Bannad - Anklagad för att fuska! :/

Permalänk
Avstängd

Bannad - Anklagad för att fuska! :/

Aja då hände det igen!

Helt utan anledning blev jag utsparkad och bannad från en server (Rocket Blast)! Anklagad för att fuska då jag spelat aktiv sniper!
Är det fler än jag som blir utsparkad pgr av att man just springer omkring med snipergevär och kör över folk ?

Jag tycker det är lite roligt men samtidigt lite nördigt att sparka ut folk som har lite flyt! Ja dom flesta har ju spelat både bra och dåligt beroende på vilket humör man är på

Frågan är dock. Är det många här som blivit utsparkade och anklagade för att fuska? Menar det är ju ändå en Svensk server och såvitt jag vet så brukar inte Svenskar fuska!? Det finns nationer som man kan hålla ett vakande öga på och Sverige tillhör inte en av dom om ni fattar vad jag menar USSR *host*

Tänkte i alla fall göra lite reklam!

Visa signatur

Core I7 920,Cosair 12gb ddr3,GA-ex58-UD5,Gigabyte GTX580,Corsair HX 850W,Intel X25MG2 160GB,2st WS 2TB@7200,Wacom Intous4 medium.

Permalänk

Det är många gånger jag blev kickad på mw2 för att jag spelade så bra att de ansåg att jag fuskade ibland har man flyt! händer säkert dig med.

Visa signatur

Intel Core 2 Q6600 G0 2.4Ghz@3,6Ghz | Tuniq Tower 120 |Gigabyte GA-P35-DQ6 | 4x1gb Corsair XMS2-6400 CL4
| XFX GTX260+ 896MB | Antec Three Hundred | Corsair HX520 | Intel 510 120GB | Samsung Spinpoint F1 750GB | Samsung Spinpoint F3 1TB | Windows 7 Pro x64

Permalänk

Haha! fan vilka sopor, sylta på!

Visa signatur

ASUS RAMPAGE III EXTREME | Intel i7 930 @ 4Ghz | CORSAIR 6GB 1866mhz | XFX HD 5970 2GB @ 900Mhz & 1180Mhz 1.2v | Crucial SSD C300 64GB | WD 500GB | M-AUDIO C-600 AVID | Corsair TX 850W

Permalänk
Medlem

Ta det som en komplimang vettja

Visa signatur

Ny Data NZXT H440--I7 6700K/Kraken x61--Asus Hero Viii--Suprim X 3080--Corsair 2x8Gb--EVGA 1300W 80+gold--Samsung 980 Pro--Asus 27" G-synch
Data 2 MBP13"-15 TBD27" Data 3 HP Z-Book Server HP Micro 8 FreeNAS-11.3

Permalänk
Medlem

Jag har fått typ 50-60 mejl om att jag har rappoteringar på min profil för cheating. Tar det bara med ett skratta, folk är bara värdelösa för att någon är bättre en dem själva.

Permalänk
Medlem

väldigt vanligt och bli bannad om man spelar för bra när nån unge äger en server, jag brukar bara spela på serverar jag känner. finns just vissa spel som om du blir bannad från en server så blir du bannad från spelet

Permalänk
Medlem

har inte blivit bannad på spel för att jag har flyt men väldigt många brukar klaga och ofc så fort man möter någon som är bättre = cheater enligt dem, samma sak om man kanske råkar lagga lite av någon anledning så klagar dem på hacks för att ja, man laggar = ibland är man inte där man är då ju.
äh det är deras problem att dem är dåliga förlorare tycker ju att dem ska ha något bevis för att göra något som detta dock.

