Permalänk
Medlem

En sista koll !

Tja är det någon som kan tvär kolla igenom mitt nya datorbygge och se så allt står rätt till?
Sen så undrar jag bara om man ska köra på 9670 eller ett 570?

http://www.inet.se/kundvagn/visa/902521/2011-09-23

Tack på förhand.

Visa signatur

Citera om ni vill något!

Permalänk
Medlem

Hårddisk?

Visa signatur

Phantek P400S | Asus ROG Strix Z370-F | i7 8700K | Corsair H115i | Corsair Vengeance 16GB 3000MHz | GeForce 2080 Super | Corsair AX 850W | Samsung 850 Pro 512GB | Samsung 840 EVO 256GB | 3TB WD Green |

Permalänk
Skrivet av fnikanor:

Tja är det någon som kan tvär kolla igenom mitt nya datorbygge och se så allt står rätt till?
Sen så undrar jag bara om man ska köra på 9670 eller ett 570?

http://www.inet.se/kundvagn/visa/902521/2011-09-23

Tack på förhand.

De är ungefär lika bra. I ett spel 'r 570 en fps bättre, och i nästa är det tvärt om. Dock så är 6970 bättre i crossfire, men det kanske inte är aktuellt med tanke på kylaren du har valt?
Jag skulle köra 6970 pga eyefinity

Permalänk
Medlem
Skrivet av Xedious:

Hårddisk?

Skrivet av _MmattiasS_:

De är ungefär lika bra. I ett spel 'r 570 en fps bättre, och i nästa är det tvärt om. Dock så är 6970 bättre i crossfire, men det kanske inte är aktuellt med tanke på kylaren du har valt?
Jag skulle köra 6970 pga eyefinity

Hårddisk har jag redan.
Hmm okej. Måste dock beställa kortet från komplett då dom inte har 6970 på lagret på inet. Och vet inte om man orkar göra så. Crossfire är nog inget jag kommer att orka göra. Är inte så påläst gällande eyefinity. Skulle vara trevligt om någon kunde förklara vad det innebär?
Har jag fattat det här fel, eller innebär eyefinity att man ska kunna ha flera skärmar på samma kort? Det går väl också på 570 eller?

Visa signatur

Citera om ni vill något!

Permalänk
Hedersmedlem

fnikanor man får inte göra flera trådar i samma ämne och du skulle hållit dig till din befintliga tråd och helt enkelt gjort en uppdatering. Jag låser din andra tråd och hoppas att du tänker på detta i framtiden.

Tack!

Visa signatur

Rocking hard !!!

Kontakt: malo@sweclockers.com eller skicka ett PM

Permalänk
Medlem
Skrivet av MaLo:

fnikanor man får inte göra flera trådar i samma ämne och du skulle hållit dig till din befintliga tråd och helt enkelt gjort en uppdatering. Jag låser din andra tråd och hoppas att du tänker på detta i framtiden.

Tack!

OK

Visa signatur

Citera om ni vill något!