Nytt medlemssystem (Steg 2)

Permalänk
Skrivet av Sp0de:

Kanske det krävs en nattkörning emellan?

Skickades från m.sweclockers.com

Ja, kanske. Tycker bara det är konstigt att allt annat gick igenom och bara dubblandet blev utesluten...

Permalänk
Medlem

Det stämmer att den extra XP:n kommer någon gång under natten. Så var det för mig tidigare i sommar när jag sprang runt med gåsen under armen och betade av en hög butiker i Stockholm

Permalänk
Medlem

Xor - Luber of deals är inne på webhallenspelet nu. Frågan är om man måste köpa något av de erbjudanden hen ger för att få trofén.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Boombaaz:

Xor - Luber of deals är inne på webhallenspelet nu. Frågan är om man måste köpa något av de erbjudanden hen ger för att få trofén.

Nopp, det behöver du inte. Jag vandrade runt lite innan det kom fram en text om att jag fått trofén, men vet ej om det behövs.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mizcak:

Nopp, det behöver du inte. Jag vandrade runt lite innan det kom fram en text om att jag fått trofén, men vet ej om det behövs.

Nu har Xor lämnat för den här gången. Någon achievment fick jag dock inte trots flera påhälsningar under helgen. Med tanke på hur många spelare som varit inne och bara stått och idlat så misstänker jag att det är fler som inte fått den.

Jaja, bättre lycka nästa gång kanske.

Permalänk
Skrivet av Boombaaz:

Nu har Xor lämnat för den här gången. Någon achievment fick jag dock inte trots flera påhälsningar under helgen. Med tanke på hur många spelare som varit inne och bara stått och idlat så misstänker jag att det är fler som inte fått den.

Jaja, bättre lycka nästa gång kanske.

Testa att fighta ett vildsvin, fungerade för mig.
Fick inte heller någon achievement när jag träffade Xor upprepade gånger under helgen, men när jag vann över ett vildsvin idag så låstes achievementen upp.

Såg att någon tipsade detta i kommentarerna på Webhallens facebooksida och det funkade som sagt finfint.

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define R5 l Nätdel: EVGA Supernova G2 750W l Moderkort: ASUS Z97-A
Processor:
Intel Core i5 4690K l RAM: A-Data 16GB l Grafikkort: MSI GeForce GTX 970 Gaming 4G
SSD: Samsung EVO 250GB l Hårddisk: Toshiba 2TB l OS: Win 10

Permalänk
Medlem
Skrivet av Infinite Wisdom:

Testa att fighta ett vildsvin, fungerade för mig.
Fick inte heller någon achievement när jag träffade Xor upprepade gånger under helgen, men när jag vann över ett vildsvin idag så låstes achievementen upp.

Såg att någon tipsade detta i kommentarerna på Webhallens facebooksida och det funkade som sagt finfint.

Tack för tipset men när jag loggade in nu så hade den dykt upp i alla fall. Slutet gott, allting gott.

Permalänk
Medlem

Jag har fått två lite konstiga achievements på samma gång. Fick Going Clear trots att jag aldrig handlat hos er med Klarna, samt Huawei is the best way för en telefon jag köpte för över ett år sedan..?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lathranir:

Jag har fått två lite konstiga achievements på samma gång. Fick Going Clear trots att jag aldrig handlat hos er med Klarna, samt Huawei is the best way för en telefon jag köpte för över ett år sedan..?

Jobbar inte på webhallen men gissar lite vilt.

Jag fick också going clear efter min senaste beställning där jag betalde med kort, ev. så sköter klarna den delen för webhallen och därför får man den. Måste nog inte vara faktura/avbetalning.

Huawei is the best way kan vara en ny achievment och jag tror inte det spelar någon roll när du köpte den utan alla som någon gång har köpt en Huaweitelefon får den automagiskt.

Permalänk
Webhallen
Skrivet av Lathranir:

Skrivet av Boombaaz:

Jobbar inte på webhallen men gissar lite vilt.

