Permalänk
Medlem

WOW. Så spelet suger för att betan är buggig?

Visa signatur

Intel i7 5820k @4Ghz || ASRock x99m killer || Gigabyte RTX 2080 || Crucial DDR4 16gb @2600mhz || Noctua NH-D15 || Samsung 840 Evo 500gb

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon142576:

Vad människor än säger här "åh de är baa beta... blablablabla!" Varför släppte dom inte betan för 3 månader sen då? det är självklart att dom inte kommer hinna patcha alla bugs om ens några. Inse att releasen är inte ett halvår ifrån .. som den va för ett litet tag sen. Jag är ingen codfan eller nått annat lul fanboyyzzzzz. Jag är en människa som tänker realistiskt.

Hela systemet att köra från webläsaren är ju bara ett skämt. Visst jag tycker om hur man kan se sin profil o liksom ha den som en social sida... men wtf, ingen ingame menu?

Håller med till FULLO!

Visa signatur

Corei5 2500k@4.5ghz 1.29v|MSI P67A-GD55|Asus5850@900/1000 1.112volt|8GB Corsair Vengeance DDR3 1600mhz cl9|Crucial m4 64GB|WD2TB+Caviar Green|Corsair HX620
http://3dmark.com/3dmv/2867753

Permalänk
Medlem

300 spänn är ju ingeting.
lätt värt pengarna.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Cubebenq:

Ursäkta språket men GNÄLLRÖV, finns ingen anledning till att göra en tråd och stampa ner spelet.

Anledningen till varför vissa är missnöjda är för ni förväntade er för mycket. Man måste hålla sina förväntningar till en viss gräns.

This

Skrivet av samulen:

Sensen ska ändras beroende på skjutställning/fordon, tycker du att det verkar rimligt med en tank som kan rotera sitt torn 180 grader på 0.2 sekunder?

This

Skrivet av Alucius:

Den här tråden illustrerar en av orsakerna till att de flesta utvecklare idag skaffar sig en trogen skara testare till pre alpha och alpha stadiet som väljs ut genom kontakter och intervjuer, nästan som att söka ett jobb. Det är även på väg att bli så med de verkliga Beta testerna. Jag säger verkliga då "beta test" och "open betas" idag i många fall endast är Marknadsföring och stresstest av enduser server arkitektur.

Folk utan kunskap om vad testande av programvara innebär är skadligt för utvecklingen av ett spel/program. Därav släpps de ej i närheten av produkten under de faser där produkten ännu inte är feature complete och testandet har verklig inverkan på utformningen av spelet/programmet.

I detta fall har DICE fått EA att gå med på att släppa på detta och släppa in folk i en open beta på en produkt som må vara feature complete men inte bugfritt nog att vara ren Marknadsföring. Och vad är tacken? Jo folk bevisar åter igen att det är ett misstag med aningslösa uttalanden som vi ser i denna tråd som sedan går viral och sprids.

Kontentan? Felaktig Negativ publicitet för BF3 med negativ inverkan på försäljning baserat på ren okunskap.

This

Skrivet av nVIDIA:

En beta skall väl ändå spegla spelets slut fas, vad är annars meningen?
Jag har spelat betor/demos av olika slag och har aldrig stött på så många negativa saker på en o samma gång..
Detta innebär att när full version av spelet släpps så har dem ådergärdat det mesta av buggarna, men jag tvivlar att dom ådergärdat så pass många som jag har upplevt. Mitt råd till DICE är att inte släppa spelet alls o få jobba spelet i minst ett halvår till, alla kritik som vi amatörer påpekar visar att spelet besitter på fler brister , bättre en slutprodukt som är riktigt bra än halvdant BF3 där det behövs 3 spelmöss för att kunna spela spelet normalt!

jag skulle nog säga att du är årets grinbulle

Visa signatur

| ASUS P8Z77-V DELUXE | Intel Core i7 2700K @ 4.7Ghz | 16GB Corsair Vengeance 1600Mhz @ 8-8-8-24 |
| ATi Radeon HD 6950@6970 (900|1350Mhz @ 1.14v) | Corsair Force GT 120GB | Corsair HX 650W |
| Nvidia's GT300 yields are less than 2% | Min ArmA2 YouTube Kanal |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hastigt:

Oj vilka argument du hade...

