Permalänk
Medlem

Skulle gärna villja ha en nyckel.

Tack i förhand.

Permalänk
Entusiast

Jag tar jättegärna en nyckel om någon har över och jag lovar att ge vidare mina nycklar till andra efteråt (Jag är inget ego)

Visa signatur

Den digitala högborgen: [Fractal Design Meshify C] ≈ [Corsair RM850x] ≈ [GeForce RTX 3080] ≈ [AMD Ryzen 7 7800X3D ≈ [Noctua NH-U14S] ≈ [G.Skill Flare X5 32GB@6GHz/CL30] ≈ [MSI MAG B650 TOMAHAWK] ≈ [Kingston Fury Renegade 2 TB] ≈

Permalänk
Medlem

smithe beta key

hej skulle jag kunna få en beta key till smite PM skulle bli jätte glad tack i förhand

Permalänk
Medlem

hej skulle jag kunna få en beta key till smite PM skulle bli jätte glad ta i förhand
mvh jollis98

Permalänk
Medlem

Skulle vara väldigt tacksam ifall man kunde få en beta key, kommer förmodligen streama det!
Tack på förhand.

Permalänk
Medlem
Skrivet av switcharn:

tänker på ett tal mellan 1-10 den som gissar rätt får en key gratis
GL HF

7

Permalänk
Medlem

Tar också gärna en nyckel kan skriva i denna tråd mina andra två nycklar eller skicka dom tillbaka

Permalänk
Medlem

kan de vara 2?

Permalänk
Medlem

Om ni nu skickar koder till folket här i tråden, skicka inte till de med "Registrerad: jun 2012" och som bara skrivit i smite kodtiggar tråderna. Det är bara samma personer som försöker scora fler koder.

Permalänk

Jag tar gärna en! Skicka i PM! tack på förhand!

Permalänk
Medlem

Skulle också väldigt gärna vilja ha en key! Jävligt snäll av dig att ge ut till massa randoms

Permalänk

Skulle vara VÄLDIGT tacksam för en Nyckel jag har sökt länge och tror jag kan få en här?

Tack i förhand

Permalänk
Medlem
Skrivet av igge23:

Om ni nu skickar koder till folket här i tråden, skicka inte till de med "Registrerad: jun 2012" och som bara skrivit i smite kodtiggar tråderna. Det är bara samma personer som försöker scora fler koder.

Bra att du upplyser om tattarna.

Permalänk
Skrivet av igge23:

Om ni nu skickar koder till folket här i tråden, skicka inte till de med "Registrerad: jun 2012" och som bara skrivit i smite kodtiggar tråderna. Det är bara samma personer som försöker scora fler koder.

Som typ dessa :

Skrivet av FlameSheep:

Hej, Jag skulle vara tacksam ifall jag fick en beta key PM! Tack i förhand
MVH FlameSheep

Skrivet av jollis98:

hej skulle jag kunna få en beta key till smite PM skulle bli jätte glad tack i förhand

Skrivet av Dawe44:
Visa signatur
Permalänk
Skrivet av Kebabhyvlarn:

Som typ dessa :

Det räcker med en för mej iaf jag e inte ute efter flera bara en till mej själv har sökt länge nu och hoppas få det här! jag skriver många därför dom ska se det! och hoppas få en nyckel! Och detta är mitt första acc på den här hemsidan hittade det när jag sökte "Betakey giveaway Smite"

Permalänk
Medlem

Skulle vara väldigt tacksam för en key så jag kan lira med polaren. Tack!

Permalänk
Medlem
Skrivet av FlameSheep:

Det räcker med en för mej iaf jag e inte ute efter flera bara en till mej själv har sökt länge nu och hoppas få det här! jag skriver många därför dom ska se det! och hoppas få en nyckel! Och detta är mitt första acc på den här hemsidan hittade det när jag sökte "Betakey giveaway Smite"

Jo du kanske bara har ett acc, men om man går in på några profiler här som har "juni 2012" som registreringsdatum så ser man att det ibland bara skiljer 2-3 minuter mellan reggarna på meddelanden som är direkt efter varandra och det är bara greedy som fasiken.. Jag vill jätte gärna ha en key eftersom detta verkar riktigt intressant och jag har lirat MOBA ganska så länge.

Permalänk
Skrivet av igge23:

Jo du kanske bara har ett acc, men om man går in på några profiler här som har "juni 2012" som registreringsdatum så ser man att det ibland bara skiljer 2-3 minuter mellan reggarna på meddelanden som är direkt efter varandra och det är bara greedy som fasiken.. Jag vill jätte gärna ha en key eftersom detta verkar riktigt intressant och jag har lirat MOBA ganska så länge.

Jodu lite för greedy va jag Men hade sökt i typ 2timmar så vart lite sugen på att lira så snart som möjligt!

Permalänk
Medlem

Jag tar gärna en key om du har några kvar!

Visa signatur

Alla mina leksaker får inte plats här, så här jag listar istället mina favoritinlägg:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Utelåst hobbymoderator

Permalänk
Medlem

Jag ger inte ut till någon som inte har varit medlem ett tag och bara kommenterat beta trådar.

Permalänk

Om det finns nycklar kvar till SMITE så tar jag gärna en, vore jättensnällt

Permalänk

Tar gärna en key också om någon har över

Permalänk
Medlem

Tar självklart också en beta key

Visa signatur

| Asus TUF Gaming X570-Plus| Ryzen 5 3600X 4,4Ghz | 16Gb Corsair | Asus RTX 2070 ROG OC | Kingston SSD | Corsair CX550W | Phanteks Eclipse P400S |

Permalänk
Medlem

Om det finns kvar så tar jag också en key

Visa signatur

| Asus TUF Gaming X570-Plus| Ryzen 5 3600X 4,4Ghz | 16Gb Corsair | Asus RTX 2070 ROG OC | Kingston SSD | Corsair CX550W | Phanteks Eclipse P400S |

Permalänk
Skrivet av switcharn:

tänker på ett tal mellan 1-10 den som gissar rätt får en key gratis
GL HF

5!

Permalänk
Medlem

Om det är någon som har lust att ge bort en nyckel så skulle jag vara väldigt tacksam.

Mvh. No.1

Visa signatur

Laptop: Macbook Pro 13" 2011: i7 2.7 GHz | 8 GB 1333 MHz DDR3 | 128 GB SSD
Telefon: Samsung Galaxy SII
Platta: Samsung Galaxy Tab 10.1 32 GB Wi-Fi

Permalänk
Medlem

Skulle väldigt gärna vilja lira Smite! Mycket tacksam för en nyckel.

Permalänk
Medlem

Tjena skulle gärna vilja ha en nyckel om det finns någon kvar. PMa den gärna isf så är ni snälla.

Permalänk
Medlem
Skrivet av NinjaKitteh:

10

Visa signatur

*Citera för svar*
Work smart, not hard.

Permalänk
Medlem

Jag tar gärna en key Pm om det finns