Kommer en GT 320 räcka till en HTPC?

Permalänk
Medlem

Kommer en GT 320 räcka till en HTPC?

Tjena!
Ska bygga en HTPC och har lite saker hemma jag tänkte använda, där ibland ett gt 320 1GB. Kommer den vara stark nog att driva film, flash och såna saker?

Övrigt i datorn som är relevant är en AMD X4, 8GB minne och en SSD.

Kommer datorn palla fullHD film etc?

Mvh
Bullenn

Visa signatur

Corsair 750D | RTX2080 | Ryzen 7 3700x | Asus ROG Strix X570-F | 32GB 3200MHz Vengeance PRO | Corsair H100i Pro RGB | M.2 Intel 660P 512GB | Corsair AX 760 80+ Platinum
Laptop: Asus Zenbook pro UX550UV

Permalänk
Moderator
Brons i quiz

det ska fungera till film och sånt. jag har en GT 320m i min gamla bärbara och den orkade att driva enkla saker. sen vet jag inte riktigt hur det gick med Full HD eftersom att jag aldrig testade det på min bärbara. men det ska nog fungera.

Visa signatur

Citera om du vill ha svar!
Tycker du om sidospår? :D Besök The Wiki Game
Har du fråga angående modereringen? PM till Moderatorerna eller Kontaktformulär

Permalänk
Medlem
Skrivet av EvilWord:

det ska fungera till film och sånt. jag har en GT 320m i min gamla bärbara och den orkade att driva enkla saker. sen vet jag inte riktigt hur det gick med Full HD eftersom att jag aldrig testade det på min bärbara. men det ska nog fungera.

Får prova föst, om de inte funkar så bra finns de ju många bra grafikkort för en billig peng

tack för svaret

Visa signatur

Corsair 750D | RTX2080 | Ryzen 7 3700x | Asus ROG Strix X570-F | 32GB 3200MHz Vengeance PRO | Corsair H100i Pro RGB | M.2 Intel 660P 512GB | Corsair AX 760 80+ Platinum
Laptop: Asus Zenbook pro UX550UV