Permalänk

HTPC FÖR 3D

Tjenare, söker efter ett htpc som ska klara av 3d. Jag har sett asus nya hptc den verkar ju rätt fet. Men ska man kanske bygga något från inet ? Och isåfall vill jag ha eran hjälp.

Jag vill kunna spela upp Full hd filmer 3D.

Mvh

Visa signatur

Corsair Obsidian 800D | Intel 2700K @ 4.5 Ghz | ASRock Fatal1ty Z68 Professional Gen3 | XFX HD 7970 Black Edition | Corsair Force GT 120GB SSD | Corsair 16GB Vengeance 1600 MHZ | Corsair AX 850W | Asus Xonar STX | Qpad 5k | Qpad MK-80 PRO | Qpad Heaton XL
The Black,Blue & Red Ocean

Permalänk
Medlem

ska de spelas upp på en 3dtv eller projektor ?

Permalänk
Skrivet av menlivet:

ska de spelas upp på en 3dtv eller projektor ?

3D TV. En Panasonic 50tum plasma om det har någon betydelse .

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Corsair Obsidian 800D | Intel 2700K @ 4.5 Ghz | ASRock Fatal1ty Z68 Professional Gen3 | XFX HD 7970 Black Edition | Corsair Force GT 120GB SSD | Corsair 16GB Vengeance 1600 MHZ | Corsair AX 850W | Asus Xonar STX | Qpad 5k | Qpad MK-80 PRO | Qpad Heaton XL
The Black,Blue & Red Ocean

Permalänk
Medlem

Är det själva hårdvaran för att kunna spela upp HD-filmer i 3D du eftersöker eller är det tekniken/mjukvaran du undrar över?

Visa signatur

"Claiming Java is good because it works on all OS' is like claiming anal sex is good because it works on all genders"

Permalänk

Jag undrar också över hårdvaran.
Läste i en annan tråd att Fusion inte orkar med 1080p i 3D, vad ska man satsa på för system då?