, men inte så jättebrett ändå

Visa signatur

Elektrolux Kyl/Frys | 4-plattors AEG-spis med ugn | Philips brödrost | 1200W Philips vattenkokare | AFK elvisp | Allt kopplat till 230V 50Hz 10A.
Klaga inte på mina inlägg, jag kan ha varit full när jag skrev dem.

Permalänk
Medlem

Mistänkte att du inte skulle känna igen mig och det kommer nog inte näste talare göra heller, då jag bara skriver ca 100 inlägg /år spritt på alla forum här på swec. Om jag ska vara ärlig så känner jag inte igen dig heller trots att du funnits här så länge, försöker komma på vad som står i din avatar utan framgång, SUP... SUPER* någonting kanske.

Visa signatur

This time, like all times, is a very good one, if we know what to do with it.
If you don't go after what you want, you'll never have it. If you don't ask, the answer is always no. If you don't step forward, you're always in the same place

Permalänk
Medlem

matte232: du gjorde en bra förutsägelse iaf då jag aldrig sett dig tidigare. Men du verkar lira PS3 rätt mycket ser jag. Eller vänta... ev så känner jag igen din signatur.

Visa signatur

AMD Ryzen 5 3600 | 4x8GiB 18-20-16-36-52-2T DDR4-3400 | MSI B450-A Pro Max AGESA 1.2.0.7 | Sapphire RX 480 Nitro+ OC 8GiB | Crucial MX500 500GB | PNY CS900 2TB | Samsung 850 EVO 500GB | Samsung PM961 512GB | Scythe Kamariki 4 450W

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ako
Din avatar påminner mig om Organism 12 där han i någon låt på plattan Petar på döda saker med pinnar rappar om en fågel som heter felix, eller var det fenix? Iaf... du heter inte något av det men bra nära, dessutom har du en riktigt trevlig avatar som... ja... vid närmre eftertanke kan påminna om vad som helst i princip, men i mitt fall då, en fågel!

Ingen aning om vad du babblar om..
Men det är faktiskt en tavla, av Lasse Åberg.

Ontopic:
Aldrig hört talas om ovanstående.

Permalänk
Medlem

Inte sett ovanstående mer än ett fåtal gånger. Har för mig att du hänger främst i ÖA, och är väldigt(?) musikintresserad. Även fordonsintreserrad att döma av sig

Visa signatur

Asus B550F - 5900X - TUF4080S - 32 GB DDR4 - NH-D15 - Define S - Samsung OLED G9 - LG OLED55CX
PlayStation 5 - Nintendo Switch - Wii U - RPi3
a silent computer is a glorious computer

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Karate Taco
Inte sett ovanstående mer än ett fåtal gånger. Har för mig att du hänger främst i ÖA, och är väldigt(?) musikintresserad. Även fordonsintreserrad att döma av sig

Aldrig sätt

Visa signatur

pff

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av murkaz
Aldrig sätt

Vet att ditt riktiga namn (omg, höll på o skriva IRL-nick) är Markus och att du nickade zarrz förrut.

Visa signatur

Q6600/4GB/8800GT | Macbook Pro | iPhone 3G | D3100

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av k4rl
Vet att ditt riktiga namn (omg, höll på o skriva IRL-nick) är Markus och att du nickade zarrz förrut.

Antar att du heter Karl och bor i stockholm, annars känner jag inte till dig.
Misstänker dock att du pratar högt på bio.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Såg whalle överst i tråden, tänkte på mitt ex som kallas walle ^^ Dåligt

Permalänk
Medlem

Tänker på att jobbet snart börjar igen (Onsdag) efter jul ledigheten,.. suck..

Visa signatur

Det är aldrig för sent att ge upp!

Permalänk

MasteraCe: lagt märke till ditt nick och din avatar, inte mer än så vad jag minns. Misstänker att du är lite av en bad boy med tanke på din anmärkning ;D

Visa signatur

My ego is my god. Given authority by the enlightenment of science, the enlightenment of the age of freedom. Freedom - the name in which we legalize all. The name in which we tolerate all.

Permalänk
Medlem

Tänker på inavlad, sexfingrad banjospelare...

Visa signatur

Navigare necesse est, vivere non est necesse.