Jag fick också going clear efter min senaste beställning där jag betalde med kort, ev. så sköter klarna den delen för webhallen och därför får man den. Måste nog inte vara faktura/avbetalning.

Huawei is the best way kan vara en ny achievment och jag tror inte det spelar någon roll när du köpte den utan alla som någon gång har köpt en Huaweitelefon får den automagiskt.

Utan att kolla på profilen kan jag inte säga med 100% säkerhet, men gissningen låter helt korrekt!

Om du lagt en beställning där betalningen är gjord genom tjänsten Klarna checkout, så kommer detta hantera som om order är gjord via klarna och behöver då nödvändigtvis inte vara på faktura/delbetalning.
Gällande Huawei-achivmenten så är den ny, och har man då inhandlat en Huawei-telefon tidigare låses denna upp retroaktivt. Hade varit lite trist att köpa en produkt, och sen inte få achivmenten för den när vi väl lägger till den

Visa signatur

Behöver du hjälp? 08-673 60 00 eller Mail/Chatt
Har du en fundering? Besök vår officiella forumdel
Discord, Instagram,Twitch

Permalänk
Medlem

Det verkar som om PC/Mac-downloads räknas in för "Hardcore Gamer" achievement men inte för Ballistophiliac , Mashed och andra "Köpt x st FPS/Racing/etc"-spel? Känns ju lite knasigt?

Permalänk
Medlem

Fick någon 5000xp kyckling i supply drop men fick inga faktiska xp verkar det som. Ska det inte komma i loggen också?

Permalänk
Medlem
Skrivet av cracko:

Fick någon 5000xp kyckling i supply drop men fick inga faktiska xp verkar det som. Ska det inte komma i loggen också?

Fick inte 5k-kyckling men en butter toast 150xp...de registrerades dock inte heller

Permalänk
Medlem
Skrivet av Boombaaz:

Fick inte 5k-kyckling men en butter toast 150xp...de registrerades dock inte heller

Inga supply drops registeras för mig heller nu...använder iofs betaversionen av nya hemsidan så i mitt fall så skulle det nog kunna bero på det.

Permalänk
Medlem

Betan verkar vara skarp nu iaf. Jag använde inte betaversionen när jag plockade upp min drop så det är troligtvis inte avgörande.

Jag tror även att jag fått mina XP nu så ni får gärna kolla om ni också fått dem, @frispel och @cracko.

Hittar inte webhallenspelet på nya sidan heller. Förhoppningsvis betyder det att en uppdatering av spelet är runt hörnet.

Permalänk

@Webhallen
Hej!
Borde inte innehållet i denna order räknas in i achivmenten "Brad Pitt"?
Ordernummer 9351815

Permalänk
Medlem

Hej,

de 2 senaste drop-lådorna har inte givit någon exp... @webhallen

Visa signatur

🧠i9-10900k @ 3,7GHz 📹3080Ti STRIX OC 12GB 📼Corsair Vengeance 64GB
📰MSI MEG z490 Unify 💽Samsung 970 EVO plus 500GB/1TB 📺Asus PG348Q 34"

Permalänk
Medlem
Skrivet av griid:

Hej,

Samma här.

Permalänk
Webhallen
Skrivet av griid:

Hej,

Skrivet av Adestro:

Samma här.

Hej, om ni hämtat ut er drop på nya sidan så finns det just nu en känd bugg med att de inte tilldelar XP.
Dock finns allt loggat hos oss, så fort vi rättar till buggen kommer XP:n att dyka upp retroaktivt.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Webhallen:

Hej, om ni hämtat ut er drop på nya sidan så finns det just nu en känd bugg med att de inte tilldelar XP.
Dock finns allt loggat hos oss, så fort vi rättar till buggen kommer XP:n att dyka upp retroaktivt.

