Permalänk
Dustin AB

Snyggt!

Skrivet av mr_svahn:

Hej!

Tänkte höra om ni vet när Silverstone SG09 kommer in?

http://www.silverstonetek.com/product.php?pid=345&area=en

Har skickat vidare frågan till den produktansvarige hos oss för att få igång en process. Återkommer via PM när jag får ett svar!

Visa signatur

Med vänliga hälsningar,
Jüri Martoja, Dustin AB

:. Dustin Home på Facebook
:. www.dustinhome.se | www.dustin.se

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dustin Home:

Hej Fastback!
Då tror jag vi har den klar straxt, den kommer att komma upp på sidan med detta artikelnummer: 5010646658 - ASUS RT-N65U GIGABIT DUALBAND WIRELESS N ROUTER

Vår marknadsavdelning väntar dock på info från tillverkaren som måste läggas upp innan den kommer upp på våran webb.

Hör gärna av dig till mig med ett betyg om du handlar en sådan så ordnar jag med en liten överraskning
Trevlig helg!

Mvh/Stefan Langheden
Kundombudsman på Dustin

Nu var det min svarstid som inte var den bästa men man får tacka för att ni sett över möjligheten att ta in N65 i sortimentet. Dock så lyckas jag ännu inte hitta N65:an på er hemsida, vare sig om jag söker på produktnamnet eller artikelnumret.
Står i valet och kvalet mellan Asus N56 och N65. Ni har onekligen ett bra pris på N56:an men den där "överraskningen" låter ju helt klart väldigt spännande!

Permalänk
Medlem

Fick nyligen lite fint spam av gigabyte via deras mail, vid närmare undersökning var det relaterat till Dustin Home.
Kanske bara jag men det känns inte rätt att dustin skickar ut min information till andra företag för att kunna skicka reklam...

Visa signatur

🎮 - AMD RYZEN THREADRIPPER 2970WX • 64GB DDR4 3200MHz • RTX 2070 SUPER • Seasonic Core GM 650 650W PSU

🖥️ - 2x ACER 27" ConceptD CP5271UV IPS QHD HDR 170 Hz

Permalänk
Dustin AB
Skrivet av ODDNAME:

Fick nyligen lite fint spam av gigabyte via deras mail, vid närmare undersökning var det relaterat till Dustin Home.
Kanske bara jag men det känns inte rätt att dustin skickar ut min information till andra företag för att kunna skicka reklam...

Hej!

Låter udda, skicka gärna vidare mailet till mig så kollar jag upp vart det kommer ifrån (jm@dustin.se)

Kan det vara så att mailet kom från oss men sponsrades av Gigabyte? Alternativt att mailet kom från Gigabyte men att de hänvisade till oss som en av deras ÅF? Nu gissar jag bara men såvitt jag vet har vi aldrig skickat vidare någon personspecifik information så länge man inte specifikt godkänt en sådan sak.

Med vänliga hälsningar,
Jüri Martoja
Dustin AB

Visa signatur

Med vänliga hälsningar,
Jüri Martoja, Dustin AB

:. Dustin Home på Facebook
:. www.dustinhome.se | www.dustin.se

Permalänk
Medlem

Skickat

Äger inga gigabyteprodukter för tillfället eller har skickat mail till dem såvitt jag vet, men det verkar ju onekligen kopplat till er som du ser sen när du kollat mailet. Lite lustigt i allafall

Visa signatur

🎮 - AMD RYZEN THREADRIPPER 2970WX • 64GB DDR4 3200MHz • RTX 2070 SUPER • Seasonic Core GM 650 650W PSU

🖥️ - 2x ACER 27" ConceptD CP5271UV IPS QHD HDR 170 Hz

Permalänk
Medlem

Finns det någon kampanjkod för att få fri frakt?

Visa signatur

|Asrock X370 Pro Gaming| Ryzen 3800XT| 32GB Geil Super Luce 3400mhz ddr4| Hellhound 7900XT | Samsung 950 Pro 512gb & Seagate 600 480gb| Crosair RM1000| Deepcool Dukase| Siberia 840| Zowie EC1-A| Corsair RGB MX Blue| Samsung Odyssey G8 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dustin Home:

Det fanns juh några versioner av N56VZ, men den enda vi har kvar i dagsläget är denna:
http://www.dustinhome.se/product/5010644235/asus-n56vz-ci7-2-...
Vi får inte längre tag i några N56VZ'n, således är de borta för gott så fort de kvarvarande på ovan artikelnr säljer slut.