Visa signatur

Maximus X Hero - 8700k @5.1GHz - H115i - 32GB LPX@3466MHz - MSI 980Ti Gaming - EVGA SuperNova 750 G2 - Asus vg248qe - FD R5

Permalänk
Medlem

Gissar på att det inte har så mycket med nationalitet att göra snarare miljö&arv. Förmodligen fuskade människan redan när vi bodde i grottor på stenåldern. Om du blir anklagad för fusk och inte fuskar kan det ju va ett tecken på att det är dags att försöka hitta en ny server med bättre spelare i samma kaliber som dig. Att försöka resonera med den typen av människa som just bannade dig är nog ganska meningslöst. Ofta är dom så pass dåliga att det i deras ögon, enligt deras världsbild är omöjligt att göra det du gör och att enda möjliga scenariot personens hjärna kan simulera är att du fuskar. Ofta är den typen av person ganska dålig själv och kommer förmodligen med största sannolikhet aldrig att bli riktigt bra, det är min erfarenhet.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av The Sweeper x:

Det är många gånger jag blev kickad på mw2 för att jag spelade så bra att de ansåg att jag fuskade ibland har man flyt! händer säkert dig med.

Kickad.. i MW2? Går ju inte kicka.

Visa signatur

GPU: Sapphire HD7950 3GB OC CPU: i5 2500K 4.4GHz KYL: Scythe Mugen 2
MOBO:
Gigabyte Z68X-UD3H B3 RAM: GSkill 8GB 1600MHz PSU: Corsair TX650W
MUS: Logitech G400 TB: Logitech G15 SKÄRM: BENQ G2220HD // G2400W
HÖRLUR: HD558 LJUDKORT: Xonar DX CASE: Define R3 SSD: NOVA 2 60GB MECH: 3.75TB

Permalänk
Medlem
Skrivet av schitzo:

Kickad.. i MW2? Går ju inte kicka.

Tyckte också det lät lite konstigt, minns att jag fått ett mw2 bannat från steamkontot då jag hackade servrar..(Då kunde jag kicka) Men ingen spelare kan självmant välja att joina servern, låter som att han talar om lobbys osv, där "ranked" systemet är avstängt helt och hållet.

Visa signatur

AMD Ryzen 5 3600X | Nvidia RTX 2060 | 16GB Corsair-minnen @ 3000 MHz

Permalänk
Medlem
Skrivet av The Sweeper x:

Det är många gånger jag blev kickad på mw2 för att jag spelade så bra att de ansåg att jag fuskade ibland har man flyt! händer säkert dig med.

Du kan varken bli kickad eller utröstad ur Modern Warfare 2-spel.
P2P.

Permalänk

o.o jag har ALDRIG haft nån som kallat mig hacker.. spelar dock bara bc2, men t.ex på arica harbor är jag nästan alltid bästa spelaren(även i det förlorande laget) med mest score och en K/D på 2-4.
Blir aldrig kallad hacker.

Permalänk
Skrivet av Mr.Borka:

Du kan varken bli kickad eller utröstad ur Modern Warfare 2-spel.
P2P.

Det var ett tag sen jag spelade så jag kommer inte ihåg riktigt men jag vet att jag var kickad då jag gick in på servern igen o frågade varför o fick svar = aimhack eller nått.

Visa signatur

Intel Core 2 Q6600 G0 2.4Ghz@3,6Ghz | Tuniq Tower 120 |Gigabyte GA-P35-DQ6 | 4x1gb Corsair XMS2-6400 CL4
| XFX GTX260+ 896MB | Antec Three Hundred | Corsair HX520 | Intel 510 120GB | Samsung Spinpoint F1 750GB | Samsung Spinpoint F3 1TB | Windows 7 Pro x64

Permalänk
Medlem

Inte direkt ovanligt. Folk häver ur sig cheater för minsta lilla. Blivit kickad, bannad, anklagad x antal gånger. Brukar stå "admin abuse" som reason när jag blivit kickad eller bannad. Bara och bita ihop och acceptera att det finns idioter där ute som är extremt dåliga förlorare.

Permalänk
Medlem

Hände mig också för ett tag sedan!

Permalänk
Medlem

kickad från 5 servrar och bannad från 3 so far.. och anklagad för aimbot senast idag, tydligen ska man inte kunna träffa nått med A.J littlebird

Visa signatur

Fractal Design R3, Win7, I7 2600k @ 4,5GHz, Noctua NH-U12P, 16Gb vengeance LP, Strix GTX 1070, Asrock P67 pro3, Force GT 120GB, 3x Samsung S27D391, Razer Mamba TE, Razer Blackwidow X chroma , Astro A40
Ala_95: Musen är skön men du blir svettig om händerna