Permalänk
Medlem

Battlefield 3 Bra eller Anus

Hej, jag startar en ny tråd angående Battlefield 3 beta , detta är trots allt är ett av världens populäraste o mest diskuterade spel.
Jag är långt ifrån en spelfantast men gillar den tekniska biten och gillar testa på nya spel ibland, har spelat mycket fps för herrans många år sedan och spelar fortfarande lite grann, tex spel som jag spelade vart COD Quake 3, Half Life 2 vilket förövrigt är toppen spel på den tiden kan även tycka att Quake3/Half life 2 grafiken är underbar vacker även idag...

NU när BF3 betan släpptes så var jag bara tvungen att testa...Väl när spelet laddas ner och man såg hur snabbt det gick, service känsla vart på topp när det gick uppemot 8mb/s och därefter så skulle spelet installeras, fick en känsla inombords att nu är vintern räddad och det blir ett par timmar med spelande iaf Men ack vad fel jag hade, efter 15 minuter så inser man hur pass dåligt spelet ändå är, jag spelade några timmar för att se om jag skulle ändra inställning, och det blev tyvärr inte så.. Kan ta upp några saker som jag stör mig på, det är ändå 2011 nu och då borde spelen vara någorlunda bra.

-Grafikmotorn känns platt och det finns inget djup i grafiken, känns så påklistrat och plastigt ut.
-Gubben känns som att den svävar över marken, tangent/mus kontrollen känns slö och spelet hänger verkligen inte med i rörelserna, känns som hela spelet är slött (input lag)
-Vattnet ser ut som flytande metall och blänker något enormt.
-Skjuter man tex på en fönsterruta/kaklet så spricker det efter 1 sekund efter skottet träffat (input lag)
-När man ska åka i dem olika transporterna så känns det som en simulator från 80 talet, en gult kors och ett sikte tar upp halva bilden...
- Buggigt när man kryper
-Detta är vad jag kan komma på just nu, har säkert missat en massa saker.. Och stort ++++ för ljudet, det är det ändå dom har lyckats med grattis! Men jag kan tyvärr säga att ett köp från min sida blir det inte, visst detta är en Beta men det visar ju hur spelet är.. Och förbättras inte dessa saker jag skrivit om inom 3 veckor, vilket jag har svårt att se att dem ska hinna så kan dem fett glömma mig om ett köp, tänker inte lägga ner tid på ett halvklart spel! Detta var min åsikt, skulle vara roligt att höra era, tycker så synd om Er som väntat länge på spelet :&
Mvh
Emil

Visa signatur

Corei5 2500k@4.5ghz 1.29v|MSI P67A-GD55|Asus5850@900/1000 1.112volt|8GB Corsair Vengeance DDR3 1600mhz cl9|Crucial m4 64GB|WD2TB+Caviar Green|Corsair HX620
http://3dmark.com/3dmv/2867753

Permalänk
Avstängd
Skrivet av nVIDIA:

Hej, jag startar en ny tråd angående Battlefield 3 beta , detta är trots allt är ett av världens populäraste o mest diskuterade spel.
Jag är långt ifrån en spelfantast men gillar den tekniska biten och gillar testa på nya spel ibland, har spelat mycket fps för herrans många år sedan och spelar fortfarande lite grann, tex spel som jag spelade vart COD Quake 3, Half Life 2 vilket förövrigt är toppen spel på den tiden kan även tycka att Quake3/Half life 2 grafiken är underbar vacker även idag...

NU när BF3 betan släpptes så var jag bara tvungen att testa...Väl när spelet laddas ner och man såg hur snabbt det gick, service känsla vart på topp när det gick uppemot 8mb/s och därefter så skulle spelet installeras, fick en känsla inombords att nu är vintern räddad och det blir ett par timmar med spelande iaf Men ack vad fel jag hade, efter 15 minuter så inser man hur pass dåligt spelet ändå är, jag spelade några timmar för att se om jag skulle ändra inställning, och det blev tyvärr inte så.. Kan ta upp några saker som jag stör mig på, det är ändå 2011 nu och då borde spelen vara någorlunda bra.