Jag har varit i kontakt med Asus kundsupport och de säger sig inte veta heller, men de antar att just Asus N56VZ-S4037V är slutsåld och kommer att återkomma. Kan någon hos er möjligen kontrollera om det kommer att finnas någon dator från Asus N56-serien tillgänglig hos er framöver.

Mvh

Visa signatur

| Chassi: Cooler Master Cosmos S | Mobo: Asus z87 Deluxe | CPU: Intel i7 4770K | CPU-cooler: Noctua NH-U9B | Grafikkort: Asus GTX 780 DCII | RAM: 16GB Corsair Vengeance LP | SSD: Samsung 840 120GB | PSU: Corsair HX1050 |

Permalänk
Dustin AB
Skrivet av Hymer:

Finns det någon kampanjkod för att få fri frakt?

Inte vad jag vet. Hittar du en så informera mig gärna

Skrivet av SniFFy<3:

Jag har varit i kontakt med Asus kundsupport och de säger sig inte veta heller, men de antar att just Asus N56VZ-S4037V är slutsåld och kommer att återkomma. Kan någon hos er möjligen kontrollera om det kommer att finnas någon dator från Asus N56-serien tillgänglig hos er framöver.

Mvh

Den modellen av N56VZ tog slut lite snabbare än planerat hos ASUS, ersättaren som kommer gör det i samband med Windows 8 utrullningen så du behöver inte vänta allt för länge på den

Visa signatur

Med vänliga hälsningar,
Jüri Martoja, Dustin AB

:. Dustin Home på Facebook
:. www.dustinhome.se | www.dustin.se

Permalänk
Medlem

Hej hej, vet ni hur hög msi z77 mpower är? hittar ingen information om det någonstans... Frågan kanske låter konstig, men det är så att jag planerar att sätta en corsair h100 i toppen på ett fractal design arc, och har hört att det kan vara problem med höga kylflänsar på moderkortet och höga ram minnen, så jag undrar hur högt moderkortet är. Hoppas ni har svar^^

Visa signatur

Citera för svar :)

Intel 3770k / Msi Mpower / 980 TI / 16gb 1600mhz Corsair Vengeance / H100i / Silverstone Strider 1000w Gold / Samsung 830 128gb / Fractal Design Arc

Permalänk
Skrivet av Hymer:

Finns det någon kampanjkod för att få fri frakt?

Om man är student så är det fraktfritt vid över 500 kronor

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Dustin AB
Skrivet av Najsisen:

Hej hej, vet ni hur hög msi z77 mpower är? hittar ingen information om det någonstans... Frågan kanske låter konstig, men det är så att jag planerar att sätta en corsair h100 i toppen på ett fractal design arc, och har hört att det kan vara problem med höga kylflänsar på moderkortet och höga ram minnen, så jag undrar hur högt moderkortet är. Hoppas ni har svar^^

Hej!

På vilket sätt är själva moderkortets höjd relevant för de problem du beskriver? Förklara gärna så kan jag säkert gräva fram rätt siffror åt dig

Visa signatur

Med vänliga hälsningar,
Jüri Martoja, Dustin AB

:. Dustin Home på Facebook
:. www.dustinhome.se | www.dustin.se

Permalänk
Medlem
Skrivet av JMartoja:

Hej!

På vilket sätt är själva moderkortets höjd relevant för de problem du beskriver? Förklara gärna så kan jag säkert gräva fram rätt siffror åt dig

hej, nu är jag hemma och kan försöka förklara lite bättre det var minsann inte alls lätt att göra dessa bilder på telefonen så jag fick göra om dem nu

tackar "amd_pera" för bilden, och hoppas det var ok att jag använde den
här ser ni ett arc med en h100 i toppen, och som ni ser går moderkortet in lite under radiatorn vilket har skapat problem för vissa då det funnits höga "kylgrejer" på moderkortet.

det är dessa "kylgrejer" jag syftar på,

så om de är för höga, så kommer moderkortet inte gå in mellan radiatorn och moderkorts plåten.

hoppas att jag klargjorde allt nu

Visa signatur

Citera för svar :)

Intel 3770k / Msi Mpower / 980 TI / 16gb 1600mhz Corsair Vengeance / H100i / Silverstone Strider 1000w Gold / Samsung 830 128gb / Fractal Design Arc

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fastback:
Skrivet av Dustin Home:

Hej Fastback!
Då tror jag vi har den klar straxt, den kommer att komma upp på sidan med detta artikelnummer: 5010646658 - ASUS RT-N65U GIGABIT DUALBAND WIRELESS N ROUTER

Vår marknadsavdelning väntar dock på info från tillverkaren som måste läggas upp innan den kommer upp på våran webb.

