HP Omen Laptop 15-en1015no - 15.6 Bärbar Gamingdator med Ryzen 5 5600H, 16GB RAM, 512GB SSD och NVIDIA GeForce RTX 3060 6GB

Permalänk

HP Omen Laptop 15-en1015no - 15.6 Bärbar Gamingdator med Ryzen 5 5600H, 16GB RAM, 512GB SSD och NVIDIA GeForce RTX 3060 6GB

Hej forumister.

Frugan skulle börja gamea tänkte hon men det föll ju platt. Hon gillar mer pekskärmar/plattor när hon spelar.

Datorn inhandlades 11/3 i år så alltså 5 månader gammal. Uppstartad och testad att spela på kanske 2 timmar om jag räknar högt. Hon(jag) installerade Steam samt 2 spel men det var inte för henne helt enkelt.
Så begagnad men nyskick alltså. Levereras återställd som vi fick den.
Nypriset var 11997 skr.

Finns i Västerås och upphämtning prioriteras. Andra varianter kan vi diskutera om intresse finns. Priset inte helt oprutbart men mycket för pengarna redan nu.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Dator | Skärm

Permalänk
Medlem

Med tanke på vad denna ROG Zephyrus med en R9 5900 i och 1 TB lagring nyss gick för på forumet (7600kr): https://www.sweclockers.com/marknad/223321-asus-rog-zephyrus-...
kan jag erbjuda dig 6500kr för den här, vet att det är långt från vad ni tänkt er men det har tyvärr aldrig lönat sig att köpa teknik som man inte ska ha till ordinariepris (förutom vid GPU-bristen under pandemin och släppet av dom senaste spelkonsolerna).