Permalänk
Medlem

Reward for completing the paid battlepass on Battlefield, versus Call of Duty. 🤷🏼🤦🏼‍♂️

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zero Cool:

Å andra sidan är de flesta kartor så pass små att man inte ens behöver någon rangefinder. Men det är nog många som utnyttjar detta nu för att klara av uppdragen inom dräglig tid.

Oavsett är det set and forget, för dom färre gånger det är längre avstånd.

Permalänk
Medlem

Nope, färdig med spelet! Det är inte kul enligt mig och spel ska vara kul!

Visa signatur

Spelmaskinen
| Phanteks P600S | Arctic Liquid Freezer II 360 | Ryzen 5 9600X | MSI B650M Gaming Plus WiFi | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz | RTX 4070 Ti Super | Corsair RM750X | MSI 341CQP | ASUS ROG Strix Scope II 96% | Razer Orochi V2 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av 220volt:

Nope, färdig med spelet! Det är inte kul enligt mig och spel ska vara kul!

Tråkigt att höra!

Visa signatur

AMD Ryzen 5 7600X - ASUS TUF Gaming B850-Plus WIFI - Asus ROG 5080 Astral - Corsair Vengeance 32 GB 6000 MHz CL30 - WD Black SN850X 1TB - Crucial P310 1TB - Arctic Liquid Freezer III Pro 360 - NZXT C1200 - Antec Flux - Hitscan Hyperlight - Keychron K2 HE Wireless - Fosi Audio K5 Pro Gaming - Beyerdynamic DT 990

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dannex:

Det finns en discord för portal community, prova gå med där - https://discord.com/invite/battlefield-portal-community-87024...
Kan uppdatera om jag ser någon annan kanal men ser ut att vara den där.

Tack! Precis vad jag letat efter.

Visa signatur

I7 7700k 4,8GHZ | Asus Strix 1080TI 2000Mhz | Corsair Vengeance RGB DDR4 3100mhz| Gigabyte GA-Z270X-Ultra Gaming | Corsair RM850i 850W. AOC AG271QG.

Permalänk
Medlem
Skrivet av andreasa64:

Tråkigt att höra!

Vem vet kanske återkommer om Dice släpper en patch som fixar den hemska gunplayen.

Hoppade in och lirade några matcher i BFV och det kändes konstigt med vapen som faktiskt hade kulor som gick dit man siktade. Kändes nästan som jag lirade med aim bot 😋

Visa signatur

Spelmaskinen
| Phanteks P600S | Arctic Liquid Freezer II 360 | Ryzen 5 9600X | MSI B650M Gaming Plus WiFi | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz | RTX 4070 Ti Super | Corsair RM750X | MSI 341CQP | ASUS ROG Strix Scope II 96% | Razer Orochi V2 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av 220volt:

Vem vet kanske återkommer om Dice släpper en patch som fixar den hemska gunplayen.

Hoppade in och lirade några matcher i BFV och det kändes konstigt med vapen som faktiskt hade kulor som gick dit man siktade. Kändes nästan som jag lirade med aim bot 😋

Ingen sport 😉

Visa signatur

Fractal Design North White Mesh
AMD Ryzen7 7800x3D
32GB DDR5
Arctic Cooling Freezer II 240mm
MSI GeForce RTX 4080 Super

Permalänk
Medlem

Tydligen kan man klättra på tak på Mirak Valley också.

Den som approvade över takklättrandet borde seriöst få sparken. I princip i alla andra spel med en "ultimate-highground" så är det alltid jävligt jobbiga torn som man inte utnyttja någon head-glitch eller liknande från, utan snarare tvärtom där du har svårt att överhuvudtaget kunna skjuta från stället utan att vara synlig från hela kartan.

Näe, lägger ner spelet tills de fixar.

Permalänk
Slaget: Team SweC

Har råkat ut för någon riktigt frustrerande bugg där mitt vapen ändrar firing-mode hela tiden, så helt plötsligt är min SMG på burst eller semi-auto, när jag behöver full auto som mest och tvärdör som konsekvens.

Visa signatur

| Corsair Obsidian 500D | Intel Xeon E5-1680 v2 3.9GHz med Corsair iCUE H115i Elite Capellix XT | Asus Rampage IV Black Edition | G.Skill Sniper 4x8GB 2133MHz CL10 | 2x EVGA GeForce GTX TITAN X 12GB, SLI | X-Fi Titanium Fatal1ty Pro | Samsung 870 EVO 2TB, Samsung 870 EVO 1TB, 2x Seagate Barracuda 2TB | Corsair AX860i | DELL P991 Trinitron | Windows XP/10 Dual-Boot |

Permalänk
Medlem

Some of the upcoming vehicle skins for #Battlefield6 Season 1 📸

#Battlefield6 Season 1 includes a new unit for Pax Armata.
Panopticon 8 📸

Permalänk
Medlem
Skrivet av Alexraptor:

Har råkat ut för någon riktigt frustrerande bugg där mitt vapen ändrar firing-mode hela tiden, så helt plötsligt är min SMG på burst eller semi-auto, när jag behöver full auto som mest och tvärdör som konsekvens.

Har flera i klanen med den buggen. Själv så har jag en bugg att när jag ska väcka någon till liv med sprutan och släpar folk så hamnar halva kroppen på min karakter under marken och min bössa försvinner. Så jag springer ikring som en jädrans puckelrygg tills jag dör. Händer varje gång. Har installerat om omslöt det där.

Visa signatur

AMD Ryzen 7 9800X3D | RTX 5090 32GB | Kingston Fury Beast 64GB (2x32GB) | Kingston Fury Renegade M.2 2TB | ASUS TUF Gaming X870-PLUS WIFI| Phanteks Glacier One 360M25 G2 | Phanteks M25 Gen2 120mm 3 Pack | ASUS TUF Gaming 1200W Gold | Phanteks NV5 MK II | ASUS ROG Swift 27" 4K PG27UCDM | Win 11

Permalänk
Medlem
Skrivet av 220volt:

Håller med, det ser jag fram emot att de patchar! Det är lite tröttsamt 😴

Kan tänka mig, rätt så stor skillnad när kulorna går dit man siktar och inte runt omkring det man vill träffa 😅

Skrivet av Alexraptor:

Du har inte kört något med sniper och range finder? För när man ändrar vilken knapp range findern ska mäta avstående på så är det samma knapp där man ändrar mellan de olika lägena för hur ens vapen ska avfyra. Hände mig, blev lite förvirrad tills jag kom på vad problemet var 😅

Visa signatur

AMD Ryzen 5 7600X - ASUS TUF Gaming B850-Plus WIFI - Asus ROG 5080 Astral - Corsair Vengeance 32 GB 6000 MHz CL30 - WD Black SN850X 1TB - Crucial P310 1TB - Arctic Liquid Freezer III Pro 360 - NZXT C1200 - Antec Flux - Hitscan Hyperlight - Keychron K2 HE Wireless - Fosi Audio K5 Pro Gaming - Beyerdynamic DT 990