Hör gärna av dig till mig med ett betyg om du handlar en sådan så ordnar jag med en liten överraskning
Trevlig helg!

Mvh/Stefan Langheden
Kundombudsman på Dustin

Nu var det min svarstid som inte var den bästa men man får tacka för att ni sett över möjligheten att ta in N65 i sortimentet. Dock så lyckas jag ännu inte hitta N65:an på er hemsida, vare sig om jag söker på produktnamnet eller artikelnumret.
Står i valet och kvalet mellan Asus N56 och N65. Ni har onekligen ett bra pris på N56:an men den där "överraskningen" låter ju helt klart väldigt spännande!

Tar mig friheten att citera mig själv men jag utgår ifrån att ni trots allt valde att inte ta in Asus RT-65U i sortimentet i detta skede, gör jag rätt i detta antagande?
Man kan ju inte hjälpa att fundera över om det råder brist på enheten hos Asus eller om måhända någon för allmänheten okänd barnsjukdom eller dylikt som måste åtgärdas har upptäckts. Med tanke på Asus RT-N56 populäritet de senaste åren är jag helt enkelt en smula överraskad över att många av de stora nätbutikerna ännu inte tagit in N65 i sortimentet. Kanske är modellen helt enkelt ännu för ny på marknaden.

Permalänk

Vill bara tack er Dustinhome för en sån fantastisk elektronik handel. Bra sida, bra produkter och riktigt bra service!
Betyg: 10/10

MVH Christoffer

Visa signatur

|Intel 3770k 4.4GHz Offset OC| Cooler Master Storm Trooper | 2x Sapphire Vapor-X 7970 3Gb CrossfireX OC:1110/1500 | ASUS Maximus V Formula | SSD Samsung 830 128 | Gb Seagate 1TB HDD @7200rpm | Fractal Design 1000w | 2x4GB Corsair Vengeance DDR3 @1600MHz | CPU Kylare: Phanteks Ph-Tc14pe |

Permalänk
Dustin AB
Skrivet av Najsisen:

hoppas att jag klargjorde allt nu

Tackar, ska be någon kika på det, återkommer!

Skrivet av Fastback:

Tar mig friheten att citera mig själv men jag utgår ifrån att ni trots allt valde att inte ta in Asus RT-65U i sortimentet i detta skede, gör jag rätt i detta antagande?
Man kan ju inte hjälpa att fundera över om det råder brist på enheten hos Asus eller om måhända någon för allmänheten okänd barnsjukdom eller dylikt som måste åtgärdas har upptäckts. Med tanke på Asus RT-N56 populäritet de senaste åren är jag helt enkelt en smula överraskad över att många av de stora nätbutikerna ännu inte tagit in N65 i sortimentet. Kanske är modellen helt enkelt ännu för ny på marknaden.

"ASUS RT-N65U GIGABIT DUALBAND WIRELESS N ROUTER" <-- Om det är den produkten du syftar på så finns den uppe i systemet men produkten är ännu inte aktiverad då det saknas en del relevant information som vi inväntar från ASUS innan vi kan aktivera den. Den ser i alla fall ut att komma.

EDIT, nu ska den vara helt live -> http://www.dustinhome.se/product/5010646658

Skrivet av PappyOdaniel:

Vill bara tack er Dustinhome för en sån fantastisk elektronik handel. Bra sida, bra produkter och riktigt bra service!
Betyg: 10/10

MVH Christoffer

Tack själv!

Visa signatur

Med vänliga hälsningar,
Jüri Martoja, Dustin AB

:. Dustin Home på Facebook
:. www.dustinhome.se | www.dustin.se

Permalänk

Hej! Ser nu på eran weekend deals att hd7870 är på 1399kr. Men sen när man klickar in på produkten så är det plötsigt en 7850. Det här kan någon bli lurad på så var snäll ändra.

Permalänk
Skrivet av FuzzyMcFluffens:

Hej! Ser nu på eran weekend deals att hd7870 är på 1399kr. Men sen när man klickar in på produkten så är det plötsigt en 7850. Det här kan någon bli lurad på så var snäll ändra.

Jag märkte det också...(but somewhat later then when you posted your post) och jag tog tag med dem via LIVE CHAT for att kolla vad som gällde ..han sa att han skulle få det bytt till 7850.

Men jag var inte inloggad och nu hade jag en lite bråttom och måste hämta min son från stationen och kör och köpar Pizzzaaaaaaaa..mmmmmmm! älskar svensk mat!!!!!!
Som typiskt när jag kom att sitta vid datorn igen var kortet SlUtSåLd.......MITT FEL 100%......

