Hur läser Deathadder diagonalt jämnte mot IE 3.0?

Permalänk
Medlem

Hur läser Deathadder diagonalt jämnte mot IE 3.0?

Tja undrar en grej nu när min 3.0 har gett upp massa dubbelklick och scrollen glappar upp å ner.
om jag drar min 3.0 riktigt riktigt sakta diagonalt över min musmatta hänger den med riktigt fint i den riktning som jag drar.

har haft g5/copperhead förut och om jag drog dom likadant så gick muspekaren "sicksack" (eller mer som en trappa) på skärmen, vilket störde mig i photshop och även i spel när jag var sniper och skulle göra små rörelser

vet att Ikari och 3.0 är två möss som verkligen går dit jag vill men Ikari vill jag inte ha pga mouse 1 gick sönder på den -.-

Någon här på FB som har DA och 3.0 som kan jämföra bredvid varandra och dra den diagonalt SAKTA med LÅG DPI och säg gärna om den går diagonalt eller sicksack, tack

Mvh
ps. Kan även säga att min 3.0 nu som gett upp är "första" versionen köpte den när den kom ut på marknaden

nu är inte frågan "Vilken är bäst" som man ska tolka: DA är skönare medan nästa säger Nej 3.0 är skönare... utan hur bra dessa två läser, jag kan säga att min 3.0 läser alla mina rörelser hur jag än gör och vad jag än gör.

Visa signatur

Cpu: R5-3600 | MSI MEG X570 UNIFY | Sapphire 7900 GRE | Corsair 3200 Mhz 16GB | Phanteks PH-TC14PE | Chassi: R4 Arctic White | Steelseries Apex Pro | Logitech G Pro X Superlight | Steelseries Arctis 7

Permalänk
Medlem

Har haft båda och aldrig haft problemet du beskriver, förmodligen rör det sig om vilken musmatta du har. Har använt Qpad CT Large flera år och aldrig haft problem med att möss trackar dåligt(har gått igenom flera möss)

Permalänk
Medlem

jag har inte nu sagt att DA eller 3.0 gör det, men g5 och copperhead läste som en trappa om man drog riktigt sakta och då blev de jobbigt i t.ex photoshop.
kan inte säga att de vart dålig musmatta heller, QcK+ sedan nu senare med en annan billig, fast ändå exakt samma kvalité och glid som din Qpad CT (jämnfört, polare har den) och de blev överraskade att min 80krs presterar som deras 200 desamma mot Razer Mantis

nu pratar vi SLÖA DIAGONALA rörelser, inte om du rör den normal hastighet.

Visa signatur

Cpu: R5-3600 | MSI MEG X570 UNIFY | Sapphire 7900 GRE | Corsair 3200 Mhz 16GB | Phanteks PH-TC14PE | Chassi: R4 Arctic White | Steelseries Apex Pro | Logitech G Pro X Superlight | Steelseries Arctis 7