-Grafikmotorn känns platt och det finns inget djup i grafiken, känns så påklistrat och plastigt ut.
-Gubben känns som att den svävar över marken, tangent/mus kontrollen känns slö och spelet hänger verkligen inte med i rörelserna, känns som hela spelet är slött (input lag)
-Vattnet ser ut som flytande metall och blänker något enormt.
-Skjuter man tex på en fönsterruta/kaklet så spricker det efter 1 sekund efter skottet träffat (input lag)
-När man ska åka i dem olika transporterna så känns det som en simulator från 80 talet, en gult kors och ett sikte tar upp halva bilden...
- Buggigt när man kryper
-Detta är vad jag kan komma på just nu, har säkert missat en massa saker.. Och stort ++++ för ljudet, det är det ändå dom har lyckats med grattis! Men jag kan tyvärr säga att ett köp från min sida blir det inte, visst detta är en Beta men det visar ju hur spelet är.. Och förbättras inte dessa saker jag skrivit om inom 3 veckor, vilket jag har svårt att se att dem ska hinna så kan dem fett glömma mig om ett köp, tänker inte lägga ner tid på ett halvklart spel! Detta var min åsikt, skulle vara roligt att höra era, tycker så synd om Er som väntat länge på spelet :&
Mvh
Emil

Oj vad synd att känner så! :/
Har ej själv hunnit testat betan, äre ngn som har en link till download?

Visa signatur

Asus P8P67 WS Revolution B3, Asus GeForce GTX 580 1536MB DirectCU II, Intel Core i5 2500K 3,3GHz, 2TB Samsung Ecogreen F4EG, OCZ SSD Vertex3 120GB MAX IOPS, Corsair 8GB (2x4096MB) CL9 1333Mhz XMS3, Fractal Design Newton R2, 1000W Modulär, Samsung SH-222AB, SATA Svart OEM, Windows 7 Ultimate, Corsair Graphite 600T Vit Corsair Graphite 600T Vit

Permalänk

Håller med delvis på några punkter

Visa signatur

Corsair Obsidian 800D | Intel 2700K @ 4.5 Ghz | ASRock Fatal1ty Z68 Professional Gen3 | XFX HD 7970 Black Edition | Corsair Force GT 120GB SSD | Corsair 16GB Vengeance 1600 MHZ | Corsair AX 850W | Asus Xonar STX | Qpad 5k | Qpad MK-80 PRO | Qpad Heaton XL
The Black,Blue & Red Ocean

Permalänk
Medlem

Kortfattat, anus.

Permalänk
Medlem

Spelet har enorm potential enligt mig men det måste fixas till rejält innan release. I nuläget kraschar det och krånglar hela tiden

Permalänk
Medlem

jag tycker att man inte ska ta och klaga nu, vänta till spelet släpps (om man inte vill köpa de så testa i nån butik eller hos nån) ..dice jobbar ju fortfarande på det, och kanske någon sak du klara på som blir fixad, eller i någon patch sen..man vet aldrig..

Permalänk

Wait, what?

Beta med buggar?

wtf is this shit.

Permalänk
Medlem
Skrivet av dodo1:

jag tycker att man inte ska ta och klaga nu, vänta till spelet släpps (om man inte vill köpa de så testa i nån butik eller hos nån) ..dice jobbar ju fortfarande på det, och kanske någon sak du klara på som blir fixad, eller i någon patch sen..man vet aldrig..

Håller med dig, man kan inte säga hur ett spel kommer bli när det är i Beta

Visa signatur

Bildskärm: Acer 27" WQHD 170Hz 2560x1440
Datorsystem: AMD Ryzen 3600 @4.0GHz - Nvidia RTX 3060 - ASUS TUF GAMING X570-PLUS - NZXT H440 Blue
Övrigt: Corsair K95 RGB - Corsair Scimitar - Corsair VOID Wireless

Permalänk
Medlem
Skrivet av Massy:

Spelet har enorm potential enligt mig men det måste fixas till rejält innan release. I nuläget kraschar det och krånglar hela tiden

Upplever samma sak, tyvärr.

Permalänk
Medlem

Ja, men bf3 kommer bara bli bättre och bättre med blandat annat patcher. Varför kan du inte berätta detta till dice istället så kanske dom fixar allt du tycker är så dåligt. Dom har denna beta för att få feedback på allt, och jag tror inte att dom totalt kommer skita i detta spel som dom gjorde med bc2. Om jag känner dice rätt så kommer allt detta vara fixat innan release.

