Prisjakt fungerar inte som det ska i Opera.

Permalänk
Medlem

Prisjakt fungerar inte som det ska i Opera.

Funktionen "fler sökkriterier" fungerar inte (det laddar och laddar men kommer aldrig till skott). Är det någon som har samma problem eller vet hur man åtgärdar detta? I FF fungerar det utan problem men jag vill ogärna byta tillbaka.

Tack på förhand!

Visa signatur

:(){ :|:& };:

🏊🏻‍♂️   🚴🏻‍♂️   🏃🏻‍♂️   ☕

Permalänk
Hedersmedlem

Vilken version (inkl. build) av Opera? Jag testar just nu v. 12.50 b1538 och där funkar funktionen du nämner.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kanel:

Vilken version (inkl. build) av Opera? Jag testar just nu v. 12.50 b1538 och där funkar funktionen du nämner.

12.01, verkar vara den senaste versionen (som inte är beta dåe).

Visa signatur

:(){ :|:& };:

🏊🏻‍♂️   🚴🏻‍♂️   🏃🏻‍♂️   ☕

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av YGLeXz:

12.01, verkar vara den senaste versionen (som inte är beta dåe).

Ja, så är det. Kommer inte ihåg om jag haft problem @ Prisjakt med tidigare versioner, men ska undersöka saken. Återkommer.

Edit: Installerade 12.01 och 'Fler sökkriterier' fungerar fint även där. I ditt läge skulle jag installera om Opera efter att först ha rensat bort allt från existerande installation (inkl backup av profildata). Säg till om du behöver vägledning.

Permalänk
Medlem

Jag kör 12.01 och det funkar bra.

Permalänk
Medlem

Ominstallerat och klart. Prisjakt fungerar nu, hoppas att det håller i sig!

Visa signatur

:(){ :|:& };:

🏊🏻‍♂️   🚴🏻‍♂️   🏃🏻‍♂️   ☕

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av YGLeXz:

Ominstallerat och klart. Prisjakt fungerar nu, hoppas att det håller i sig!

Gôtt

Permalänk
Skrivet av YGLeXz:

Funktionen "fler sökkriterier" fungerar inte (det laddar och laddar men kommer aldrig till skott). Är det någon som har samma problem eller vet hur man åtgärdar detta? I FF fungerar det utan problem men jag vill ogärna byta tillbaka.

Tack på förhand!

Funkar utan problem på min Opera 12.01, aldrig reagerat på att det inte fungerat heller och använder alltid Opera och ofta Prisjakt...

Visa signatur

Corsair Vengeance LPX 4x8GB DDR4 2666MHz CL16 | Intel Core i7 6700 3,4 GHz 8MB | MSI Z170A KRAIT GAMING | Corsair Force Series 3 120 GB | Seagate SSHD Desktop 2 TB 7200 RPM 3,5" | Creative Sound Blaster Z PCIe | Western Digital 500 GB | Samsung Writemaster | Corsair TX750 V2 750 W | EVGA GeForce GTX 970 4GB SSC ACX 2.0+| Fractal Design Define R5 (Svart)