Ersättare till SteelSeries Arctis Nova Pro

Permalänk
Medlem

Ersättare till SteelSeries Arctis Nova Pro

Hallå där forumiter.

Jag kör idag som rubriken lyder, Arctis Nova Pro, rätt nöjd överlag förutom att jag (och som så många andra enligt internet) upplever det otroligt irriterande sprakande ljudet(crackling).

Har provat det mesta förutom att plocka bort 2,4 ghz wifi bandet jag har (måste tyvärr ha det till IOT) så börjar ge upp. Jag tycker om lurarna extremt mycket, speciellt med den extra styrenheten som man kan koppla in 2 enheter (kör även en usb switch så jag får in ännu fler) + BT. Mycket smidigt.

Jag har varit i kontakt med Steelseries om detta utan direkt någon framgång, så jag börjat kolla på andra alternativ.
Hittar dock inget jag fastnar för så tänkte ställa frågan här.

Det enda jag kan hitta som verkar ha någon for av "koppla in fler enheter och lätt att switcha mellan" är Astro A50, vilka jag tycker ser hemska ut, och enheten som följer med ser ut som ett rymdskepp.

Någon som sitter något tips? Vill ha ett par lurar, trådlösa, som jag kan koppla ihop med minst 3 enheter och lätt kunna byta mellan (gaming-pc, arbetsdator, ps5). Har provat köra BT men vill helst undvika det.

Visa signatur

Sup?