Visa signatur

I5 2500K 6870 windforce 915/1024 Coolit Eco
Asus P8P67 EVO Fractal design r2 XFX XXX 650w
Razer Lycosa/ Razer DA Benq G2420HD Logitech X-530

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Dskjono:

Ja, men bf3 kommer bara bli bättre och bättre med blandat annat patcher. Varför kan du inte berätta detta till dice istället så kanske dom fixar allt du tycker är så dåligt. Dom har denna beta för att få feedback på allt, och jag tror inte att dom totalt kommer skita i detta spel som dom gjorde med bc2. Om jag känner dice rätt så kommer allt detta vara fixat innan release.

Fixa grafiken? Känns lite hopplöst :/

Visa signatur

Asus P8P67 WS Revolution B3, Asus GeForce GTX 580 1536MB DirectCU II, Intel Core i5 2500K 3,3GHz, 2TB Samsung Ecogreen F4EG, OCZ SSD Vertex3 120GB MAX IOPS, Corsair 8GB (2x4096MB) CL9 1333Mhz XMS3, Fractal Design Newton R2, 1000W Modulär, Samsung SH-222AB, SATA Svart OEM, Windows 7 Ultimate, Corsair Graphite 600T Vit Corsair Graphite 600T Vit

Permalänk

varför så krävande grafik den ser ju ens inte bra ut gamla crysis från 07 ser bättre ut fortfarande vad har dom gjort för fel finns ingen känsla...

Visa signatur

Ljud: Quadral Aurum 70, Rotel RB-1582, Rotel RC-1550, Rega Dac, Musical Fidelity V-Link 192, Isotek Sirius Evo3
Dator 1: Define R4, Intel i7 3770k, HD 7970 Arctic Cooling CF, Samsung 840 Evo 500gb, Creative SB X-Fi Titanium HD
Dator 2: fujitsu lifebook nh532, Samsung 840 250gb

Permalänk
Medlem

vad är det folk inte förstår med en open beta ?
Denna betan är väl i princip samma som alpha versionen dessutom, med några smärre buggfixar.
Trofan det buggar hit och dit.
Inputlag ? vartdå ? jag har inte upplevt något inputlag, dock så kan det lagga när man skjuternågon/blir skjuten, ibland hinner jag bakom en vägg innan jag dör.

för övrigt så har spelet enorm potential.
Det kommer nog bli grymt bra när det väl släpps om en månad.

Visa signatur

not so fast

Permalänk
Medlem
Skrivet av alakabambam:

varför så krävande grafik den ser ju ens inte bra ut gamla crysis från 07 ser bättre ut fortfarande vad har dom gjort för fel finns ingen känsla...

Eh, jag tycker att det finns stor känsla i spelet. T.ex när träden rör sig när det sprängs en granat brevid. Eller när det kommer en rpg flygande 30cm förbi ditt huvud.

Och ni som säger att grafiken suger, har ni verkligen kört allt på ultra med 60+ fps???

Visa signatur

I5 2500K 6870 windforce 915/1024 Coolit Eco
Asus P8P67 EVO Fractal design r2 XFX XXX 650w
Razer Lycosa/ Razer DA Benq G2420HD Logitech X-530

Permalänk
Medlem

Med tanke på spelet inte är släppt än så är det ingen som vet hur det blir.

Det folk spelar nu är en beta, just det BETA. Det är inte en slutprodukt. Så att döma ut spelet nu är lite dumt då spelet inte är klart ännu.

Visa signatur

ლ(ಠ益ಠ)ლ

Permalänk
Medlem
Skrivet av Holypalaswe:

Wait, what?

Beta med buggar?

wtf is this shit.

En beta borde ha mindre buggar än en pre-alpha

Visa signatur

i9-11900F | RTX 3070 ti

Permalänk
Medlem
Skrivet av Limo:

En beta borde ha mindre buggar än en pre-alpha

Och du har spelat många spel i pre-alpha stadie?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Skjulet:

vad är det folk inte förstår med en open beta ?
Denna betan är väl i princip samma som alpha versionen dessutom, med några smärre buggfixar.
Trofan det buggar hit och dit.
Inputlag ? vartdå ? jag har inte upplevt något inputlag, dock så kan det lagga när man skjuternågon/blir skjuten, ibland hinner jag bakom en vägg innan jag dör.

för övrigt så har spelet enorm potential.
Det kommer nog bli grymt bra när det väl släpps om en månad.