Vad mer för argument behöver man? Bc2 suger och cod suger, blandar man dom två kan resultatet inte bli bra. Du kanske inte har lirat bf2 och 1942 men enligt mig är det så ett battlefield spel ska vara, inte såsom BF3.

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon142576:

Vad människor än säger här "åh de är baa beta... blablablabla!" Varför släppte dom inte betan för 3 månader sen då? det är självklart att dom inte kommer hinna patcha alla bugs om ens några. Inse att releasen är inte ett halvår ifrån .. som den va för ett litet tag sen. Jag är ingen codfan eller nått annat lul fanboyyzzzzz. Jag är en människa som tänker realistiskt.

Hela systemet att köra från webläsaren är ju bara ett skämt. Visst jag tycker om hur man kan se sin profil o liksom ha den som en social sida... men wtf, ingen ingame menu?

Fick mig o tänka på quakelive när jag såg webläsar menysystemet till BF3, o andra sidan är quakelive ett java spel baserat på quake motorn..

Visa signatur

Corei5 2500k@4.5ghz 1.29v|MSI P67A-GD55|Asus5850@900/1000 1.112volt|8GB Corsair Vengeance DDR3 1600mhz cl9|Crucial m4 64GB|WD2TB+Caviar Green|Corsair HX620
http://3dmark.com/3dmv/2867753

Permalänk

Jag gillar verkligen inte att du måste hålla på i webbläsaren. Men vet inte riktigt om dom använder webbläsaren för att det ska bli svårare att cracka? Dock så avskyr jag verkligen det och hatar att jag ej kan bara starta upp spelet och göra mina inställningar utan måste hitta en server först som kan ta 20 min. Sen verkar inte inställningarna gå igenom utan jag måste starta om spelet? Sen måste jag hitta en ny server på 20min för att kunna se hur det blev nu med inställningarna. Hoppas bara inte det är så här när spelet släpps. Vill fan kunna gå in i spelet och ändra skit utan att joina en jävla server.

Btw har jag märkt sjukt mycket input lag exempelvis när jag tar sönder stängsel är typ 1½ sekund delay.

Permalänk
Medlem
Skrivet av nVIDIA:

Va, om en alpha och en beta är liknande vad för dig tro att spelet skulle vara bätter då?
Hade ju varit annorlunda om man verkligen såg en skillnad från alpha till beta och inte snacka om DEMO..
Kommer det ett BF3 DEMO ? eller har dem redan blivit skrämda !?

Man har fixat buggar från alphan, släppt mer inställningar och gjort om banan. Räcker utmärkt för mig, alphan ansåg jag redan då vara bra.

Visa signatur

Citera för svar

Permalänk
Medlem
Skrivet av trolljägaren:

Vad mer för argument behöver man? Bc2 suger och cod suger, blandar man dom två kan resultatet inte bli bra. Du kanske inte har lirat bf2 och 1942 men enligt mig är det så ett battlefield spel ska vara, inte såsom BF3.

Känns som folk alltid ska tillbaka till föregångaren och säga "så där ska spelet vara!!"

Minns när BF2 lanserades för 6 år sedan, då var det många som gnällde över att det inte var som 1942. Planen flög för snabbt, artilleri suger, tråkiga banor m.m.

Permalänk
Medlem
Skrivet av nVIDIA:

En beta skall väl ändå spegla spelets slut fas, vad är annars meningen?
Jag har spelat betor/demos av olika slag och har aldrig stött på så många negativa saker på en o samma gång..
Detta innebär att när full version av spelet släpps så har dem ådergärdat det mesta av buggarna, men jag tvivlar att dom ådergärdat så pass många som jag har upplevt. Mitt råd till DICE är att inte släppa spelet alls o få jobba spelet i minst ett halvår till, alla kritik som vi amatörer påpekar visar att spelet besitter på fler brister , bättre en slutprodukt som är riktigt bra än halvdant BF3.

