Lenovo IdeaPad 5 Pro R7/16/512 14" bärbar dator

Permalänk
Medlem

Lenovo IdeaPad 5 Pro R7/16/512 14" bärbar dator

Tjena! Hjälper min kompis att sälja sin Lenovo laptop, då han inte lyckas så väl på blocket.

Det är här vad han beskriver om sin laptop :
Säljer min Lenovo Ideapad 5 Pro som egentligen var till för studier men som inte fått så mycket användning sedan inköp pga sabbatsår. Laptopen har använts varsamt och är i nyskick. Förpackningsplastet på kamera och laddare är fortfarande kvar. Laptopen har endast gått igenom ca 10 cyklar vilket tyder på den lilla användning maskinen har fått. Inga repor eller bucklor finns på chassit.

https://www.elgiganten.se/product/datorer-kontor/datorer/lapt...

Kvitto medföljer vid begäran, tillbehör (laddare) medföljer. Dock saknas originalkartong.

Behåller mig rätten att sälja till vem jag vill osv. Tänker budgivning från 5500? och avslutar denna lördag runt kl 13. Kan hämtas i Uppsala eller Stockholm.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Skrivet av Bitfenix:

2022 maj.

Permalänk
Permalänk
Nytt bud: 5 700 kr Hämtar i Uppsala
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Visa signatur

BeQuiet Dark Base 700 White Ltd Edition ll Intel i9-9900K ll Asus Prime z390-a ll 32GB Corsair Vengeance RGB Pro White DDR4 3200Mhz ll Asus RTX 4070Ti Strix OC ll Corsair RM850x white PSU ll Corsair H100i RGB Platinum ll Samsung 850 EVO 500GB SSD ll Samsung 860 EVO 2TB SSD ll Acer X34 Predator ll Win10 Pro ll Razer Black Widow ll Logitech G305 II Thrustmaster Hotas Warthog ll RX-Viper pedals ll Beyerdynamic MMX300 ll Track-IR ll Oculus Quest

Permalänk
Skrivet av Aqua_HeaD:

5 700 kr Hämtar i Uppsala

Lägger ner mitt tidigare bud med tanke på oförutsädda utgifter.

Visa signatur

BeQuiet Dark Base 700 White Ltd Edition ll Intel i9-9900K ll Asus Prime z390-a ll 32GB Corsair Vengeance RGB Pro White DDR4 3200Mhz ll Asus RTX 4070Ti Strix OC ll Corsair RM850x white PSU ll Corsair H100i RGB Platinum ll Samsung 850 EVO 500GB SSD ll Samsung 860 EVO 2TB SSD ll Acer X34 Predator ll Win10 Pro ll Razer Black Widow ll Logitech G305 II Thrustmaster Hotas Warthog ll RX-Viper pedals ll Beyerdynamic MMX300 ll Track-IR ll Oculus Quest

Permalänk
Medlem
Skrivet av Aqua_HeaD:

Lägger ner mitt tidigare bud med tanke på oförutsädda utgifter.

Noterat

Permalänk
Medlem

Tänker förlänga budgivningen tills Onsdag Kväll 21:00 med bud från 5500kr återigen.

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad