Multi Theft Auto - släpps ikväll!

Permalänk

Multi Theft Auto - släpps ikväll!

Det här har man ju väntat på ända sedan spelet släpptes!

Multi Theft Auto = Grand Theft Auto San Andreas multiplayer
För dom som inte fatta

Här kan man snart ladda ner modden: http://light.mtavc.com/

Nå, vilka är på och spelar inatt?

Visa signatur

Rebelution Stick Figure
Q9300 | 9800GTX 512MB | Corsair Dominator 4096MB

Permalänk
Medlem

Oh, fyfan vad roligt!!! nu är man bevsiken att man kör GTA på Ps2, fyfan vad mycket jag lirade Vice City online

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk
Medlem

Ah... Kul!
Är knappast uppe nu i natt dock...

Visa signatur

Desktop: Ryzen 5800X3D || MSI X570S Edge Max Wifi || Sapphire Pulse RX 7900 XTX || Gskill Trident Z 3600 64GB || Kingston KC3000 2TB || Samsung 970 EVO Plus 2TB || Samsung 960 Pro 1TB || Fractal Torrent || Asus PG42UQ 4K OLED
Proxmox server: Ryzen 5900X || Asrock Rack X570D4I-2T || Kingston 64GB ECC || WD Red SN700 1TB || Blandning av WD Red / Seagate Ironwolf för lagring || Fractal Node 304

Permalänk
Medlem

Spännande, jag har försökt att lira lite gtaTournament, men spelet hänger sig varannan minut och väldigt underliga buggar inträffar, hoppas det här fungerar bättre!

Visa signatur

i7 920 | 12GB DDR3 | GTX 480 | GA-X58A-UD7 | 160GB SSD X25-M G2 | 1TB F3 HD103SJ | W7 64-bit | Mac Mini
Webb: bluekitestudios.com

Permalänk
Medlem

Hoppas det inte är som VC på multi att det inte är trafik, måste ju vara trafik

Visa signatur

» Bytt namn ifrån "cyme"
» Citera mig vid svar så jag hittar tillbaka!
» Gillar du Trance/Vocal-Trance? Spana in min playlist på Spotify här.

Permalänk
Medlem

Kan vara viktigt att påpeka att man är låst i bilarna i den här modden, om jag inte fått allt om bakfoten.

Visa signatur

infowars - prisonplanet

Permalänk

ME ME ME!

Visa signatur

Signatur raderad. Max tre rader i upplösningen 1024 x 768. /GAPa - Detaljer detaljer

Permalänk
Medlem

7 min kvar..

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av LeRonk
Kan vara viktigt att påpeka att man är låst i bilarna i den här modden, om jag inte fått allt om bakfoten.

Hmm, hoppas du fått det om bakfoten då Man vill ju springa runt å skjuta lite också

Visa signatur

Rebelution Stick Figure

Permalänk
Medlem

Hur ska man hitta de andra spelarna då? Världen är ju skit stor. Sen ser man ju att ca 3500 pers har laddat ner server clienten.

Permalänk
Medlem

Testade multi theft auto till gta3 när det var aktuellt. Var läskigt buggigt och funkade i princip inte. Men det kanske är fixat.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av relek
Hur ska man hitta de andra spelarna då? Världen är ju skit stor.

Finns ju något som heter chat Man får väl skriva att man t ex är vid Los Santos flygplats eller nåt hihi. Sen har man väl en hög pelare över sig också så man syns på någorlunda långt håll iaf, detta är vad jag tror dock.

Men vad händer med downloaden egentligen, trycker F5 som en galning!

Visa signatur

Rebelution Stick Figure

Permalänk

Har kommit fram nu men jag kan inte ladda ner :'(

Visa signatur

Signatur raderad. Max tre rader i upplösningen 1024 x 768. /GAPa - Detaljer detaljer

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lasermannen
Finns ju något som heter chat Man får väl skriva att man t ex är vid Los Santos flygplats eller nåt hihi. Sen har man väl en hög pelare över sig också så man syns på någorlunda långt håll iaf, detta är vad jag tror dock.

Men vad händer med downloaden egentligen, trycker F5 som en galning!

http://www.multitheftauto.com/ <-- högst upp... men jag antar att du hittat den vid det här laget...

