Behöver hjälp med namn.

Permalänk
Medlem

Behöver hjälp med namn.

Det är såhär att jag vill byta namn på fortnite.
Jag vill ha ett "roligt" namn typ som --> bolognese recipe, dr snackpot eller URKEBABISREADY (ur kebab is ready)
Det kan vara på svenska eller engelska, helst engelska.

Skriv era ideer i kommentarerna

Permalänk
Medlem

"RandomCactusInfo" och varje gång du vinner så droppar du en rad i chatten med information från wikipedia om kaktusar. https://en.wikipedia.org/wiki/Cactus

Så kan du utbilda folk samtidigt som du förbryllar dom.

Visa signatur

För övrigt anser jag att Capitán General borde visa bilder på sina pellets...
Skippy R.I.P. 17/7 2006

Permalänk
Medlem
Skrivet av SID 6.7:

"RandomCactusInfo" och varje gång du vinner så droppar du en rad i chatten med information från wikipedia om kaktusar. https://en.wikipedia.org/wiki/Cactus

Så kan du utbilda folk samtidigt som du förbryllar dom.

hahaha detta låter klockrent

Visa signatur

"Resistance is futile."

- Georg Ohm

Permalänk
Medlem

Inte mitt namn, men jag inleder de flesta av mina matcher i World of Tanks med följande i chatten:

"Long live the Conquering Lion of the Tribe of Judah, His Imperial Majesty Haile Selassie I, King of Kings of Ethiopia, Elect of God! To battle!"

Visa signatur

Lenovo Legion 5 Pro - 16" | Ryzen 7 | 16GB | 512GB + 2TB SSD | RTX 3060

Permalänk
Medlem

Peter Pwn
Rapwnsel
mr pwncake

Visa signatur

| CPU: AMD Ryzen 5600x | RAM: G.Skill 16GB 3200 MHz Ripjaws V | GPU: Powercolor RX 6800 | Mobo:ASUS ROG STRIX B550-F Gaming | SSD: Kingston SSD V300 240GB | Nätagg: Fractal Design Ion+ Platinum 660W | Kylare: Arctic Liquid Freezer II 120mm | Chassi: Cooltek W2 | OS: Windows 10

Permalänk
Hjälpsam

Censored
NameUnavalible
Page404
DontPanic

Visa signatur

Allt jag säger/skriver här är mina egna åsikter och är inte relaterade till någon organisation eller arbetsgivare.

Jag är en Professionell Nörd - Mina unboxing och produkttester (Youtube)
Om du mot förmodan vill lyssna på mig - Galleri min 800D med 570 Phantom SLI

Permalänk
Medlem

@Bmannu: mr pwncake blire nog, jävlar vilken namn!

Permalänk

Julskinka
Fiskrens

Permalänk
Moderator
Moderator

*tråd rensad*

Ta en minut, läs på §1 i forumreglerna och tänk igen på namnförslag. Visa lite respekt och avstå från stötande namnförslag.

Visa signatur

Forumregler | Synpunkter på moderering i forumet? Kontakta via PM, Email eller kontaktformuläret.
Huvudadmin för Geeks Discord - Mötesplatsen för gamers

Permalänk
Skrivet av Lan:

*tråd rensad*

Ta en minut, läs på §1 i forumreglerna och tänk igen på namnförslag. Visa lite respekt och avstå från stötande namnförslag.

-_-

Skickades från m.sweclockers.com