MEN jag tänker att Ni kan vara en lite mer försiktig när Ni annonersar grejer på en stor event såsom WEEKEND RUSH
skärskilt när Ni vet att någonting som är på SPECIAL OFFER som grafikkort skulle vara så efterlängtat

Men tack för att NI komma med en så bra erbjudande i först hand OCH jag tänker att DUSTINHOME är en BRA internet shopp!!

IF......IF you want I'll glady check the prices etc for you on your next offer before you go LIVE with them.
(you might just find that all the "good" stuff being snbatched up by Sweclockers members though )

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dustin Home:

...

Kan ni inte ta och fixa detta, snälla?
http://www.dustinhome.se/xgroup/18572/s-ata-3-5-tum/
Visa fler sökkriterier>Lagringskapacitet (TB)
När jag ställer in 3995.3 (TB) till 4000 (TB) så visar den bara diskar som är 4 (TB).

Antingen ta in diskar som är 4000 (TB) eller ändra TB till GB.

Permalänk
Medlem
Skrivet av JMartoja:

Tackar, ska be någon kika på det, återkommer!

hur går det? har tagit ett tag nu :S

Visa signatur

Citera för svar :)

Intel 3770k / Msi Mpower / 980 TI / 16gb 1600mhz Corsair Vengeance / H100i / Silverstone Strider 1000w Gold / Samsung 830 128gb / Fractal Design Arc

Permalänk
Medlem

Aj fasen, Asus 7970 finns inte till samma pris längre. Attans! Jag tänkte att det var lugnt att beställa i och med att rean/kampanjen gäller 6 timmar till. Jaja, får jaga vidare.
Bra erbjudanden ni hade!

Visa signatur

Silverstone FT-02 Silver | Seasonic Platinum 1200W | Ryzen 9 5900X | MSI X570 Tomahawk | G.Skill Trident Z Neo RGB 32GB @ 3600/16/16/16/36 | ASUS TUF 3080 OC V2 | 1TB SSD WD SN850 | Noctua NH-D14 | Win 11 Professional | QPad MK-95 Pro | Logitech G903 | Acer X34P | Asus Xonar Essence STX | Beyerdynamic A1 | QPad QH-1339 | Beyerdynamic T1 | Fanatec CSWv2 + CSP | Thrustmaster Warthog | MFG Crosswind v3 | Xbox 360 | Xbox One | PS3 | PS4 | PS VITA | Nintendo Switch

Permalänk
Medlem

Tjenare, vet någon hur man gör om sitt ickestudentkonto till ett studentkonto? Är student men har (nog) inte registrerats som det eftersom det inte verkar vara fri frakt...

Visa signatur

Dator: i7 4770K, MSI RTX 2060, 16 GB RAM, blandade SSD:s, en gul kabel från HDD till modermodemet

Permalänk
Dustin AB
Skrivet av slaski:

Antingen ta in diskar som är 4000 (TB) eller ändra TB till GB.

Tack för tipset, har skickat vidare detta för korrigering

Skrivet av Najsisen:

hur går det? har tagit ett tag nu :S

Har efterfrågat status, skickade frågan till våra produktkillar för hårdvara.

Skrivet av JoeBlack:

Tjenare, vet någon hur man gör om sitt ickestudentkonto till ett studentkonto? Är student men har (nog) inte registrerats som det eftersom det inte verkar vara fri frakt...

Det är fri frakt på ordrar över 500 kr, men enklast är det om du kontaktar vår orderavdelning på order@dustinhome.se

Visa signatur

Med vänliga hälsningar,
Jüri Martoja, Dustin AB

:. Dustin Home på Facebook
:. www.dustinhome.se | www.dustin.se

Permalänk
Medlem

Nu börjar man bli lite trött här, köpte för ett tag sedan en http://www.dustinhome.se/product/5010609379/corsair-flash-voy... från er som höll ett par dagar, sedan gick den sönder. Fick då pengarna tillbaka och väntade ett tag tills jag skulle köpa andra grejjer för att slippa betala för frakten igen, den höll då i ca 2 veckor av sparsamt användande, sedan så tvärdog den igår.

Det här vill jag gärna ha en förklaring på, jag skickade ett ärende till eran kundtjänst igår men har inte fått ett svar än.

Visa signatur

Nybörjare på Linux? Se hit! #15665841

Permalänk
Avstängd

Fick ett review ex (cooler master 690 ll black & white), http://www.youtube.com/watch?v=KZBo58qOoy4 (04:47). Hur kom detta sig? Riktigt surt faktiskt när man hade tänkt att bygga i helgen :(.