Visa signatur

Desktop: Ryzen 5800X3D || MSI X570S Edge Max Wifi || Sapphire Pulse RX 7900 XTX || Gskill Trident Z 3600 64GB || Kingston KC3000 2TB || Samsung 970 EVO Plus 2TB || Samsung 960 Pro 1TB || Fractal Torrent || Asus PG42UQ 4K OLED
Proxmox server: Ryzen 5900X || Asrock Rack X570D4I-2T || Kingston 64GB ECC || WD Red SN700 1TB || Blandning av WD Red / Seagate Ironwolf för lagring || Fractal Node 304

Permalänk
Medlem

Rapportera hur det funkar sedan! Har inte spelet på datorn

Permalänk
Medlem

Och där gick hemsidan ner Skall prova det då jag får tillfälle, hoppas på att det är roligt och inte allt för buggigt.

Visa signatur

“More Human Than Human”
kniffswelt | no_jz.supra

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av evil penguin
http://www.multitheftauto.com/ <-- högst upp... men jag antar att du hittat den vid det här laget...

Åhh tack, var på fel sida jag

*Installerar*

Visa signatur

Rebelution Stick Figure

Permalänk
Medlem

Måste säga att det var det sämsta jag nånsin spelat.. tävla.. trodde att det var mer som spelet fast med fler spelare

Visa signatur

[AMD Ryzen 7 2700X][MSI X470 GAMING PRO CARBON] [Corsair Vengeance LPX Black DDR4 3000MHz 2x8GB ] [MSI Radeon RX 5700 XT Mech OC] [Fractal design Define R2] [Asus VP278] Logitech G502][Razer Ornata chroma]

Permalänk

För mig klagar skiten över att det fattas en .dll

Visa signatur

Lappen: HP DV6 | Turion II P520 | 4Gb | HD5650 | 640Gb | 15.6" | LG 22" | Razer Deathadder + Arctosa

Permalänk
Medlem

var riktigt tråkigt man kunde ju inte springa fritt eller något:(

Permalänk

Ja, usch det här var uselt!!

Det enda man kunde göra var att raca

Uppfattningen ovan har jag nu ändrat, spelar nästan varje dag nu Hade för höga förväntningar tror jag, att man skulle få gå ur bilen osv. Men det kommer!

Grymt beroendeframkallande spel det här. Kul att man kan bygga egna banor också i den medföljande editorn

Visa signatur

Rebelution Stick Figure

Permalänk

"Hackar" man fram eller glider man fram som vanligt?
Testade en multiplayer mod för ett tag sedan och då hackade alla fram, såg inte kul ut alls.

Visa signatur

Everyone hates me because I'm paranoid.

Permalänk
Medlem

är det bara race? fyfan vad bevsikande, det var ju så grymt i VC att springa runt och peppra

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk

är det som i VC online där man skjöt som en dåre mot en stillastående person för att sen få 100 kulor i ryggen utav den personen?....översättning=laggar det mycket?

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer

Permalänk

Det laggar inte mycket om man inte är alltför många, så det har dom gjort bra!

Körde tills nu. Finns en freeroam map som e kul, då får man välja vilka bilar eller helikoptrar som helst och bara köra omkring och busa. Men jag trodde inte detta skulle vara racing bara Besviken, får hoppas att man kan gå ur bilen nån gång i framtida moddar.

"Another decision made was to focus on one area of the game at a time and release when that area is completed. Therefore the first release will only feature gameplay in cars, with foot synchronisation and shooting available in a future release."

Visa signatur

Rebelution Stick Figure

Permalänk
Medlem

Besvikelse!

Visa signatur

» Bytt namn ifrån "cyme"
» Citera mig vid svar så jag hittar tillbaka!
» Gillar du Trance/Vocal-Trance? Spana in min playlist på Spotify här.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av cymetic
Besvikelse!

håller med... jag som trodde det skulle vara apigt kul...

Visa signatur

Bears.
Beets.
Battlestar Galactica.

Permalänk
Medlem

Hoppas GTA 4 blir bättre då

WTF? Hur chattar man i spelet? Även att direkt i start i racet så stack alla iväg till sina egna håll Jag stack till Vegas och körde på bakhjulet på crossen

Visa signatur

We are the police you moron, We got helicoptors.

Permalänk
Medlem

hmm jag får bara connection timed out kan inte komma in nånstans...nån som har nån ide ?

Visa signatur

Jah Guidance.

Permalänk
Medlem

vilken besvikelse, om bara dom kunde lagt till MP från början

Visa signatur

Lian Li PC7SE | Athlon 2800+ | 2x 512MB | Leadtek 6800LE 16/1,6 @ 1,3v 400/870 | 250 + 160 + 2x 200 + 40 = 850GB
Pergo-kuben | Pergomodd2 | PSX-modd | HTPC i CD-spelare | Pergo-tower