Min egna totala orelevanta åsikt: Jag var själv en av de sämst presterande personerna i skolan, klarade knappt ämnen som matematik, fysik m.m. Men när det kom till idrott, fotboll, pingis etc så var jag högpresterande. Denna kick fick jag också när jag började med CS, det var som att jag kunde föra över skillsen jag hade inom sport till FPS. Polare/bekanta som aceade skolan och inte ens behövde studera matematk hade det svårt i idrott, långsamma inom olika områden och samma när de väl hoppade in på servern och skulle skjuta HS (Tiden då vi alla var unga och precis började spela så inte så att ngn satt på fler timmar än andra)
Sååå jag tror inte spelet i sig förbättrar dina skills märkvärt som studien vill mena på, utan helt enkelt att de som fastnar för dessa datorspel redan har detta som talang jämfört med de som hoppar av för att de inte är lika duktiga.
Och samma sak med människorna som acear skolan utan att behöva studera, det är inte att de gjort ngt märkvärdigt för att finna den skillen utan de har ju fötts med den talangen
Kvick militär dominans för att berika sig och samtidigt Sverige är viktigt för mig. Därför funderar jag på att kanske börja planera in FPS-spelande enligt schema nu.