Det finns inga internationella regler som säger vad som ska ingå i en beta fas eller hur lång en beta fas ska vara. Det finns inte ens några riktlinjer om vad som bör ingå i en beta fas eller hur lång en beta bör vara. Allt detta är upp till utvecklaren. Nytt för de tider vi lever i är att de publishers som utvecklare har kontrakt med, EA i detta fallet, kräver mer involvement i projektens beta fas då det ska vara en del av marknadsföringen.

Vad har det för effekter? Det innebär att projektets plan måste komprimeras mer bakåt rent tidsmässig. Det vill säga det som skulle vara inkluderat i vad som förr ansågs vara en riktig betatest hamnar nu under alpha eller pre alpha. För produkten måste vara polerad fram till betan då den ska "marknadsföras" för massorna. Beta fasen har alltså tagit formen av ett Demo inte en beta. Alternativet är att utvecklaren kan kräva mer tid och skjuta på release datum men det är inte alla som har möjlighet att ha en publisher som går med på det. EA speciellt. Detta kompliceras mer av att projektledare för ett spelprojekt arbetar i projektcykler av flera år medan marknadsföringsmänniskor och slipsnisse ekonomer arbetar efter kvartal.

Dock så har Dice hållit sig mer true to history än sina konkurrenter idag då de faktiskt haft en semi öppen alpha och en öppen beta på en produkt som är feature complete men inte färdigpolerad. Det är en risk eftersom de då tar in människor som "testar" för att köra ett Demo på spelet inte för att Testa spelet med verkliga insikter om de förutsättningar som en verklig beta innebär när det gäller stadiet på spelet. Det är dock fortfarande inte en riktig beta då "Testarna" inte har tillgång till hela innehållet i spelet.

En jämförelse kan göras mot Diablo 3. En annan stor titel som nu blivit "försenat" till 2012 (blizzard har sin onlinespelsdel som säker finansiär av resten av verksamheten så de har råd att projekt tar den tid de tar). Där har det funnits sedan tidigt en liten skara riktiga testare som sedan en viss fas i projektet har haft tillgång till allt material utan risk för läckor. Nyligen så släpptes diablo 3 beta där allmänhet släpps in, utan NDA, för att "speltesta" en liten del av början på spelet (fram till skeleton king). En beta där man bara testar en liten del av spelets totala innehåll? Naturligtvis inte. Det är också ett marknadsförings spel för galleriet. Den ursprungliga gruppen pålitliga testare finns naturligtvis fortfarande kvar med tillgång till HELA innehållet i projektet. Det är där det verkliga testandet sker. Så fungerar det i stort sett över allt i dagsläget

Detta må låta elitistiskt men det är faktiskt ett dilemma. De kan inte släppa hela projektet tidigt till, så som du själv säger, amatörer, det har i stort sett alltid blivit katastrof och läckor. Samtidigt så har det visat sig att när spel väl släpps till massorna och det är 300.000 till någon miljon som spelar det så kryper det fram massor av buggar som denna lilla grupp inte har hittat i utvecklings stadiet hur effektiva de än var. Hur löser man det? Ingen vet.

Visa signatur

Case: Fractal Design Define S | Fans: 4x Noctua NF-a14 PWM140mm | Motherboard: Asus ROG Maximus XI Hero | CPU: i9-9900K | CPU-Cooler: Noctua NH-D15S dual fan | PSU: Corsair AX1500i | GPU: ASUS ROG STRIX GeForce RTX 3060Ti OC V2 8GB | RAM: 32 GB DDR4 Kingston HyperX Fury Black 2666mhz Cl15 | Storage: 1x Kingston Fury Renegade M.2 2TB SSD 1x OCZ Vector 180 480GB SSD, 1x OCZ Vector 512GB SSD | Screen: 24" Acer Predator XB240HA G-Sync 144hz | Sound Card: Asus Xonar Essence STX II | Aux: Cherry MX 3.0S Gaming Keyboard. EVGA X10 Carbon

Permalänk
Medlem

Jag diggar spelet stenhårt.. tror att när dom har fixat allt små sjukdommar så kommer de vara överlägset..