Grafiken är ju extremt bra med tanke på att den är låst till viss del i betan, vissa texturer är fortfarande lowres -speciellt vattnet. Inse att detta inte är den färdiga produkten och antalet spelare som vill testa spelet på en och samma gång gör att serverbrowser och servrar laggar till ibland, detta kommer självklart bli bättre när alla servrar är igång och trycker har lagt sig lite, din jämförelse är lite som att säga att en fullvuxen man är ett foster.

Take a chillpill and wait for the final product

Visa signatur

Mobo, Prime Z390-A - CPU, I7 9700K @ Stock (so far), Be Quiet Dark rock 4 - MINNE, 16gb Vengance RGB 3200Mhz - GPU, RTX 2070 Gaming OC - HDD, 2 x Samsung EVO 860 (500gb)

Permalänk
Medlem
Skrivet av sebastian383:

Och du har spelat många spel i pre-alpha stadie?

Heroes of newerth och minecraft
Inte like buggiga.
Och det säger mycket, efter som minecraft inte är världens mest stabila spel.

Visa signatur

i9-11900F | RTX 3070 ti

Permalänk
Skrivet av Dskjono:

Eh, jag tycker att det finns stor känsla i spelet. T.ex när träden rör sig när det sprängs en granat brevid. Eller när det kommer en rpg flygande 30cm förbi ditt huvud.

Och ni som säger att grafiken suger, har ni verkligen kört allt på ultra med 60+ fps???

Ska ju dock inte krävas att ha allt på ultra för att vars nöjd med grafiken med tanke på hur krävande det är. I sånna fall är det ett enormt misslyckande, och ärligt talat måste jag säga att jag inte heller är lika bortblåst av grafiken som jag hade väntat mig. Vad folk borde inse är ju dock att detta är en beta. Jag tycker att spelglädjen är stor och väntar förhoppningsfullt på mer från releasen. Att notera är att fysikmotorn - en del buggar är underbar. Explosionerna är fantastiska.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dskjono:

Eh, jag tycker att det finns stor känsla i spelet. T.ex när träden rör sig när det sprängs en granat brevid. Eller när det kommer en rpg flygande 30cm förbi ditt huvud.

Och ni som säger att grafiken suger, har ni verkligen kört allt på ultra med 60+ fps???

Jag håller med dej, tycker grafiken är underbar.

Skrivet av nVIDIA:

Hej, jag startar en ny tråd angående Battlefield 3 beta , detta är trots allt är ett av världens populäraste o mest diskuterade spel.
Jag är långt ifrån en spelfantast men gillar den tekniska biten och gillar testa på nya spel ibland, har spelat mycket fps för herrans många år sedan och spelar fortfarande lite grann, tex spel som jag spelade vart COD Quake 3, Half Life 2 vilket förövrigt är toppen spel på den tiden kan även tycka att Quake3/Half life 2 grafiken är underbar vacker även idag...

NU när BF3 betan släpptes så var jag bara tvungen att testa...Väl när spelet laddas ner och man såg hur snabbt det gick, service känsla vart på topp när det gick uppemot 8mb/s och därefter så skulle spelet installeras, fick en känsla inombords att nu är vintern räddad och det blir ett par timmar med spelande iaf Men ack vad fel jag hade, efter 15 minuter så inser man hur pass dåligt spelet ändå är, jag spelade några timmar för att se om jag skulle ändra inställning, och det blev tyvärr inte så.. Kan ta upp några saker som jag stör mig på, det är ändå 2011 nu och då borde spelen vara någorlunda bra.

-Grafikmotorn känns platt och det finns inget djup i grafiken, känns så påklistrat och plastigt ut.
-Gubben känns som att den svävar över marken, tangent/mus kontrollen känns slö och spelet hänger verkligen inte med i rörelserna, känns som hela spelet är slött (input lag)
-Vattnet ser ut som flytande metall och blänker något enormt.
-Skjuter man tex på en fönsterruta/kaklet så spricker det efter 1 sekund efter skottet träffat (input lag)
-När man ska åka i dem olika transporterna så känns det som en simulator från 80 talet, en gult kors och ett sikte tar upp halva bilden...
- Buggigt när man kryper
-Detta är vad jag kan komma på just nu, har säkert missat en massa saker.. Och stort ++++ för ljudet, det är det ändå dom har lyckats med grattis! Men jag kan tyvärr säga att ett köp från min sida blir det inte, visst detta är en Beta men det visar ju hur spelet är.. Och förbättras inte dessa saker jag skrivit om inom 3 veckor, vilket jag har svårt att se att dem ska hinna så kan dem fett glömma mig om ett köp, tänker inte lägga ner tid på ett halvklart spel! Detta var min åsikt, skulle vara roligt att höra era, tycker så synd om Er som väntat länge på spelet :&
Mvh
Emil

Att spelet skulle kännas seg och ha en massa "input lag" kan jag inte säga att jag upplevt alls, måste vara antingen något problem du har lokalt eller att du spelar mot servrar med för hög ping (quick game har jag hört kan skicka in en på skumma servrar ibland). I och med att du skriver att du inte spelat mer en typ en kvart så lär du ju inte testat en massa olika servrar...

Dina komentarer om grafiken kan jag bara inte hålla med om, spelar du med jätte låga inställningar eller är bara smaken som baken?

Att det är buggigt när man kryper beror på (om du menar vad jag gissar att du menar) en bug som har med terrängdeformationen att göra. Terrängdeformationen stängdes därför av tills vidare, från och med mitt på dan idag så det bör inte heller vara ett problem nu...

Permalänk
Medlem

Battlefield 3 betan verkar ha nått ut till många som aldrig någonsin testat en beta förut.
Detta är inte ett demo på slutprodukten. Dom är inte färdiga med spelet än. Dom har betan så att folk kan testa det och säga vad som är dålig med spelet. Jag kan garantera er att spelet kommer vara bättre när det är klart än vad det är nu.

Visa signatur

4670K, 8GB RAM, MSI 760

Permalänk
Medlem

Håller klart med TS på en del punkter dock kan man aldrig komma ifrån att det är en beta. Problematiken ökar desutom att det är en ny grafikmotor de har arbetat med. Jag tror inte heller att det kommer bli en problemfri release när väl spelet släpps. Jag hoppas innerligt att de har tagit lärdom av releasen från BC2 som var bara pinsam. Än idag är inte de spelet helt hundra men det går att spela.

Sen har DICE gått ut med i intervjuer att det gärna vill se BF3 som ett esport spel, vilket jag har lite svårt att se om man kollar på betan, känns inte som att det riktigt har potential till det just med upplägget. Många klagar i betan på banan "metro" men det är nog en bana som hade kunnat funka i esport. Om man sen kolla på caspianborder som är en stor och rolig bana (för där finns tanks,jets,heli osv.) att spela så tror jag inte alls att den funkar i esport. Men jag tror att spelet efter en tid kommer vara kanon att spela för casualgamers.

Visa signatur

Intel 9600k - 1080Ti - 32gb ram
AMD Threadripper 1920x - Asus GTX 1070 - 48gb ram
Intel 5820k - MSI GTX 1070 - 16gb ram

Permalänk

Alltså, man blir ju lite matt av alla som verkar se betan som ett färdigt spel. En beta har buggar det är därför det är en beta. Jag måste också påpeka att när det tar en sekund för kulorna att träffa tex kaklet är det inte input lag det är en fördröjning på grund av dålig ping till servern.

Visa signatur

Chassi:Phanteks Enthoo Primo Cpu:Intel i7 6900k Moderkort:Asus ROG RAMPAGE V EDITION 10 Ram:4x8GB Corsair Vengeance LPX 2400Mhz Grafikkort:Msi Lightning 1080ti Lagring:Samsung 840 Evo 250GB, Intel 520 120GB, WD Caviar Black 1TB, Crucial MX300 750GB Ljud:Asus Essence STX, Essence One Dac PSU:Corsair AX860 OSWindows 10

Permalänk
Medlem

Ni som klagar kan ju skriva vad ni tycker är dåligt till dice, så kanske dom fixar era problem ni har med spelet. Ingen vits med att starta trådar här där ni klagar.

Visa signatur

I5 2500K 6870 windforce 915/1024 Coolit Eco
Asus P8P67 EVO Fractal design r2 XFX XXX 650w
Razer Lycosa/ Razer DA Benq G2420HD Logitech X-530

Permalänk
Medlem
Skrivet av Limo:

Heroes of newerth och minecraft
Inte like buggiga.
Och det säger mycket, efter som minecraft inte är världens mest stabila spel.

Hon är ju buggigare efter release då dem inte klarar av att släppa patcher kontinuerligt utan att patcha in nya buggar.

