A Minecraft Movie - Premiär april 2025

Permalänk
Moderator
Moderator

Ett flertal användare som inte klarar av att se människor med annan hudfärg utan att behöva gråta ut har, i enlighet med § 1.7 av våra forumregler, fått sina inlägg raderade.

- MOD

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av MinscS2:

Så vuxna får inte ha en åsikt för den är "inte gjord för dom?"
Trådstartaren (SweCs redaktionschef dessutom) vill ju diskutera vad folk tror om filmen i allmänhet, det är ingen exklusiv diskussion för enbart barnfamiljer.

F.ö så har hela "titta inte då / den är inte gjort för dig"-attityden varit ett recept för misslyckanden detta året, både inom film och spel. Att t.ex. göra en dyr film enbart för barn misslyckas oftare än det lyckas.
En bra film brukar generellt tilltala både barn och vuxna, men på olika sätt naturligtvis.

Blablabla. Vuxna får gärna ha en åsikt det gör det inte mindre skrattretande. Sen håller jag såklart med dig. ”En bra film brukar generellt tilltala både barn och vuxna, men på olika sätt naturligtvis”. Jag är iaf taggad. Kanske inte lika taggad som om jag hade vart om jag var 9år. I am Steeevee lol.

Permalänk
Medlem

Tycker mest att den skarpa kontrasten på den animerade värden och live action cast gör det väldigt udda.
I trailern så älskar jag världen, alla mobs och djur är perfekta även om folk klagar på att det är lite för mycket "fluffy". Animera skådespelarna också så tror jag mera på det

Permalänk
Medlem

Är den för barn? Eller är den vad medel ålders nördar som inte har något med barn att göra tror att barn kommer att gilla? Svårt att säga...

Permalänk
Redaktion
Chefredaktör
Skrivet av Reyintaz:

Tycker mest att den skarpa kontrasten på den animerade värden och live action cast gör det väldigt udda.
I trailern så älskar jag världen, alla mobs och djur är perfekta även om folk klagar på att det är lite för mycket "fluffy". Animera skådespelarna också så tror jag mera på det

Ja, det skulle kännas rimligare. Men de ville väl få in irl-Jack Black.

Permalänk
Avstängd

De skulle ha gjort en animerad film istället.