som alla bf så har dom haft problem i början men efter ett tag så börjar de rulla på.

jag kör allt på ultra och tycker grafiken är riktigt grym.

speciellt när de är så mycket som rör sig hela tiden.. är de fullt krig så vet man om de.

jag tror på bf3 kommer bli grymt

Visa signatur

WIN7 ultimate 64bit | Intel I7 920 2,66ghz @ 4,3GHz |Nvidia GTX480SLI @ 870/2000| Asus P6T Deluxe | 3 x 2gb ddr3. 1600mhz | 1xSSD 5XSATA = 2936GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av The Mupp:

This
jag skulle nog säga att du är årets grinbulle

haha, jag diskuterar inte detta ämne enbart för att jävlas, jag trodde spelåret 2011 hade mer att erbjuda mer även på en BETA! .Har aldrig varit i närheten av en beta av detta slag. Inne i spelet vart jag vilse första minutnarra och visste in vad som pågick, sköt tom mina egna och fattade nada... några gömde sig i buskar för att sekunden senare vara död. Ska vi kriga så kan vi göra det lika för alla, och slippa gummibandseffekten och skott som träffar

Visa signatur

Corei5 2500k@4.5ghz 1.29v|MSI P67A-GD55|Asus5850@900/1000 1.112volt|8GB Corsair Vengeance DDR3 1600mhz cl9|Crucial m4 64GB|WD2TB+Caviar Green|Corsair HX620
http://3dmark.com/3dmv/2867753

Permalänk
Medlem
Skrivet av nVIDIA:

-Grafikmotorn känns platt och det finns inget djup i grafiken, känns så påklistrat och plastigt ut.

Vet inte vilka inställningar du kör på men spelet e sjukt vackert o är väldigt bra gjort för mig. Kör på ultra me full HD upplösning.

Skrivet av nVIDIA:

-Gubben känns som att den svävar över marken, tangent/mus kontrollen känns slö och spelet hänger verkligen inte med i rörelserna, känns som hela spelet är slött (input lag)

När ja spelar så har ja inge slöa rörelser. Allt e lika alert som mina reflexer, vet inte om du kör med V-sync, de brukar ge den effekten i några spel. För mig är det perfekt!

Skrivet av nVIDIA:

-Vattnet ser ut som flytande metall och blänker något enormt.

Vattnet e sjukt vackert på min dator, en aning för blått dock men fortfarande väldigt välgjort.

Skrivet av nVIDIA:

-Skjuter man tex på en fönsterruta/kaklet så spricker det efter 1 sekund efter skottet träffat (input lag)

För mig så går väggar/fönster sönder direkt när ja skjuter :S Enda nackdelen e att fönster inte går sönder när du kastar en granat på dom.

Skrivet av nVIDIA:

-När man ska åka i dem olika transporterna så känns det som en simulator från 80 talet, en gult kors och ett sikte tar upp halva bilden...

Om du testat caspian border så måste ja säga att du har fel igen. Allt är som de skall vara samt att dom har gjort så bilar/jeeparna har bättre körkänsla.

Skrivet av nVIDIA:

- Buggigt när man kryper

Vet ej hur du menar på denna men enda buggen när man kryper är att man hamnar under marken om man ligger i en krater på vissa servrar. Dock händer det väldigt sällan när ja spelat

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Hastigt:

Oj, bra argument där.

Jag klagade inte ens på BF3, så .. ?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sockervadd:

Btw har jag märkt sjukt mycket input lag exempelvis när jag tar sönder stängsel är typ 1½ sekund delay.

Testa o skjut på glas eller kakel nästa gång, där lär du se input lag av större mått, ser nästan ut som ett javabaserat spel där delar flyger 1/2 senare.. Och testa och se ner på backen och kängorna, karaktären verkligen svävar över marken..

Visa signatur

Corei5 2500k@4.5ghz 1.29v|MSI P67A-GD55|Asus5850@900/1000 1.112volt|8GB Corsair Vengeance DDR3 1600mhz cl9|Crucial m4 64GB|WD2TB+Caviar Green|Corsair HX620
http://3dmark.com/3dmv/2867753

Permalänk
Medlem
Skrivet av sebastian383:

Känns som folk alltid ska tillbaka till föregångaren och säga "så där ska spelet vara!!"

