Permalänk
Medlem

Köpt en xbox 360!

Hej!

Idag köpte jag en Xbox 360, det var en Xbox 360 Premium men jag vet inte om det är en med HDMI!

Är det jätte stor skillnad mellan vanliga Premium och HDMI premium? Jag har en 46 tums LCD TV med HDReady etc så jag kan köra HDMI.

Men av min fasa märkte jag nu att det kanske inte är en HDMI xbox360 då jag köpte maskinen på tradera och vann budet så har jag automatiskt skrivit på att jag måste betala och så.

Om det nu skulle vara en vanlig Xbox 360, går jag miste om väldigt mycket eller?

Känns drygt att inte kunna använda mig av HDMI funktionen på min tv, vill ju så klart ha ut så mycket som möjligt av tvn och att spela spel via HDMI vore guld. :(.

Har egentligen inte pengarna nu att köpa en xbox360 men blev så glad så jag slog till iallafall.

Det känns drygt då tjejen kommer troligtvis bli sur då jag inte har pengarna + att jag inte trivs på mitt nya jobb så jag kommer troligtvis att sluta på det och issåfall få börja söka nya jobb = snart slut på pengar.

Känns jobbigt, samtidigt som jag verkligen velat ha en xbox 360, äger redan en Nintendo Wii men finns inte så många bra spel än på den.

Tacksam för svar!

Visa signatur

skönhet förfaller med åren men en vacker personlighet består hela livet..
Mer CO-OP åt folket.

Permalänk
Inaktiv

Det blir bra med komponent/vga också. Din flickvän kan jag inte göra något åt dock. Du får böja dig framåt och ta emot.

Permalänk
Medlem

ända är att det är en liten skillnad, men komponent/VGA kan ju fortfarande leverera upplösning till 1080p(tror jag, rätta mig om jag har fel, spelar iaf visa spel på min 360 med 1080p) är bara filmer du inte kommer kunna få det i alls pga regler(Ytterligare, rätta mig om jag har fel).

Som föregående, kan jag ej hjälpa med tjejen..förklara hur det ligger till, hon lär bli pissed men sen kommer alltid bli bra, efte regn kommer solsken, bit ihop på jobbet ett tag till annars, ibland får man bita i det sura äpplet.
Själv vart i samma situation, bättre att jobba där man inte vill och söka jobb samtidigt och sluta när du väll fått ett nytt jobb

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk
Medlem

Ok *pust* kan vara lugn m.a.o angående grafiken och så? jätte skönt att höra.

Och tjejen tog det lugnt, först sa hon något i stil med "Men då!! du har ju inte pengar för det just nu!!!" sen när jag berättade lite mer om xboxen, och att Wii är kul men att wii'n inte har så mycket "solospel", medans xbox360 har väldigt många härliga "vuxenspel" samt solospel så lät det väldigt bra sen :).

Tack än en gång för svaren.

Visa signatur

skönhet förfaller med åren men en vacker personlighet består hela livet..
Mer CO-OP åt folket.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sweman2k
Ok *pust* kan vara lugn m.a.o angående grafiken och så? jätte skönt att höra.

Och tjejen tog det lugnt, först sa hon något i stil med "Men då!! du har ju inte pengar för det just nu!!!" sen när jag berättade lite mer om xboxen, och att Wii är kul men att wii'n inte har så mycket "solospel", medans xbox360 har väldigt många härliga "vuxenspel" samt solospel så lät det väldigt bra sen :).

Tack än en gång för svaren.

Låter gött

Hoppas du får många mysiga kvällar med xboxen. Så blir det annan skit sen när du bara sitter där och inte myser med henne, hehe.

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow