Missa inte Amazon Prime Day i Dagens fynd

Veckans fråga: Matchar allt i din datorhörna?

Permalänk
Medlem

Hej ASUS!

Måste erkänna att jag är helt torsk på eran ProArt-serie. Stilrent, elegant, exklusivt och utan belysning som hör hemma i en barndator. Använder bara RGB på tangentbordet för att det rent funktionellt lyser upp tangenterna när det är mörkt i rummet.

Har köpt 2st moderkort i ProArt-serien (Z790 och B550) både för utseendet men också för de överlägsna funktionerna (TB, 10Gbit ethernet, dubbla NICar, USB-C med 65w laddning m.m.)

Skrivet av MuLLvaD3n:

Nej... jag har blivit demotad till skrubben. Sitter i en garderob. Funktion före form!

Men det är en bra upplevelse ändå! Lagom mysigt.

Skrivet av Divion:

Är också förvisad till en klädkammare/skrubb.

https://i.ibb.co/5gzSfHfG/IMG-7711.jpg

Haha, har också varit i den situationen men då var det för att jag behövde ett hemmakontor och allt som fanns var ett minimalt sovrum som fick bli både sovrum och hemmakontor. Dörren slog i kontorsstolen varje gång någon skulle in i rummet...

Permalänk
Medlem
Skrivet av MuLLvaD3n:

Nej... jag har blivit demotad till skrubben. Sitter i en garderob. Funktion före form!

Men det är en bra upplevelse ändå! Lagom mysigt.

Samma här!
En annan fördel är att man bara kan spela ca 2h, sen är luften slut.
Lagom med skärmtid!

Visa signatur

Fractal Node 202 | Ryzen 5700G | RTX 3070 8GB | 32GB LP DDR4 | Samsung 870 500gb | Thermalright AXP-100 Full copper | ARCTIC P12 Slim PWM PST - 120 mm

Permalänk

Alltså vad e poängen, hårdvara behöver ju bytas ut ändå lite nu och då. Orka dekorera om... Nä så länge bordet står upp och sladdarna sitter i så fungerar det.

Skrivet av Gamerouge:

Samma här!
En annan fördel är att man bara kan spela ca 2h, sen är luften slut.
Lagom med skärmtid!

Du behöver ingen luft. Andas damm och spela spel. The factory must grow.

Permalänk

De tre skärmarna är av samma märke och modell. Men tangentbord och mus är utbytta några gånger och tja inte som de en gång var.
Större delen av komponenterna ligger i bordet och syns därför inte. De som är synliga är skärmarna, tangentbord, mus, en front, pumpen, en termometer till vattnet och en flödesindikator.

Visa signatur

Falta med sinc:en och se helheten

Permalänk
Medlem

Matchar & matchar..ser hyffsat ut tycker jag.

Visa signatur

ASUS Prime RX 9070 XT 16GB OC | AMD Ryzen R7 5700X3D | Noctua NH-D15 | Asus TUF Gaming B550-Plus | Kingston Fury 2x16GB 3600 CL 16 Renegade | Samsung 990 Pro 1TB | Corsair HX1000i | Fractal Design Define S | Xiaomi G34WQi | Corsair K95 Platinum | Corsair Sabre RGB PRO Wireless | Corsair HS65 |