Minns när BF2 lanserades för 6 år sedan, då var det många som gnällde över att det inte var som 1942. Planen flög för snabbt, artilleri suger, tråkiga banor m.m.

Jo så kan det mycket väl vara, jag hade dock inga som helst problem med de nya sakerna på BF2 men jag tycker de hade iaf kunnat behålla klasserna och samma ammunitions sätt. Dessutom så skiljer ju sig 2000-talet från mitten av 1900-talet så det var ju inte direkt konstigt att flygplanen gick fortare, BF3 utspelar sig också på 2000-talet så därför är det ju inte samma skillnader vi pratar om. De skyltade om att man skulle kunna ligga ner (vilket inte gick på bc2 till mångas besvikelse) vid det laget trodde jag att spelidén då skulle utformas efter BF2 men de hade kunnat döpa det till bc3 istället.

Permalänk
Medlem
Skrivet av nVIDIA:

haha, jag diskuterar inte detta ämne enbart för att jävlas, jag trodde spelåret 2011 hade mer att erbjuda mer även på en BETA! .Har aldrig varit i närheten av en beta av detta slag. Inne i spelet vart jag vilse första minutnarra och visste in vad som pågick, sköt tom mina egna och fattade nada... några gömde sig i buskar för att sekunden senare vara död. Ska vi kriga så kan vi göra det lika för alla, och slippa gummibandseffekten och skott som träffar

folk ropade lika högt som du gör nu vid BC2 betan om mer eller mindre samma saker.
det är en Beta get over it.

Visa signatur

| ASUS P8Z77-V DELUXE | Intel Core i7 2700K @ 4.7Ghz | 16GB Corsair Vengeance 1600Mhz @ 8-8-8-24 |
| ATi Radeon HD 6950@6970 (900|1350Mhz @ 1.14v) | Corsair Force GT 120GB | Corsair HX 650W |
| Nvidia's GT300 yields are less than 2% | Min ArmA2 YouTube Kanal |

Permalänk
Medlem
Skrivet av trolljägaren:

Jo så kan det mycket väl vara, jag hade dock inga som helst problem med de nya sakerna på BF2 men jag tycker de hade iaf kunnat behålla klasserna och samma ammunitions sätt. Dessutom så skiljer ju sig 2000-talet från mitten av 1900-talet så det var ju inte direkt konstigt att flygplanen gick fortare, BF3 utspelar sig också på 2000-talet så därför är det ju inte samma skillnader vi pratar om. De skyltade om att man skulle kunna ligga ner (vilket inte gick på bc2 till mångas besvikelse) vid det laget trodde jag att spelidén då skulle utformas efter BF2 men de hade kunnat döpa det till bc3 istället.

det kommer nog finnas en del som inte har nått imot hur nya BF3 ser ut, så varför ska DICEi bry sig om din åsikt nu när du tycker dom tog rätt beslut att inte bry sig om dom som klagade vid hoppet från 1942->BF2 jag tycker du är lite väl egocentrisk.

(jag vet vietnam kom emellan)

Visa signatur

| ASUS P8Z77-V DELUXE | Intel Core i7 2700K @ 4.7Ghz | 16GB Corsair Vengeance 1600Mhz @ 8-8-8-24 |
| ATi Radeon HD 6950@6970 (900|1350Mhz @ 1.14v) | Corsair Force GT 120GB | Corsair HX 650W |
| Nvidia's GT300 yields are less than 2% | Min ArmA2 YouTube Kanal |

Permalänk
Medlem
Skrivet av nVIDIA:

Testa o skjut på glas eller kakel nästa gång, där lär du se input lag av större mått, ser nästan ut som ett javabaserat spel där delar flyger 1/2 senare.. Och testa och se ner på backen och kängorna, karaktären verkligen svävar över marken..

