Presentkort inet 6390kr *Intressekoll*

Permalänk

Presentkort inet 6390kr *Intressekoll*

Tjenare, hade en skärm som gick sönder och skickade in den till Inets service. De kunde inte lösa problemet så skickade tillbaka ett presentkort på värdet av skärmen. Jag har dock redan skaffat en ny skärm så har inte riktigt något behov av det för tillfället. Tänkte därför kolla hur mycket man kan få för ett presentkort här på sweclockers.

Det går givetvis bra att åka hem till mig och aktivera presentkortet på plats men annars kan jag vidarebefodra presentkortet på mail efter swish. Har några referenser i referenstråden.

Detta är som sagt en intressekoll men kommer det ett tillräckligt bra bud säljer jag kortet.

Läs hela annonsen här

Permalänk

@RedPhoenix117

skall snart innom 3 månader inhandla ett lite större köp på inet, så utan att ge några bud så frågar jag, vad är du nöjd med att släppa det för.

mvh
HP

Visa signatur

Får får får? Nej! Får får Lamm.

Permalänk
Hedersmedlem

Vad är det för giltigshetstid på presentkortet i fråga (Edit: såg sedan att det framgår av bilden!), och vet du om det går att dela upp presentkortet på flera köp?

Permalänk
Medlem
Skrivet av pv2b:

Vad är det för giltigshetstid på presentkortet i fråga (Edit: såg sedan att det framgår av bilden!), och vet du om det går att dela upp presentkortet på flera köp?

Det skall gå bra. De drar bara av notan utav ditt köp på presentkortvärdet.

Permalänk

Har fått bud på 5500kr på presentkortet. Det ska gå bra att dela upp presentkortet på flera köp!

Permalänk
Medlem

5600 kr.

Permalänk
Medlem

Bjuder 90% dvs 5751

Permalänk

Tack för buden. Avslutar klockan 20:00 ikväll!