ASUS GeForce RTX 3070 8GB DUAL OC

Permalänk
Medlem

ASUS GeForce RTX 3070 8GB DUAL OC

Jag har fått mitt 3080 och har bestämt mig för att behålla det och istället sälja mitt 3070.
Det är inköpt på INET 2021-03-30, så digitalt kvitto finns.

GK ASUS PCIe DUAL-RTX3070-8G

Annons ligger även ute på Facebook.

Jag säljer till vem jag vill, hur jag vill och när jag vill, men brukar försöka vara rättvis. Jag föredrar överlämning IRL och tar bara betalning via Swish. Mot förskottsbetalning kan jag förstås givetvis skicka.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

CPU: 5600X | RAM: 2x8GB | GPU: RTX3080 | MOBO: ASUS B550-F | DISPLAY: Mi Curved Gaming Monitor 34"

PHONE: Samsung S21 Ultra 128GB | TV: Sony BRAVIA X93J 75" | CAR: BMW 330e Xdrive

*** Bättre att vara som man blev när man ändå inte blev som man borde ***

Permalänk
Avstängd

Kan köpa det och hämta om det är FastPris

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mr.Pro:

Kan köpa det och hämta om det är FastPris

Du var sjukt snabb! Sure. Det funkar för mig!

Visa signatur

CPU: 5600X | RAM: 2x8GB | GPU: RTX3080 | MOBO: ASUS B550-F | DISPLAY: Mi Curved Gaming Monitor 34"

PHONE: Samsung S21 Ultra 128GB | TV: Sony BRAVIA X93J 75" | CAR: BMW 330e Xdrive

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Kallamamran:

Du var sjukt snabb! Sure. Det funkar för mig!

Hehe, skickade PM med

Permalänk
Avstängd

9000 hämtas

Permalänk
Moderator
Moderator

*Utgångspris justerat då det stred mot marknadsreglerna för bristvaror.*

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Medlem

Jag vill be om ursäkt för att jag sålde mitt kort här och gick ut med för högt pris. Jag var inte medveten om de "nya" reglerna...
https://www.sweclockers.com/artikel/31521-regler-kring-forsal...

Jag kanske borde ha hållit min försäljning till Facebook marknad och de entusiaster som håller till där även om min försäljning inte var systematisk, men jag hade helt ärligt missat denna regel och jag hade ingen ambition att låta buda upp mitt kort över de nivåer som kort redan hade budats upp till här. Därför annonserade jag ut kortet för det bud jag ändå hade accepterat vid en budgivning. Won't happen again! 😣

Visa signatur