det har mer och göra med servern än spelet

Visa signatur

| ASUS P8Z77-V DELUXE | Intel Core i7 2700K @ 4.7Ghz | 16GB Corsair Vengeance 1600Mhz @ 8-8-8-24 |
| ATi Radeon HD 6950@6970 (900|1350Mhz @ 1.14v) | Corsair Force GT 120GB | Corsair HX 650W |
| Nvidia's GT300 yields are less than 2% | Min ArmA2 YouTube Kanal |

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon142576:

Vad människor än säger här "åh de är baa beta... blablablabla!" Varför släppte dom inte betan för 3 månader sen då? det är självklart att dom inte kommer hinna patcha alla bugs om ens några. Inse att releasen är inte ett halvår ifrån .. som den va för ett litet tag sen. Jag är ingen codfan eller nått annat lul fanboyyzzzzz. Jag är en människa som tänker realistiskt.

Hela systemet att köra från webläsaren är ju bara ett skämt. Visst jag tycker om hur man kan se sin profil o liksom ha den som en social sida... men wtf, ingen ingame menu?

Kan vara så men mest troligt så är det här en gammal beta och många av buggarna är redan fixade....

Visa signatur

^^^
@¿@
o

Permalänk
Medlem
Skrivet av Cyberz:

Kan vara så men mest troligt så är det här en gammal beta och många av buggarna är redan fixade....

den är 2 till 4 veckor gammal

Visa signatur

| ASUS P8Z77-V DELUXE | Intel Core i7 2700K @ 4.7Ghz | 16GB Corsair Vengeance 1600Mhz @ 8-8-8-24 |
| ATi Radeon HD 6950@6970 (900|1350Mhz @ 1.14v) | Corsair Force GT 120GB | Corsair HX 650W |
| Nvidia's GT300 yields are less than 2% | Min ArmA2 YouTube Kanal |

Permalänk
Medlem
Skrivet av The Mupp:

det kommer nog finnas en del som inte har nått imot hur nya BF3 ser ut, så varför ska DICEi bry sig om din åsikt nu när du tycker dom tog rätt beslut att inte bry sig om dom som klagade vid hoppet från 1942->BF2 jag tycker du är lite väl egocentrisk.

(jag vet vietnam kom emellan)

Ja men det är olika skillnader vi snackar om eller hur? 1942 och BF2 är två olika tider och skillnaderna berodde till största delen på det. För mig är Battlefield serien en helt egen serie och bad company en helt annan. Därför trodde jag att skillnaderna skulle bli annorlunda och inte att de skulle ta spelidén från bad company serien. Kalla mig egoist och vad som helst men jag tror inte jag är den enda som känner på detta sätt, du kanske gillar bc2 och cod men det gör som sagt inte jag och det är jag nog heller inte ensam om.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Cyberz:

Kan vara så men mest troligt så är det här en gammal beta och många av buggarna är redan fixade....

Det finns ju ingen realistiskt tänkande i ditt svar. Helt plötsligt så är betan gammal, lägg ner!

Visa signatur

Corei5 2500k@4.5ghz 1.29v|MSI P67A-GD55|Asus5850@900/1000 1.112volt|8GB Corsair Vengeance DDR3 1600mhz cl9|Crucial m4 64GB|WD2TB+Caviar Green|Corsair HX620
http://3dmark.com/3dmv/2867753

Permalänk
Medlem

suger spelet=spela inte
tycker du de verkar ok = vänta å se
är du som mej =förboka in the shit forever ,)

Permalänk
Medlem

Just nu för mycket problem med Osynliga saker, krypa och springa ger upphov till massa buggar.

Småsaker som kan bli bättre, men vad som gör att detta spel får ANUS av mig är.
Origin Suger hängpung, webbaserad serverlista? så 1990tal.. förihelve....
Att nå EAs kundsupport som svensk är omöjligt.
Spelet släppa om 1 månad typ men dom släpper en öppen beta som knappt går att spela. Jävla skämt.
Såfort jag får tag på kundsupport blire att ta tebax min beställning at BF3

Visa signatur

Jag har en Dator, och den är snabb!