Jag har inte hämtat dessa på nya sidan, detta gällde gamla och jag fick ingen ny exp. när jag testade att uppdatera sidan några gånger. har fungerat bra fram tills nu och för en vecka sedan. @webhallen

Visa signatur

🧠i9-10900k @ 3,7GHz 📹3080Ti STRIX OC 12GB 📼Corsair Vengeance 64GB
📰MSI MEG z490 Unify 💽Samsung 970 EVO plus 500GB/1TB 📺Asus PG348Q 34"

Permalänk
Webhallen
Skrivet av griid:

Jag har inte hämtat dessa på nya sidan, detta gällde gamla och jag fick ingen ny exp. när jag testade att uppdatera sidan några gånger. har fungerat bra fram tills nu och för en vecka sedan. @webhallen

Okok, vi kollar på det och som sagt: allt loggas så eventuella strul kommer att lösas retroaktivt.

Visa signatur

Permalänk
Permalänk
Skrivet av Rugbyspelaren:

@Webhallen
Hej!
Borde inte innehållet i denna order räknas in i achivmenten "Brad Pitt"?
Ordernummer 9351815

Ingen kommentar? @Webhallen

Permalänk
Webhallen

Ingen kommentar? @Webhallen

Tjena,

Det var inte menat att iggnorera dig, utan de produkter du hade i ordern ska mycket riktigt räknas in för Brad Pitt achivmenten. Detta kommer att lösas inom kort, och då bör den hoppa till i listan

Visa signatur

Permalänk
Skrivet av Webhallen:

Tjena,

Det var inte menat att iggnorera dig, utan de produkter du hade i ordern ska mycket riktigt räknas in för Brad Pitt achivmenten. Detta kommer att lösas inom kort, och då bör den hoppa till i listan

Okej, tack för svar

Permalänk
Medlem

Hej,

Order 9301507 har inte räknats för Brad Pitt ach, mailade till medlemssystem@webhallen.com
för en månad sen men ingenting har hänt, har ni möjlighet att titta på det?

@webhallen

Visa signatur

Intel Core i7-12700KF | Asus TUF GAMING Z690-PLUS D4 | Corsair Vengeance LPX Black 32GB 3200MHz | ASUS TUF GeForce RTX 3070 Ti OC 8GB | Corsair MP600 Core M.2 - 2TB| Corsair RM850 | Corsair 4000D / Tempered Glass | 2 Dell U2715H | Logitech Z-5500 | Synology DS920+ 4x6tb WD Red |

Permalänk
Skrivet av albizona:

Hej,

Order 9301507 har inte räknats för Brad Pitt ach, mailade till medlemssystem@webhallen.com
för en månad sen men ingenting har hänt, har ni möjlighet att titta på det?

@webhallen

Jag har samma, de svarade att de kollar på de. Sen vad "inom kort" har för definition är ju oklart

Permalänk

Jag har samma, de svarade att de kollar på de. Sen vad "inom kort" har för definition är ju oklart

Hur får man en Brad Pitt?

Permalänk
Skrivet av Cappachino:

Hur får man en Brad Pitt?

Köpa 5 hud och kroppsvård produkter för männ

Permalänk
Medlem

Tjena Webhallen! Mailade om detta för någon vecka sedan men har inte fått svar så jag försöker här i stället. Jag hade en sån där Double Tap. När jag sedan hämtade ut order 8750885 fick jag inga extra XP utan de lades i stället till på order 9370464 när jag köpte en USB-kabel. Lite taskigt tycker jag.

Visa signatur

Fractal Design Define R5 | Corsair AX860 | Asus X99-A | Intel Core i7 5820K 3,3 GHz | Noctua NH-D15 | Corsair Vengeance LPX 2666 MHz 32GB (4x8GB) | Asus ROG Strix GeForce GTX 1080 | Intel SSD 750-series 400 GB | 3 x WD Black 6+1+1 TB | LG GGW-H20L | Asus Xonar Essence STX | Windows 10 Pro | Xiaomi 34" | B&W MM-1 | Ducky Shine 5 | Logitech G Pro