Permalänk

App store, faktura?

Hej!

Jag köpte i december 3 st spel till min ipad men hade inte registrerat mitt Visa-kort på det appleID't så det stod att det skickas ut faktura.
saken är den att jag inte har fått någon faktura?! känner liten klump i magen att det inte har kommit fram något..

Vad gör jag?

När jag kollar på e-postbekräftelsen står det Faktura, skickas till adress .... . och adressen är rätt.

Tack på förhand!

Visa signatur

Lenovo Ideapad 700 15ISK
PS4 Pro

Permalänk
Medlem

Någonstans man kan kontakta dom ?, annars så är google din vän

Visa signatur

Phanteks P500A Vitt | R7 5800X | Gigabyte X570S Aero G | Asus Strix 3080 White edition | 32 GB Kingston 3600MHz | AW3423DW
Beyerdynamic DT880 600 & Beyerdynamic DT770 250 | Sennheiser HD 58X | Tin T2 Pro | Samtliga billiga Koss | Sony MDR-1A & WH-1000XM3 | Grace SDAC + Darkvoice 336 | O2+ODAC | JBL LSR305

Permalänk
Skrivet av Marreboy:

Någonstans man kan kontakta dom ?, annars så är google din vän

Har försökt men deras sida är ju inte till för att få kontakt med dem direkt..
Ska söka runt lite till o se om jag hittar något.

Visa signatur

Lenovo Ideapad 700 15ISK
PS4 Pro

Permalänk
Medlem
Skrivet av jemtegrannen:

Hej!

Jag köpte i december 3 st spel till min ipad men hade inte registrerat mitt Visa-kort på det appleID't så det stod att det skickas ut faktura.
saken är den att jag inte har fått någon faktura?! känner liten klump i magen att det inte har kommit fram något..

Vad gör jag?

När jag kollar på e-postbekräftelsen står det Faktura, skickas till adress .... . och adressen är rätt.

Tack på förhand!

Det går inte att betala köp på App Store via faktura. Det är betalkort eller iTunes-kort som gäller.
De skickar en bekräftelse via e-post varje gång något debiteras.

Permalänk
Skrivet av andr3a$:

Det går inte att betala köp på App Store via faktura. Det är betalkort eller iTunes-kort som gäller.
De skickar en bekräftelse via e-post varje gång något debiteras.

Hmm , men jag har inte angett någon kortnummer för det appleId.

Edit: kollade på kontoutdragen och där finns fasen köpen registrerade!
Så problemet är väl löst men jäkligt skumt att de lyckats dra från rätt konto .. nåja saken är biff iallafall, skönt det.

Visa signatur

Lenovo Ideapad 700 15ISK
PS4 Pro