Permalänk
Medlem
Skrivet av nVIDIA:

Det finns ju ingen realistiskt tänkande i ditt svar. Helt plötsligt så är betan gammal, lägg ner!

det är en 2 till 4 veckor gammal build det har dom sakt i intervjuer det är precis som när betan till bad company 2 kom det var också en gammal build.
sluta vara en sån grinolle om du inte gillar spelet sluta spela och om du förhandsbeställt begär att få pengarna tillbaka, jag börjar nästan tro att du är en MW3 fanboy och bara vill spamma ner forumet med dålig kritik.

Skrivet av folkeryd:

Just nu för mycket problem med Osynliga saker, krypa och springa ger upphov till massa buggar.

Småsaker som kan bli bättre, men vad som gör att detta spel får ANUS av mig är.
Origin Suger hängpung, webbaserad serverlista? så 1990tal.. förihelve....
Att nå EAs kundsupport som svensk är omöjligt.
Spelet släppa om 1 månad typ men dom släpper en öppen beta som knappt går att spela. Jävla skämt.
Såfort jag får tag på kundsupport blire att ta tebax min beställning at BF3

det är en 2 till 4 veckor gammal build av spelet så endel av buggarna är redan fixade, kommer tex ihåg BC2 betan där folk skrek som fan om vissa saker som redan var fixade i den versionen DICE jobbade på men för att lugna ner folk så satte dom sig ner och började jobba in fixarna i BETAN istället för att piffa upp spelet så mycket dom kunde. vilket är a waste of time om du frågar mig.

betan är inte till för att bli "Perfekt" den är till för att stresstesta deras server system och hjälpa dom upptäcka buggar som dom kanske inte hittat än.
så kan inte alla sluta att vara så gnälliga och låta dice lägga sin energi på att få spelet så bra som möjligt?

Visa signatur

| ASUS P8Z77-V DELUXE | Intel Core i7 2700K @ 4.7Ghz | 16GB Corsair Vengeance 1600Mhz @ 8-8-8-24 |
| ATi Radeon HD 6950@6970 (900|1350Mhz @ 1.14v) | Corsair Force GT 120GB | Corsair HX 650W |
| Nvidia's GT300 yields are less than 2% | Min ArmA2 YouTube Kanal |

Permalänk
Medlem
Skrivet av nVIDIA:

Det finns ju ingen realistiskt tänkande i ditt svar. Helt plötsligt så är betan gammal, lägg ner!

Men om du tror de ska fixa alla de här buggarna på en månad så är du efterbliven.
Klart att det kommer finnas buggar men just nu är det inget annat än ett stor bugg hela betan.

Visa signatur

^^^
@¿@
o

Permalänk
Skrivet av Holypalaswe:

Wait, what?

Beta med buggar?

wtf is this shit.

ah håller med, det är jättekonstigt..... det enda som jag däremot tycker är lite skrämmande är att dom bara har 3 veckor till release, men kan väl inte vara så svårt att täppa till hålen i gräset!

Permalänk

Att klaga på ett spel i beta stadiet har bara ett uttryck och det är "xD". Stick och gör ett eget spel om det nu ska vara så.

Visa signatur

Main: ASRock Z390 Phantom Gaming ITX/ac | Intel Core i9 9900K | Corsair LPX 32GB 3200CL16 | EVGA RTX 2080 XC Gaming | Corsair SF600 V2 | Samsung 970 EVO 1TB | Louqe S1 Ghost Limestone

Permalänk
Skrivet av whiskerer:

Ska ju dock inte krävas att ha allt på ultra för att vars nöjd med grafiken med tanke på hur krävande det är. I sånna fall är det ett enormt misslyckande, och ärligt talat måste jag säga att jag inte heller är lika bortblåst av grafiken som jag hade väntat mig. Vad folk borde inse är ju dock att detta är en beta. Jag tycker att spelglädjen är stor och väntar förhoppningsfullt på mer från releasen. Att notera är att fysikmotorn - en del buggar är underbar. Explosionerna är fantastiska.

Skickades från m.sweclockers.com

Det är ju inte så jävla krävande, man kommer långt med gtx560 och i7 920 utan klock, jag har aldrig upplevt en så lättdrivet battlefield-spel!