Permalänk
Medlem

Hur ser detta ut? (I7 system)

Som rubriken lyder.

Hur ser detta paket ut ?

http://www.komplett.se/k/shoplist.aspx?mode=receive&si=788994...

Tack på förhand för tips

Permalänk

Det ser gudomligt ut!

Permalänk
Medlem

kanske en dvd?

Visa signatur

Dator: Lian Li Lancool PC-K62|Fractal Design Tesla 550W|Asus M4A77TD PRO|Phenom2 X4 955|Arctic Cooling Freezer 7 Pro rev.2|Corsair 4GB 1600MHz|PowerColor Radeon HD5850 PCS+ 1GB|500GB Samsung F3|DVD-brännare|Windows 7|
Kringutrustning: BenQ TFT 21.5"|Ace Keyboard KL300|Logitech MX518|Plantronics Gamecom 367|SteelSeries QcK Heavy|

Permalänk
Medlem

Jag kan inte annat än hålla med föregående skribent. Slog själv till på ett liknande häromdagen med enda skillnaden att jag valde ett 5770.

Jag tog även moderkortet UD3R från Gigabyte istället för ditt Premiumkort. Det är 700 spänn billigare men jag kan väl inte riktigt motivera valet. Specifikationerna ser i stort sett identiska ut bortsett från att Asus ger 3 års garanti istället för 2 hos Gigabyte...

Visa signatur

R2UD3RCM550930577010006U

Permalänk

asus anser jag själv är mer ny börjar vänligt när det gäller klockning, ska själv välja de moderkortet när jag ska köpa nytt.

mycket bra val av komponenter!
ha så kul!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Spleen
Jag kan inte annat än hålla med föregående skribent. Slog själv till på ett liknande häromdagen med enda skillnaden att jag valde ett 5770.

Jag tog även moderkortet UD3R från Gigabyte istället för ditt Premiumkort. Det är 700 spänn billigare men jag kan väl inte riktigt motivera valet. Specifikationerna ser i stort sett identiska ut bortsett från att Asus ger 3 års garanti istället för 2 hos Gigabyte...

Valet la sig på det moderkortet för att jag ville att det skulle stödja DTS, och där med slippa köpa ljudkort. Såg inte att UDR3.an gjorde det.

(Dock stod det att båda hadde 36 månaders garanti, hos komplett iallafall)

Sen satt jag även och kolla mella ram hastigheter som stöddes och valet blev då Asus för det stödde PC3-12800 men det kanske även UDR3 an gör?

Men tack för tipset var tvungen att dubbelkolla mitt val

Jo en dvd ska vi nog lyckas kapa från gammla burkarna , men vaket av dig att se det.

Det låter som ni tror på detta så det blir till att beställa då.

En sak bara, vad tror ni om HDD.n ? funkar den bra elelr ska man satsa på någon annan? är inte så insatt.

Permalänk
Hedersmedlem

Korspost igen. Varning!

*Låst*

Visa signatur

Numera nöjd med en Chromebook.