Permalänk
Medlem

Musmatta som fungerar med Saitek R.A.T. 7

Hej!

Jag har precis köpt en Saitek R.A.T. 7 och är grymt nöjd efter att ha kört IE3.0 så länge jag kan minnas.

Till denna köpte jag en Steelseries S&S men jag fick problemet att när man tar upp musen och drar snabbt flera gånger (t.ex. när man ska vända sig 180 grader med låg sens) så rör sig inte pekaren.

Jag provade istället min gamla slitna fUnc och det fungerade perfekt på båda sidorna!

S&S:en har jag lämnat tillbaks och behöver alltså en ny och jag tittar på Steelseries 9HD som de skriver ska vara extra gjord för att fungera bra med lasermöss.

Är det någon som har denna som kan verifiera att den fungerar bra?

Ni som har en R.A.T., vilken musmatta kör ni?

Visa signatur

"They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety." - Benjamin Franklin

Permalänk
Skrivet av Raven6z:

Hej!

Jag har precis köpt en Saitek R.A.T. 7 och är grymt nöjd efter att ha kört IE3.0 så länge jag kan minnas.

Till denna köpte jag en Steelseries S&S men jag fick problemet att när man tar upp musen och drar snabbt flera gånger (t.ex. när man ska vända sig 180 grader med låg sens) så rör sig inte pekaren.

Jag provade istället min gamla slitna fUnc och det fungerade perfekt på båda sidorna!

S&S:en har jag lämnat tillbaks och behöver alltså en ny och jag tittar på Steelseries 9HD som de skriver ska vara extra gjord för att fungera bra med lasermöss.

Är det någon som har denna som kan verifiera att den fungerar bra?

Ni som har en R.A.T., vilken musmatta kör ni?

köp vit, denna: http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=324455
vit material ska tydligen vara bättre med RAT 7: an, har den själv dock kör jag utan musmatta nu för det är sån stor skillnad på att köra på mitt vita bord i gemförelse med min svarta propus

Visa signatur

Jaaa men just precis.