Standardinställnig samtal Samsung galaxy S3

Permalänk
Medlem

Standardinställnig samtal Samsung galaxy S3

Hej.

Jag har lyckats med bedriften att ställa in så att bria (iptelefoni) typ samma som skype är det som används när man ringer upp ett samtal, inte mobilens vanliga abonnemang.

Jag har gått igenom alla inställningar, googlat, youtubat men inte hittat någon lösning för hur man ställer in så att man ringer från simkortet som standard.

Telefonen är en samsung galaxy S3.

Kan någon hjälpa mig tack?

Permalänk
Medlem
Skrivet av matjen:

Hej.

Jag har lyckats med bedriften att ställa in så att bria (iptelefoni) typ samma som skype är det som används när man ringer upp ett samtal, inte mobilens vanliga abonnemang.

Jag har gått igenom alla inställningar, googlat, youtubat men inte hittat någon lösning för hur man ställer in så att man ringer från simkortet som standard.

Telefonen är en samsung galaxy S3.

Kan någon hjälpa mig tack?

Hur kunde du inte hitta det när du googla??

googlade--->android standard program<--- första resultatet...

gå in på inställningar>appar>den appen som nu råkar vara standard>och sen trycker du på rensa standardinställnigar

Visa signatur

NZXT H440 - MSI Z97 Gaming 5 - Intel core i5-4690K - Noctua NH-D15 - 2x Gigabyte r9 280x Windforce 3X - Corsair XMS3 DDR3 4x2GB - Corsair TX850M - Samsung evo 840 1TB - 4x Seagate Constellation ES 2TB
HTC Legend> LG Optimus 2x> Nokia Lumia 800> HTC One X > HTC one > LG G2 > Motorola Nexus 6 > Samsung galaxy S7
Surface pro 3 i3 64GB
Hellre att det aldrig fungerar än att man öppnar instruktionsboken!