Permalänk
Medlem

GigaWorks

Tjena alla, hoppas att Sweclockers också läser detta,

Megaworks serien som de flesta av er känner till va väldigt bra... Nu är det släppts en uppföljare som heter "Gigaworks S750" skulle vilja att Sweclockers recenserade detta högtalar paket, Är mycket spänd över hur dessa högtalare låter. Ska beställa dom när jag köpt mitt Audigy 2 ZS pro.

En länk till högtalarna också

http://se.europe.creative.com/products/product.asp?prod=542

Kram från mig

Vad tycker\tror forums snubbarna då?

Visa signatur

Riggen: Gigabyte - Ep35-Ds4| Core 2 duo E8400 4.0ghz | 4 gb ddr2 Corsair TWIN2X | Gigabyte 460 Oc 850mhz | thermaltake 120 extreme | HTPC |

Permalänk
Medlem

Varför köpa Pro? för

varför inte spara en tusing och köp budget varianten?

Visa signatur

-_

Permalänk
Hedersmedlem

Skulle själv vilja se ett test av Logitech Z-5300 då jag är lite sugen på dem.

Visa signatur

Numera nöjd med en Chromebook.

Permalänk
Medlem

Jo jag är själv väldigt intresserad av att få se en bra recension av detta paket faktiskt. Gigaworks låter ju till o med jädra bra.

Visa signatur

ThermalTake Tsunami Dream "Ljudisolerad", Corsair HX 650W Plus Gold, Gigabyte Z68XP-UD3P, Intel Core i5 2500K 4GHz, 2x Corsair 8GB (2x4096MB) CL9 1600Mhz XMS3 1,5V, MSI GeForce GTX 1060 Gaming X 6G, Samsung SSD 840 Evo 250GB. Vi människor är mystiska varelser
-
http://www.minhembio.com/Camridge

Permalänk
Hedersmedlem
Permalänk
Medlem

Synd bara att utesende mässigt ligger 10 år efter logitech z680

Visa signatur

Psn nick daswede

Permalänk
Hedersmedlem

Själva kontrollenheten kunde varit finare, absolut.

Permalänk
Medlem

Detta låter ju riktigt gött faktiskt
Jag vill ha ett sådant paket nu med ett Audigy2 ZS
(Man det blir nog ett 5.1 Paket från dom bara) Pengar o utrymme

Quote från Nordichardware
Slutligen måste jag bara säga att basen verkligen inte är att leka med, enormt tryck oavsett applikation. Man får ofta en känsla av en skenande diligens från tiden då cowboys red på prärien, som man inte alla gånger kan få stopp på.

Om vi ska sammanfatta paketets prestanda så kan jag utan reservationer säga att satelliterna som levereras med Gigaworks S750 spelar bättre än alla äldre Megaworks och även bättre än Z-560 och Z-680. Med bättre menar jag inte bara kvalitetsmässigt utan även högre vid lägre distorsion.

Visa signatur

ThermalTake Tsunami Dream "Ljudisolerad", Corsair HX 650W Plus Gold, Gigabyte Z68XP-UD3P, Intel Core i5 2500K 4GHz, 2x Corsair 8GB (2x4096MB) CL9 1600Mhz XMS3 1,5V, MSI GeForce GTX 1060 Gaming X 6G, Samsung SSD 840 Evo 250GB. Vi människor är mystiska varelser
-
http://www.minhembio.com/Camridge

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sixpack
Synd bara att utesende mässigt ligger 10 år efter logitech z680

jag håller med dig!
en fjortis vill säkert ha högtalare i kromad plast, medans en äldre person förmodligen vill ha högtalare i en diskret svart design.
men om det är synd vet jag inte.

Permalänk
Hedersmedlem

Sen när är det kromad plast på GigaWorks ???

Permalänk
Medlem

Det jag menade var att designen på GigaWorks är diskretare och snyggare än Logitechs skrikiga design med silvriga inslag, dels silverpigmenten i plasten på sattelliterna och detaljerna på subben. Kromad plast var således ett försök att göra mig rolig över Logitechs i mitt tycke underlägsna utseende.