Edit: det löste sig med att dra av kostnaden, Fyf^n vilken service!! En gång Dustin alltid Dustin. Årets butik garanterat, inte bara för detta utan för bästa service och pris på de flesta produkterna.

Permalänk
Dustin AB
Skrivet av Atlas Tasume:

Nu börjar man bli lite trött här, köpte för ett tag sedan en http://www.dustinhome.se/product/5010609379/corsair-flash-voy... från er som höll ett par dagar, sedan gick den sönder. Fick då pengarna tillbaka och väntade ett tag tills jag skulle köpa andra grejjer för att slippa betala för frakten igen, den höll då i ca 2 veckor av sparsamt användande, sedan så tvärdog den igår.

Det här vill jag gärna ha en förklaring på, jag skickade ett ärende till eran kundtjänst igår men har inte fått ett svar än.

Kontakta mig gärna via PM och skicka lite info, t.ex. ditt namn och/eller ordernumret så kan jag gräva fram lite info om de minnen du fått.

Skrivet av Alle22:

Fick ett review ex (cooler master 690 ll black & white), http://www.youtube.com/watch?v=KZBo58qOoy4 (04:47). Hur kom detta sig? Riktigt surt faktiskt när man hade tänkt att bygga i helgen :(.

Edit: det löste sig med att dra av kostnaden, Fyf^n vilken service!! En gång Dustin alltid Dustin. Årets butik garanterat, inte bara för detta utan för bästa service och pris på de flesta produkterna.

Visa signatur

Med vänliga hälsningar,
Jüri Martoja, Dustin AB

:. Dustin Home på Facebook
:. www.dustinhome.se | www.dustin.se

Permalänk

Hej,
När kommer ni få in Nexus 7 16GB?

Visa signatur

GIGABYTE GA-990XA-UD3 | Phenom2 X2 550 @ X3 | CORSAIR 8GB DDR3 VENGEANCE LP 1600MHZ | XFX Radeon HD4870 1GB | 1*1000, 1*3000, 2*500 diskar

Permalänk
Dustin AB
Skrivet av thorsson33:

Hej,
När kommer ni få in Nexus 7 16GB?

Hej!

Google säljer i dagsläget Nexus 7 enbart via återförsäljare som har fysiska butiker. Då vi inte har det så får vi inte heller sälja produkten i dagsläget, men vi får se om detta ändras framöver.

Mvh,
Jüri Martoja
Dustin AB

Visa signatur

Med vänliga hälsningar,
Jüri Martoja, Dustin AB

:. Dustin Home på Facebook
:. www.dustinhome.se | www.dustin.se

Permalänk
Medlem

Tänkte fråga er, ni har "Hemmabioveckor" på er ljud och bild sida. Finns det planer på att lägga upp fler produkter? Tänker mest på högtalare och dyligt.

Visa signatur

Spelburk: Lian Li O11D XL | R9 Ryzen 5950X |
Phanteks Revolt X 1000W | EVGA RTX 3090 FTW3 Ultra | G.Skill 3600MHz 64GB RAM | Samsung 49" C49RG90
HTPC 1: Streacom F1C | AMD A-5600K | Crucial M4 64 GB | 8 GB RAM @ 1866 MHz
HTPC 2: Raspberry Pi -> Raspbmc

Permalänk
Skrivet av JMartoja:

Hej!

Google säljer i dagsläget Nexus 7 enbart via återförsäljare som har fysiska butiker. Då vi inte har det så får vi inte heller sälja produkten i dagsläget, men vi får se om detta ändras framöver.

Mvh,
Jüri Martoja
Dustin AB

Tackar för snabbt svar.

Kan ni inte styra upp en fysisk butik lite snabbt

Visa signatur

GIGABYTE GA-990XA-UD3 | Phenom2 X2 550 @ X3 | CORSAIR 8GB DDR3 VENGEANCE LP 1600MHZ | XFX Radeon HD4870 1GB | 1*1000, 1*3000, 2*500 diskar

Permalänk
Dustin AB
Skrivet av Rosslan:

Tänkte fråga er, ni har "Hemmabioveckor" på er ljud och bild sida. Finns det planer på att lägga upp fler produkter? Tänker mest på högtalare och dyligt.

Hej! Inga generella planer på det i dagsläget, om du är intresserad av någon specifik produkt så får du gärna PM'a mig, så tar jag dina önskemål vidare.

Skrivet av thorsson33:

Tackar för snabbt svar.

Kan ni inte styra upp en fysisk butik lite snabbt

I wish

Visa signatur

Med vänliga hälsningar,
Jüri Martoja, Dustin AB

:. Dustin Home på Facebook
:. www.dustinhome.se | www.dustin.se