*Håller tummarna och hoppas att BF3 blir bra vid release*

Permalänk
Medlem

Jag upptäckte så mycket buggar o otroliga konstiga saker igår att jag faktiskt inte visste om jag skulle skratta eller gråta, ovasett om det är en beta så kändes det inte rätt på något sätt. Det var riktigt retfullt..
Ta ett exempel sensen i musen ändras hela tiden till det annorlunda beroende om du står eller ligger ner, hoppar du in i en fordon. Var nästan tvungen att röra musen 1 meter i sidlet för att flytta tornet, jag vill ha en sense i musen och inte 1000... Jag hoppas att den att färdiga versionen kommer vara riktigt bra!! Det återstår att se...
Edit: Angående serverval så valde jag enbart med lägsta pingen högst 40, testa det själva om ni spelar, skjut på ett fönster eller kakel så märker ni fort att det är något fel på grafikmotorn! Jag tror också spelet har potential i dagsläget så är känns inte spel/grafikmotorn fullt utvecklad för att man ska kalla spelet bra!
Edit: Ta en titt på fötterna, där ser man helt klart att modellen svävar över marken, spelet känns som gravitations fritt, och helt enkelt konstigt...

Visa signatur

Corei5 2500k@4.5ghz 1.29v|MSI P67A-GD55|Asus5850@900/1000 1.112volt|8GB Corsair Vengeance DDR3 1600mhz cl9|Crucial m4 64GB|WD2TB+Caviar Green|Corsair HX620
http://3dmark.com/3dmv/2867753

Permalänk
Medlem

"-Gubben känns som att den svävar över marken, tangent/mus kontrollen känns slö och spelet hänger verkligen inte med i rörelserna, känns som hela spelet är slött (input lag)"

This!.Känns som om man spelar med en gamepad. BC2 hade precis samma problem.Tyvärr är det väl "konsol arvet" som gör sej påmint.Förövrigt borde den på EA/Dice som tog beslutet att köra "rush" på Metro banan som beta test hängas i pungkulorna,så långt ifrån Battlefield man kan komma.Run`n`gun är ju såååå nyskapande och underhållande.

Bort med 3d spotting,health generation och fordons generation (om detta är sant så måste någon ha fått hjärnsläpp för att genomföra ngt dylikt) så har Dice kommit en liten bit på vägen till ett hyffsat spel.

Visa signatur

Money frees you from doing things you dislike. Since I dislike doing nearly everything, money is handy.

Permalänk
Medlem
Skrivet av nVIDIA:

Jag upptäckte så mycket buggar o otroliga konstiga saker igår att jag faktiskt inte visste om jag skulle skratta eller gråta, ovasett om det är en beta så kändes det inte rätt på något sätt. Det var riktigt retfullt..
Ta ett exempel sensen i musen ändras hela tiden till det annorlunda beroende om du står eller ligger ner, hoppar du in i en fordon. Var nästan tvungen att röra musen 1 meter i sidlet för att flytta tornet, jag vill ha en sense i musen och inte 1000... Jag hoppas att den att färdiga versionen kommer vara riktigt bra!! Det återstår att se...
Edit: Angående serverval så valde jag enbart med lägsta pingen högst 40, testa det själva om ni spelar, skjut på ett fönster eller kakel så märker ni fort att det är något fel på grafikmotorn! Jag tror också spelet har potential i dagsläget så är känns inte spel/grafikmotorn fullt utvecklad för att man ska kalla spelet bra!
Edit: Ta en titt på fötterna, där ser man helt klart att modellen svävar över marken, spelet känns som gravitations fritt, och helt enkelt konstigt...

Ursäkta språket men GNÄLLRÖV, finns ingen anledning till att göra en tråd och stampa ner spelet.

Anledningen till varför vissa är missnöjda är för ni förväntade er för mycket. Man måste hålla sina förväntningar till en viss gräns.

Permalänk
Medlem

Det känns som att spelet skulle behöva några månader till. Det finns en del buggar på denna mappen och det finns många fler som inte har testas av beta testare. Det känns verkligen inte som BF3 det känns mer som BC3 som är lite mer cod aktig. (iallfall på metro) Tycker dem har lagt för mycket fokus på grafiken och har helt glömt bort kontrollerna och känslan i spelet. Men det kanske är bara jag?