Logitech Harmony + Telldus fjärrströmbrytare

Permalänk
Medlem

Logitech Harmony + Telldus fjärrströmbrytare

SKÄNKES:
- Någon variant av Logitech Harmony med basstation, strömadapter, fjärrkontroll och två IR-mottagare (?).
- Telldus Start-up Kit Basic med basstation, strömadapter, fjärrkontroll och 3st fjärrstyrda strömbrytare.

Dessa har aldrig kommit till användning efter att jag själv fick ta över dessa från en kompis. Helt otestade förutom verifiering av att deras LEDs lyser upp med ström inkopplad, ingen garanti om funktion av något slag således.

Finns att hämta relativt centralt i Göteborg.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Jag provar dem gärna behöver ett par fjärrstyrda uttag funkar det bra med hämtning i morgon eftermiddag?

Permalänk
Medlem

Kan tyvärr inte hämta. Men om ingen annan nappar på det som erbjuds, och frakt kan övervägas, så är jag själv intresserad av Teldus och Harmonyn för en grannes räkning för att försöka få fart på hans äldre CD/VHS-kombospelare.

Permalänk
Medlem
Skrivet av zulbat:

Jag provar dem gärna behöver ett par fjärrstyrda uttag funkar det bra med hämtning i morgon eftermiddag?

PM!

Permalänk
Medlem
Skrivet av mc68000:

Kan tyvärr inte hämta. Men om ingen annan nappar på det som erbjuds, och frakt kan övervägas, så är jag själv intresserad av Teldus och Harmonyn för en grannes räkning för att försöka få fart på hans äldre CD/VHS-kombospelare.

Kan vi säkert lösa om något av det inte blir hämtat!

Permalänk
Medlem

Om inte Harmonyn är paxad så tar jag den gärna

Visa signatur

| Stationär: 6900 XT, 5800X3D | Laptop: Asus UX32A | Nas: Synology DS1813+ | Smarthem: Homey |

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad