ersätta audeze mobius?

Permalänk
Medlem

ersätta audeze mobius?

Hej

Mina audeze mobius har som för väldigt många andra gått sönder igen... (plasten går sönder)
Jag gillar verkligen ljudet i dessa för att spela, dvs flyger man som jag gör är det väldigt bra 3d upplevelse, dvs det är lätt att veta var motståndaren är genom att kunna vrida lite på huvudet. nu är dock frågan, finns det
några hörlurar som motsvarar dessa fast i bättre kvalité? (håller bättre)
innan dessa körde jag asus rog 7.1 version men dom var inte i närheten så bra på att tracka motståndaren.
Jag har inget krav på att dom ska vara trådlösa, men jag vill driva dom med usb då jag inte har kvar något externt ljudkort i datorn längre.

Budget? helst under 4-5k

Visa signatur

Om du lär dig älska din smärta kommer du känna dig älskad var dag.

Permalänk
Medlem

Jag tänker mig att om många har problemet att plasten går sönder. Så kanske någon har tillverkat ritningar för 3D skrivare så man kan göra nya skälv eller anlita någon? Eller att de säljer färdiga 3D skrivna reservdelar? 🤔

Bara en tanke och kanske värt att kolla upp, kan ju finnas och då vara billigare med kanske? 🙂

Visa signatur

Dator: HP Pavilion och Lenovo Legion. Konsol: Playstation
Tv: LG Oled. Ljud: Marantz surroundförstärkare, Klipsch Reference högtalare och basskickers.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mega-Dark:

Jag tänker mig att om många har problemet att plasten går sönder. Så kanske någon har tillverkat ritningar för 3D skrivare så man kan göra nya skälv eller anlita någon? Eller att de säljer färdiga 3D skrivna reservdelar? 🤔

Bara en tanke och kanske värt att kolla upp, kan ju finnas och då vara billigare med kanske? 🙂

jodå du tänker rätt, det finns det, jag har bett en släkting skriva ut delen vilket han ska fixa,
jag skulle dock gärna hitta en vettig ersättning ändå för dom kommer garanterat gå sönder snart igen.
Modellen har tyvärr fler problem, batteri samt knapparna för inställningar är med vanliga problem på dessa, det var batteriet sist jag fick köpa nya.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av aragon:

jodå du tänker rätt, det finns det, jag har bett en släkting skriva ut delen vilket han ska fixa,
jag skulle dock gärna hitta en vettig ersättning ändå för dom kommer garanterat gå sönder snart igen.
Modellen har tyvärr fler problem, batteri samt knapparna för inställningar är med vanliga problem på dessa, det var batteriet sist jag fick köpa nya.

Okej

Men då har du ju nu lite längre tid på dig att undersöka och vänta på erbjudanden i alla fall

Jag är dock inte den rätta personen att tipsa om hörlurar tyvärr. Så får hoppas att någon annan kan ta över stafettpinnen

Visa signatur

Dator: HP Pavilion och Lenovo Legion. Konsol: Playstation
Tv: LG Oled. Ljud: Marantz surroundförstärkare, Klipsch Reference högtalare och basskickers.

Permalänk
Medlem

Har du haft dem mer än 3 år? Borde ju kunna få nytt annars

Visa signatur

Case: Fractal Design Torrent Solid Black MOBO: ASUS ROG STRIX X670E-A GAMING WIFI CPU: AMD Ryxen 7 7800X3D CPU cooler: Noctua NH-D15 RAM: G.Skill Trident Z5 Neo DDR5 6000MHz CL30 32GB GPU: MSI RTX 3080 GAMING Z TRIO 12G PSU: ROG Strix 1000W Gold Aura Edition M2: Kingston Fury Renegade 2TB Fans: 4x Noctua NF-A12x25
Monitor: ASUS ROG Swift PG27AQDM 27" 240Hz 1440p OLED QHD Mouse: Razer Viper v3 Pro Wireless
Mousepad:
Wallhack SP-004 Keyboard: Wooting 80HE Headset: Audeze Maxwell Mic: Blue Yeti X

Permalänk
Medlem
Skrivet av krEJZi:

Har du haft dem mer än 3 år? Borde ju kunna få nytt annars

Japp, har ingen reklamationsrätt längre

Visa signatur